|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Tranentrekkend geheel?
Na wat gemompel dat het weer lekker gaat in de Villa en niemand naar haar luistert, dekt Palma toch heel lief de tafel vol met rozen. Ze heeft dus toch wel wat Valentijnsgedachten meegebracht. Hierna gaat ze proberen Mike wakker te maken, omdat hij zo afscheid moet nemen van Dilana, die zo meteen wordt opgehaald. Zal het een tranentrekkend geheel worden, of houdt de voormalig zwerver het droog op de vroege ochtend? Wij leven in ieder geval erg met Mike mee!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Palma zet rozen en Huub zorgt weer voor streamlock, hysterich ventje trekt het weer niet meer. ga maar weer janken randdebiel/ |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
wauw Xanne kan je het niet anders verwoorden? beetje zelfde niveau he als huub |
|
|
|
|
tino
|
|
|
moet wel anders bereik je zijn fans niet.... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Si quierres te puedia explicar en otro idioma, pero me imagino que no tines ni idea de que estas hablando, en nee voor Huub heb je geen andere woorden het Nederlands schiet te kort, voor dit soort. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
goed gezegd.....kun je het eerste ook vertalen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ja hoor, er staat, als je wilt zou ik het ook in een andere taal kunnen uitleggen, maar ik stel mij zo voor, dat je geen idee hebt waar je het over hebt. ( dit was in reactie op de italian girl die mij aanviel omdat ik Huub een rand debiel noemde. |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
|
|
|
tino