|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 18:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik vind het hele middenveld dramatisch. Klopt van geen kant. We spelen zowel met de punt naar voren als met de punt naar achteren. Ja vertel mij wat, is al jaren zo. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 18:52 schreef Leon FR1908 het volgende:Stylzz had een punt dat het middenveld hopeloos is ... Zet Toornstra maar op het middenveld en Bilal rechtsbuiten.. Jammer voor Kuyt maar die mag gaan banken. Om te beginnen om het positioneel goed in te vullen. Kuyt moet meer inzakken of El Ahmadi hoger staan. Misschien wel allebei. Afstanden zijn veel te groot. Maar goed, Kuyt komt zeker in aanmerking voor een wissel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het middenveld loopt als een kip zonder kop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Keeper wordt al vergeleken met Lamprou |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat is nou eigenlijk de tactiek voor deze wedstrijd? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja, maar dat is geen nieuws toch. En |El trekt t met z'n jagen als n kip zonder kop nog verder uit elkaar. Heeft hij dan de bal, dan brengt hij de backs in de problemen met n tikkie terug. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt dit heb ik ook onder bijvoorbeeld Koeman gezien. Maar toch, in recentere tijden was het wat beter ingevuld. Als bv Gustafson of Toornstra er speelde. Positioneel gezien. Maar ik ben er geen fan van hoe Kuyt het invult, zeker als El Ahmadi dan ook nog eens ver weg blijft. Want nu speel je 5-1-4. Gaat nergens over. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toeval. Perez zegt nu op tv. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Die waar de goal uitkomt bedoel je?..haha. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doet veel domme dingen.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 18:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:He, is Immers terug bij Feyenoord? En waarom staat er 'Kuyt' achterop zijn shirt? EikelT..d:-) |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Zonder een bal kan een spits niet spelen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 18:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Om te beginnen om het positioneel goed in te vullen. Kuyt moet meer inzakken of El Ahmadi hoger staan. Misschien wel allebei. Afstanden zijn veel te groot. Maar goed, Kuyt komt zeker in aanmerking voor een wissel. Ik vrees het ergste T .... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 18:56 schreef van geil het volgende:[..] Ja, maar dat is geen nieuws toch. En |El trekt t met z'n jagen als n kip zonder kop nog verder uit elkaar. Heeft hij dan de bal, dan brengt hij de backs in de problemen met n tikkie terug. Speelt vooralsnog niet dramatisch. Ben blij dat hij er staat..:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer tja..alsof die wel de ballen gaat krijgen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Poeh daar moet ik ff over nadenken.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Ongekend, zwaar teleurstellend de eerste helft, afstanden veel te groot, Kuyt veel bal verlies en speelt zeer zwak. Vilhena liet (niet voor het eerst) zijn man lopen bij de goal. Nelom ga ik geen woorden meer vuil maken en Toornstra is geen RB, Gio... Feyenoord mag blij zijn met 0-1 en op deze manier, wordt het gat van 21 punten niet gedicht, komend seizoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik schrok er wakker van :0 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoe kan ie er niet in gaan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Snap. Weet het eigenlijk niet dan heb je twee ''identieke' spelers voorin.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Waarom zoveel ballen naar voren door de lucht als je met vleugels wilt spelen? |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 19:10 schreef MightyAce het volgende:Waarom zoveel ballen naar voren door de lucht als je met vleugels wilt spelen? "vleugel" |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat een 100% kansen zeg.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat dat aangaat een verbetering. Maar das niet zo moeilijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nelom krijgt lovende kritieken lees ik |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nelomp ging net weer mee naar voren hé? Lekker tikkie naar Elia hé? Erg degelijk weer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De neutrale supporters spreken van erbarmelijk niveau, klopt dat? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Bal wordt gelijk diep gespeeld , veel beter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 19:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Snap. Weet het eigenlijk niet dan heb je twee ''identieke' spelers voorin.. Maar gaat beter zo |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson