BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorronde CL

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 mei 2016 - 01:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2016 - 10:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

2e voorronde zou wel een AS Roma en een Borussia Mönchengladbach kunnen opleveren. Zijn zeker geen lekkere tegenstanders. In de 3e voorronde zou je met Monaco te maken kunnen krijgen. Ik reken me zeker niet rijk.
Omdraaien Loetje, 3e voorronde tref je ploegen als Monaco, Young Boys en de nummer 2 van Griekenland. In de 4e voorronde tref je dan ploegen als AS Roma, Mönchengladbach of Fenerbahce. Al is laatstgenoemde alleen een mogelijkheid wanneer ze zich plaatsen voor de 4e voorronde.

Zie de volgende BRON waar alles goed wordt uitgelegd!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 mei 2016 - 01:44   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2016 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - woensdag 18 mei 2016 - 01:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2016 - 01:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdraaien Loetje, 3e voorronde tref je ploegen als Monaco, Young Boys en de nummer 2 van Griekenland. In de 4e voorronde tref je dan ploegen als AS Roma, Mönchengladbach of Fenerbahce. Al is laatstgenoemde alleen een mogelijkheid wanneer ze zich plaatsen voor de 4e voorronde.

Zie de volgende BRON waar alles goed wordt uitgelegd!
Ik bedoelde met 2e voorronde dat dat voor ons de 2e ronde zou zijn. Legde het zelf even krom uit maar bedoel wel degelijk hoe het daadwerkelijk is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 mei 2016 - 02:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2016 - 01:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik bedoelde met 2e voorronde dat dat voor ons de 2e ronde zou zijn. Legde het zelf even krom uit maar bedoel wel degelijk hoe het daadwerkelijk is.
Ow zo! Wees dan ook wat duidelijker ouwe, hoef ik het niet uit te leggen! ;-)
Loetje
 Loetje - woensdag 18 mei 2016 - 02:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2016 - 02:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ow zo! Wees dan ook wat duidelijker ouwe, hoef ik het niet uit te leggen! ;-)
Het is al laat en heb me biertje nog niet op. Dan gaat alles niet vanzelf meer slome ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 mei 2016 - 02:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2016 - 02:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is al laat en heb me biertje nog niet op. Dan gaat alles niet vanzelf meer slome ;-)
Slome??? Ik ben zo fit als een hoentje. Nog 6 uur te gaan, daarna even 5 km hardlopen en dan heerlijk slapen!!
Loetje
 Loetje - woensdag 18 mei 2016 - 02:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2016 - 02:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Slome??? Ik ben zo fit als een hoentje. Nog 6 uur te gaan, daarna even 5 km hardlopen en dan heerlijk slapen!!
6 uur te gaan, oké.... Maar 5km hardlopen erna? Krijg spontaan slaap als ik er aan denk ouwe.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 mei 2016 - 02:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2016 - 02:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

6 uur te gaan, oké.... Maar 5km hardlopen erna? Krijg spontaan slaap als ik er aan denk ouwe.
Whahahaha niets gewend gap!
Loetje
 Loetje - woensdag 18 mei 2016 - 02:22   quote  deeplink  
Overigens, jou "held", Simon Terrode schoot er weer 3 in dit weekend. Toch een aardige spits.
Loetje
 Loetje - woensdag 18 mei 2016 - 02:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2016 - 02:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

2 jaar lang iedere avond hardgelopen. Maar om dat na mijn nachtdienst te doen gaat me niet lukken. Heb een tijdje bij Boschtion FM (lokaal radiostation in Den Bosch) gedraaid. Had daar een nachtprogramma. Vond het heerlijk om te doen maar erna moest ik wel direct gaan slapen. De enige keer wanneer ik smorgens hard kan lopen is wanneer ik snachts straallazerus uit een kroeg kom. Dan kan ik alles. Zelfs hardlopen. En als er een agent achteraan komt kan ik het wel 10km ;-)
remco k
 remco k - woensdag 18 mei 2016 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2016 - 22:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik geloof absoluut dat er talent in lagere klasses rondlopen. Dus in die zin ben ik het volledig eens met Adriaanse. Nou moet ik wel zeggen dat De Boer zichzelf direct heel rustig hield in het wespennest bij Ajax. Iets wat ook nu wel weer lijkt te ontstaan. Ik denk dat er bij Ajax nu iets anders gevraagd wordt. De opvolger van de komende coach, mits de aanstaande de boel goed organiseert en daardoor een "onervaren" trainer het kan overnemen. Het is natuurlijk niet zo dat ieder jonge trainer het kan. Maar zo vind ik Eric Meijers een uitstekende trainer. Komt ook uit de hoofdklasse en inmiddels betaald voetbal. Mitchell van der Gaag vind ik ook een prima coach en zo ken ik er nog wel een paar. Maargoed, nogmaals, ik denk dat bij Ajax eerst de structuur terug moet.
Men zou bij de bvo's in Nederland eens achter een trainer moeten gaan staan, nu laten ze trainers verzuipen in plaats van alles in het werk stellen om de trainer zo optimaal mogelijk zijn werk te laten doen.

Niet voor niets dat een van Gaal zo graag een vinger in de pap wil bij iedere club om ook de organisatie te beinvloeden..
Eide
 Eide - woensdag 18 mei 2016 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2016 - 02:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zeg niks ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2016 door Eide --
Loetje
 Loetje - woensdag 18 mei 2016 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2016 - 09:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Men zou bij de bvo's in Nederland eens achter een trainer moeten gaan staan, nu laten ze trainers verzuipen in plaats van alles in het werk stellen om de trainer zo optimaal mogelijk zijn werk te laten doen.

Niet voor niets dat een van Gaal zo graag een vinger in de pap wil bij iedere club om ook de organisatie te beinvloeden..
Ik geloof dat wij deze discussie eens eerder hadden. Kijk eens hoe er in de jeugd gespeeld wordt. Men wil een andere mentaliteit inbrengen bij de Nederlanders. Het begint daar gewoon al. Dar zou het enkel daarvoor al goed zijn dat er veel meer begeleiding is om die trainers te begeleiden want er zitten wel degelijk goede trainers.
Eide
 Eide - woensdag 18 mei 2016 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2016 - 09:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet iedere trainer wil dat Remco. Bovendien is dat bij heel veel trainers ook niet goed. Trainers zijn passanten, beleidsuitvoerders. Het zijn geen beleidsbepalers.

Elke club moet daarin dus zelf bepalen in hoeverre zijn willen dat de hoofdtrainer invloed heeft op de besluitvorming binnen de club, het reilen en zeilen van de jeugdopleiding en zelfs commerciële en maatschappelijke activiteiten.

Louis van Gaal is daar een micromanager in. Daar staat hij bekend om. Van bijvoorbeeld Advocaat weten we dat hij daar heel anders in staat. Dat betekent hooguit dat de ene trainer beter bij de ene club dan bij de andere club past.
remco k
 remco k - woensdag 18 mei 2016 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2016 - 13:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Niet iedere trainer wil dat Remco. Bovendien is dat bij heel veel trainers ook niet goed. Trainers zijn passanten, beleidsuitvoerders. Het zijn geen beleidsbepalers.

Elke club moet daarin dus zelf bepalen in hoeverre zijn willen dat de hoofdtrainer invloed heeft op de besluitvorming binnen de club, het reilen en zeilen van de jeugdopleiding en zelfs commerciële en maatschappelijke activiteiten.

Louis van Gaal is daar een micromanager in. Daar staat hij bekend om. Van bijvoorbeeld Advocaat weten we dat hij daar heel anders in staat. Dat betekent hooguit dat de ene trainer beter bij de ene club dan bij de andere club past.
Je haalt er nu een stukje uit en gaat daar op in terwijl dat enkel een voorbeeld is. Hij doet dat om een reden, en dat is waar ik het over had.

Advocaat vind ik nu ook niet bepaald een succesvolle trainer trouwens, maar dat terzijde. 11 prijzen waaronder een aantal supercups in 36 jaar is natuurlijk niet bijster bijzonder, misschien had ie zich er wat meer mee moeten bemoeien..

Waar het mij om ging, is dat er naar mijn mening lang niet alles aan gedaan wordt om een voor de trainer zo goed mogelijke werkomgeving te creeeren, en dan heb ik het absoluut niet over materiele zaken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 mei 2016 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2016 - 11:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik zeg niks ;)
Hehehe ik weet wat jij bedoelt. Tegen jouw meters kan ik niet op ouwe. Daar word zelfs ik moet van! 😉
JOOD
 JOOD - donderdag 19 mei 2016 - 08:21   quote  deeplink  
Ik zeg, we stappen als Ajax zijnde naar het CAS en gaan in beroep tegen de uitspraak van de KNVB. Als Twente inderdaad wordt teruggezet worden de resultaten geschrapt en zijn we de terechte kampioen!

Iedereen haat ons toch al, facebook gezien? Graafschap, PSV, Feyenoord gezien?

Lekker terugpakken die titel, mooie domper voor Eindhoven.

WZAWZDB
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 19 mei 2016 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 08:21 schreef JOOD het volgende:
Ik zeg, we stappen als Ajax zijnde naar het CAS en gaan in beroep tegen de uitspraak van de KNVB. Als Twente inderdaad wordt teruggezet worden de resultaten geschrapt en zijn we de terechte kampioen!

WZAWZDB
99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999990 % Eens.
Wat zou dat heerlijk zijn ☺

Zoveel haat naar ons en het voelt zo heerlijk als dat meer wordt!

Ik stond daar op het Leidse met mn gedrukte shirt "wat zijn die boeren stil"
Ik wil mn revanche!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 19 mei 2016 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 08:21 schreef JOOD het volgende:

WZAWZDB
Dat zou de grootste stunt van allen zijn. Maar dit is dus eigenlijk de 2e schaal die ons door die kut pony's door de neus wordt geboord. 😉
Loetje
 Loetje - maandag 23 mei 2016 - 00:39   quote  deeplink  
Volgens mij is Gudelj trouwens de eerste wedstrijd in de VCL geschorst. Pakte rood tegen Molde.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorronde CL

0.0061700