|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kopen en goede salarissen geven aan bankzitters en je eigen jeugd verkwanselen.
Van Geel rot op met je FC Eindhoven aanlopen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niet alle jeugd voldoet. En dit is Tonny's eigen keus he. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toch vreemd. Als er echt scheve salarisverhoudingen zouden zijn, waarom houdt de rest dan z'n muil? Karsdorp, word jij ook onderbetaald? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 02:07 schreef FR-Henk het volgende:Toch vreemd. Als er echt scheve salarisverhoudingen zouden zijn, waarom houdt de rest dan z'n muil? Karsdorp, word jij ook onderbetaald? Wat is onderbetaald volgens jou? Vilhena die eenzelfde salaris wil als Kuyt is voor mij appels met peren vergelijken! Als Vilhena constant had gepresteerd en geregeld gescoord had dan was de situatie anders geweest. Hetzelfde geldt voor Karsdorp, ook veel te onregelmatig en als international niks gepresteerd. Kongolo daarin tegen heeft al een WK mee gemaakt, die heeft een andere onderhandelingspositie! Laat die blaag van een Vilhena maar lekker zijn carriere verneuken in het buitenland, komt ie vanzelf achter de waarheid. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Exorbitante salarissen voor omhooggevallen straatschoffies is wel goed beleid natuurlijk pfff. Erger vind ik het geval Achabar, gevoel dat we die echt gaan missen als hij straks weg is. Da's nou een echte Feyenoorder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 05:23 schreef lijdensweg het volgende:[..] Wat is onderbetaald volgens jou? Vilhena die eenzelfde salaris wil als Kuyt is voor mij appels met peren vergelijken! Als Vilhena constant had gepresteerd en geregeld gescoord had dan was de situatie anders geweest. Hetzelfde geldt voor Karsdorp, ook veel te onregelmatig en als international niks gepresteerd. Kongolo daarin tegen heeft al een WK mee gemaakt, die heeft een andere onderhandelingspositie! Laat die blaag van een Vilhena maar lekker zijn carriere verneuken in het buitenland, komt ie vanzelf achter de waarheid. Dat is nou precies wt ik zeg. Vilhena blert over andere, hogere salarissen. Stel, Karsdorp zou in dezelfde situatie zitten...Is die jongen wel opvallend tevreden. Oftewel: spreekt Tonny wel dwaarheid?
Niemand hier weet het. Niemand kan hier zeggen hoe het precies zit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo zouden de verhoudingen nu moeten zijn (Vilhena waar hij volgens mij qua salaris zou horen), met een * die verbeterd zouden moeten worden.
Vermeer Kuyt Elia El Ahmadi Kongolo * Van Beek Botteghin Tapia Vilhena Toornstra Vejinovic Basaçikoglu Kramer Nelom Achahbar Van der Heijden Karsdorp * Hahn Gustafson * Schuurman Hansson Nieuwkoop Verdonk Gronsveld Robertha * Miazek Bijlow |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Even erbij aantekenen dat Vilhena ruim een jaar reserve was, onder Rutten en De ideale schoonzoon. Vind ik 'm nog hoog staan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dit seizoen: met Vilhena erbij vervolgens 7 wedstrijden verlies. En toen kwam Dickie.... Is ook een zienswijze. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Annass en Tonny, beide jaren jeugdinternational waarvan Tonny definitief nu bij een paar wedstijden van het grote Oranje. Toch zijn ze beide niet goed genoeg voor ons Feyenoord? Karsdorp beste A jeugd op 10, nu helaas rechtsback. Janssen topscorer en nu bij een andere club. Mis ik nu iets of? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Heb je nog energie over om het me dan nog eens uit te leggen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 08:39 schreef Stylzz het volgende:Zo zouden de verhoudingen nu moeten zijn (Vilhena waar hij volgens mij qua salaris zou horen), met een * die verbeterd zouden moeten worden. Vermeer Kuyt Elia El Ahmadi Kongolo * Van Beek Botteghin Tapia Vilhena Toornstra Vejinovic Basaçikoglu Kramer Nelom Achahbar Van der Heijden Karsdorp * Hahn Gustafson * Schuurman Hansson Nieuwkoop Verdonk Gronsveld Robertha * Miazek Bijlow Dat ben ik met jou eens. Maar alle aankopen zitten er boven. Van Beek zit er ook nog ver onder en Karsdorp ook.. Zo'n Hansson zit er ook nog ver boven. Eigenlijk hoop ik dat van Beek en Karsdorp nu ook niet bijtekenen als ze aan de beurt zijn. De pleuris met die van Geel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 09:16 schreef G-child het volgende:Annass en Tonny, beide jaren jeugdinternational waarvan Tonny definitief nu bij een paar wedstijden van het grote Oranje. Toch zijn ze beide niet goed genoeg voor ons Feyenoord? Karsdorp beste A jeugd op 10, nu helaas rechtsback. Janssen topscorer en nu bij een andere club. Mis ik nu iets of? Onder een vergrootglas is geen enkel clubbeleid foutloos. En Karsdorp? Gio maakt de opstelling he. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 09:16 schreef G-child het volgende:Annass en Tonny, beide jaren jeugdinternational waarvan Tonny definitief nu bij een paar wedstijden van het grote Oranje. Toch zijn ze beide niet goed genoeg voor ons Feyenoord? Karsdorp beste A jeugd op 10, nu helaas rechtsback. Janssen topscorer en nu bij een andere club. Mis ik nu iets of? Nee weinig .. Kijk de uittocht nu weer van de jeugd ... De beleid maakt alles kapoet |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Heb hier geen vergrootglas voor nodig. Karsdorp kreeg zijn prijs als beste speler van de gehele A jeugd in de Arena. Nog geen week later werd er verteld dat hij als middenvelder tekort kwam voor het eerste elftal door dhr. Rutten. Maar wel goed genoeg als rechtsback... sorry de logica gaat mij boven de pet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 10:11 schreef G-child het volgende:Heb hier geen vergrootglas voor nodig. Karsdorp kreeg zijn prijs als beste speler van de gehele A jeugd in de Arena. Nog geen week later werd er verteld dat hij als middenvelder tekort kwam voor het eerste elftal door dhr. Rutten. Maar wel goed genoeg als rechtsback... sorry de logica gaat mij boven de pet. Karsdorp rendeert beter op z'n originele positie inderdaad. Zonde, die jongen kan een heel stuk middenveld bestrijken en voldoende voetbalvernuft. Helaas ziet óók Gio dat niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hoop dat hij niet bijtekend.Wanneer loopt zijn contract af? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 08:39 schreef Stylzz het volgende:Zo zouden de verhoudingen nu moeten zijn (Vilhena waar hij volgens mij qua salaris zou horen), met een * die verbeterd zouden moeten worden. Vermeer Kuyt Elia El Ahmadi Kongolo * Van Beek Botteghin Tapia Vilhena Toornstra Vejinovic Basaçikoglu Kramer Nelom Achahbar Van der Heijden Karsdorp * Hahn Gustafson * Schuurman Hansson Nieuwkoop Verdonk Gronsveld Robertha * Miazek Bijlow Dat is een interessant rijtje (SOLL) en natuurlijk voer voor discussie, maar ik ben ook benieuwd naar het IST rijtje...Wat verdienen deze spelers nu...Is er bekend van sommige spelers wat de salarissen ongeveer zijn? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Stylzz, dat rijtje is een mooi uitgangspunt om te discussiëren...alleen zou ik de rijtjes wel puur houden, dus een rijtje met de IST situatie (dat is een gegeven) en rijtje met de soll (dat is smaak). In de IST situatie zit bijv. Vilhena veel lager in de rangorde.. Nu heb je een beetje de IST en SOLL door elkaar lopen... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ga mij nou ook niet zitten kwellen he |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dit is toch wat jullie willen? Ga je dan ook niet gekweld voelen. Is de keuze van de Vilhena haters. Geloof me ik heb verders niks met dat jochie ,maar ik hou van gerechtigheid. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Beginnetje IST:
Vermeer 1,1M Elia 1M El Ahmadi 1M Botteghin 8T Kuijt 7T Nelom 5,5T
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vilhena was constanter dan deze twee spelers dit seizoen. Daarbij opgeteld dat hij er al liep vanaf zijn 8ste. Maar dienstjaren en je jeugd opgeven voor de club teld niet..
Van Geel ///oprotten! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of de club heeft hem juist zijn jeugd gegeven.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Uhm je heb een sterk punt! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heel sterk zelfs. Ligt er maar net aan van welke kant je het wil zien Leon.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tis geven en nemen denk ik. Maar ik heb meer met eigen Feyenoordjeugd dan welke aankoop dan ook. Daarom vind ik gelijke monniken gelijke kappen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Feyenoord is geen filantropisch instelling die goed werk doet voor de jeugd. Het zijn gewoon zakelijke belangen van clubs om getalenteerde jeugdspelers aan zich te binden. Daar heeft zowel de club als ook de jeugdspeler in kwestie belang bij. Als je niet meer voldoet kan je oprotten. De documentaire van ajaks liet ook goed zien hoe clubs met buitenlandse jeugd omgaat. Je reinste slavenhandel... Dus Feyenoord moet net zo dankbaar zijn voor Vilhena als ondersom.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 12:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tis geven en nemen denk ik. Maar ik heb meer met eigen Feyenoordjeugd dan welke aankoop dan ook. Daarom vind ik gelijke monniken gelijke kappen. Snap.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wie vult het rijtje aan met 'betrouwbare' gegevens? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fer is al n tijdje niet geweest |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 12:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tis geven en nemen denk ik. Maar ik heb meer met eigen Feyenoordjeugd dan welke aankoop dan ook. Daarom vind ik gelijke monniken gelijke kappen. Heb het elders ook al eens gezegd dat het Vilhena gesierd had begin afgelopen seizoen zijn contract met een jaar verlengd had uit dankbaarheid naar de club die jou gemaakt heeft tot wat je nu bent.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 12:59 schreef RenatoBos het volgende:[..] Heb het elders ook al eens gezegd dat het Vilhena gesierd had begin afgelopen seizoen zijn contract met een jaar verlengd had uit dankbaarheid naar de club die jou gemaakt heeft tot wat je nu bent.. Dat wou hij toch! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: En bluffie.. Mrja die zit nog te huilen denk:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Geen gelul! Voetbal spelen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lastig...komkommertijd he |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Ach ja ze zitten liever met een volle portemonnee op de bank in het buitenland. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De gouden generatie. Alleen Kongolo kan nog echt wat opleveren.
Waarom gaat het hier altijd mis? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We smijten liever met miljoenen voor aankopen ipv onze eigen spelers goed te belonen. Leve van Geel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heerlijk die negativiteit. Kan t alleen maar meevallen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
We konden Kazim laten gaan of een contract aanbieden en dan hopen dat er wat transferwaarde zou ontstaan (ik hoop nog steeds dat hij dat contract niet kreeg omdat Van Geel dacht dat hij zo goed kan voetballen). Feyenoord koos voor een contract met een salaris van iets boven het miljoen. Na een hoop ellende, imagoschade en een volstrekt uit elkaar gespeelde selectie, is Kazim vertrokken voor een kopje koffie. Met Vilhena zou het salaris lager zijn, zo'n 8 ton, en het risico op ellende minder en de kans op een redelijke transfersom hoger. We doen het niet. En ik geloof niet dat dat door voortschrijdend inzicht komt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Grappig. Kazim als ijkpunt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nog grappiger. Je kunt Kazim ook als enkelvoudige mispeer zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat wel grappig is, is dat t salaris van Kazim steeds hoger wordt. T ging richting een miljoen toentertijd. T is nu al meer dan een miljoen of soms 1,25 mil |
|
|
|