|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 16:21 schreef Leon FR1908 het volgende:Nee maar schijnbaar kan je nog een jaar schrijven en uitleggen waarom mensen zo verontwaardigd zijn over bv Vilhena ,en Dirk Kuijt terug (naar zijn grote liefde)komt met een bankrekening van tussen de 20 en 30 miljoen maar toch nog een salaris vraagt van meer dan een miljoen. Tonny is een geldwolf en Dirk natuurlijk niet.. Goed punt. Maar dat wordt voor het gemak niet meegenomen in de overwegingen bij velen. En dat is maar goed ook anders kunnen ze hem niet stijf stuk kapot schelden en schrijven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet door mij.Ik zie deze zaken graag in perspectief. Sterker ik noem die prutser van Kazim ook geen geldwolf. Prutser ,ja dat wel. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 16:21 schreef moa het volgende:[..] Dan neem je ook wel een exces als uitgangspunt van een vergelijking, het salaris van Kazim aanhouden meetpunt om de overige salarissen in de selectie te bepalen lijkt me dodelijk. Kazim was een heel duidelijk voorbeeld van een te hoog salaris voor een te matige speler. Spelers mogen van mij best een miljoen per jaar verdienen bij Feyenoord, maar dan moeten ze wel behoorlijk boven de rest uitsteken, dwz. top5 in de selectie als wij mee doen om het kampioenschap en onbetwiste basisspeler en minimaal tegen het niveau van international aan zitten. Tuurlijk is Kazim een dankbaar onderwerp om iemand mee te vergelijken. Maar ik had ook het salaris van Kramer kunnen nemen. Of Jan Arie vd Heijden. En eerlijk gezegd kan ik me wel voorstellen dat Vilhena zich daarmee wil benchmarken. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 16:06 schreef nr 10 het volgende:[..] Wij deden dat wel, want er is een salaris van minimaal 8 ton geboden. Alleen wilde monnie meer salaris en tekengeld. En nee (gaaaaaaap) ik heb er niet bij aan tafel gezeten. Precies, dat heb ik ook gelezen. Toen was het argument dat die aanbieding te laat kwam en 'aantoonde' dat er te weinig waardering was. Onderhandelingen zijn uiteindelijk opnieuw opgepakt, ongetwijfeld op basis van die laatste aanbieding en mogelijk zelfs een nog iets betere. Als dat dan nog niet genoeg blijkt te zijn voor Vilhena, houdt het simpelweg op. De criticasters verwijten Van Geel immers toch al dat hij het salarishuis heeft opgeblazen? Ze zouden deze beslissing dus feitelijk toe moeten juichen, toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 16:21 schreef Leon FR1908 het volgende:Nee maar schijnbaar kan je nog een jaar schrijven en uitleggen waarom mensen zo verontwaardigd zijn over bv Vilhena ,en Dirk Kuijt terug (naar zijn grote liefde)komt met een bankrekening van tussen de 20 en 30 miljoen maar toch nog een salaris vraagt van meer dan een miljoen. Tonny is een geldwolf en Dirk natuurlijk niet.. Dirk verdient bij lange na geen miljoen. hoe kom je daarbij..(?) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 16:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Niet door mij.Ik zie deze zaken graag in perspectief. Sterker ik noem die prutser van Kazim ook geen geldwolf. Prutser ,ja dat wel. Als Feyenoord mij een miljoen zou bieden, zou ik ook geen nee zeggen. Jij ook vast niet. Alleen afgunstige mensen noemen een ander een geldwolf. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 16:24 schreef Barabas het volgende:[..] Goed punt. Maar dat wordt voor het gemak niet meegenomen in de overwegingen bij velen. En dat is maar goed ook anders kunnen ze hem niet stijf stuk kapot schelden en schrijven. Gelukkig idd.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 16:24 schreef Barabas het volgende:[..] Goed punt. Maar dat wordt voor het gemak niet meegenomen in de overwegingen bij velen. En dat is maar goed ook anders kunnen ze hem niet stijf stuk kapot schelden en schrijven. Zit/zat Kuijt niet op 600 of 700K dan? Natuurlijk vergelijkt Vilhena zich uitsluitend met collega's die MEER verdienen, niet met die die minder verdienen. En het zijn tenslotte toch individuele arbeidsovereenkomsten en een kwestie van vraag en aanbod? Vilhena heeft blijkbaar overvraagd. Tja, ergens ligt de grens ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 16:28 schreef Els het volgende:[..] Als Feyenoord mij een miljoen zou bieden, zou ik ook geen nee zeggen. Jij ook vast niet. Alleen afgunstige mensen noemen een ander een geldwolf. Dat denk ik ook idd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ga nu zelf maar ff googlen luie dondert |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Alstublieft..
Fenerbahçe hoopt de vleugelspeler te behouden, zodoende heeft de Turkse topclub hem een aanbieding gedaan van 2,6 miljoen euro voor een jaar. De oud-international van Oranje heeft ook al een aanbieding van Feyenoord binnen, daar kan de aanvaller annex middenvelder tussen de 600.000 en 700.000 euro gaan verdienen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En waar heb jij het dan gelezen, op dezelfde site waar Ajacieden ook topsalarissen krijgen zeker.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 16:32 schreef RenatoBos het volgende:[..] Alstublieft.. Fenerbahçe hoopt de vleugelspeler te behouden, zodoende heeft de Turkse topclub hem een aanbieding gedaan van 2,6 miljoen euro voor een jaar. De oud-international van Oranje heeft ook al een aanbieding van Feyenoord binnen, daar kan de aanvaller annex middenvelder tussen de 600.000 en 700.000 euro gaan verdienen. En dan weigert een snotaap van 21 die al jaren niet laat zien dat hij zo'n enorm talent is een aanbieding van 800K of meer. Tja ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En daarom mag ie ok weg.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 16:33 schreef RenatoBos het volgende:En waar heb jij het dan gelezen, op dezelfde site waar Ajacieden ook topsalarissen krijgen zeker.. Dat was een algemene salaris indicatie van de top 3. 7 ton ,nou dat siert Dirk .Geen teken geld ook? Vind het overigens wel vaag waarschijnlijk 6 of 7 ton per jaar |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 16:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat was een algemene salaris indicatie van de top 3. 7 ton ,nou dat siert Dirk .Geen teken geld ook? Vind het overigens wel vaag waarschijnlijk 6 of 7 ton per jaar Was van het begin af duidelijk dat hij het niet (meer) voor het geld deed. Laat 3-4 keer zo veel salaris liggen omdat hij met zijn gezin gewoon terug wilde naar NL en terug wilde keren bij Feyenoord, zoals hij ooit beloofd had. Dat zijn voor mij èchte Feyenoord-helden, niet spelers à la Vilhena die de club waar ze alles aan te danken hebben transfervrij verlaten.
Al is het zijn goed recht verder hè. Net als dat het aan Feyenoord is om niet verder te gaan qua aanbieding is het aan hem om ervoor te kiezen dan géén nieuw contract te tekenen. Maar het siert hem vind ik niet! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies Jan dat zijn mijn gedachten ook.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 16:33 schreef JanM het volgende:[..] En dan weigert een snotaap van 21 die al jaren niet laat zien dat hij zo'n enorm talent is een aanbieding van 800K of meer. Tja ... Er was geen aanbieding van 8 ton of meer. Feyenoord heeft een salaris geboden waardoor hij op het niveau van Nelom zou komen. Daar zit hij nu dus onder. Hij wil op niveau Kramer, Bottghin, vd Heijden en Vejinovic komen. Ik kan me dat wel voorstellen. Waarbij ik het me ook kan voorstellen, dat Feyenoord geen ruimte in het salarisbudget heeft. Vilhena was jarenlang het talent van Varkenoord, en een tijdlang heeft hij iets weggehad van een postbode, Achabar was op 17 jarige leeftijd europees gezien het grootste talent, Vincent Jansen voldeed niet. Er gaat jaarlijks heel veel geld naar Varkenoord. Mag toch wel een keer een behoorlijke evaluatie overheen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2016 door Els -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er zijn natuurlijk ook genoeg goede voorbeelden qua jeugd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Focussen op negativiteit is veel makkelijker |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 16:46 schreef Els het volgende:[..] Er was geen aanbieding van 8 ton of meer. Feyenoord heeft een salaris geboden waardoor hij op het niveau van Nelom zou komen. Daar zit hij nu dus onder. Hij wil op niveau Kramer, Bottghin, vd Heijden en Vejinovic komen. Ik kan me dat wel voorstellen. Waarbij ik het me ook kan voorstellen, dat Feyenoord geen ruimte in het salarisbudget heeft. Vilhena was jarenlang het talent van Varkenoord, en een tijdlang heeft hij iets weggehad van een postbode, Achabar was op 17 jarige leeftijd europees gezien het grootste talent, Vincent Jansen voldeed niet. Er gaat jaarlijks heel veel geld naar Varkenoord. Mag toch wel een keer een behoorlijke evaluatie overheen. Bedragen zijn wat mij betreft niet hard, simpelweg omdat ik ze niet weet. Maar waarom heeft hij dan eerder uitgesproken dat de uiteindelijke aanbieding prima was, maar te laat gedaan is? En daarnaast roepen dat het hem niet om het geld maar om de waardering ging.
Maar goed, gedane zaken ... Ik gun hem een prachtige club in het buitenland en vele miljoenen, maar had gehoopt dat hij het zoals bijvoorbeeld De Vrij had 'gespeeld'. Niet meer en niet minder! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ga nou niet over Clasie en de Vrij beginnen want hun salarissen werden goed opgewaardeerd. En dat heeft Feyenoord geen windeieren gelegd . En Vilhena heeft nog niet die klasse maar was aardig onderweg.Daarbij toch voet bij stuk gehouden ondanks zijn zieke moeder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oh Jan doet het al voor je |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Noem er eens 5 die meer dan 5 miljoen opleverde? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Noem eens 5 grote talenten die weg gingen en t daarna ontzettend gemaakt hebben? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 16:56 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ga nou niet over Clasie en de Vrij beginnen want hun salarissen werden goed opgewaardeerd. En dat heeft Feyenoord geen windeieren gelegd . En Vilhena heeft nog niet die klasse maar was aardig onderweg.Daarbij toch voet bij stuk gehouden ondanks zijn zieke moeder. Dat laatste is vervelend, maar dat is niet het punt. Ik heb het niet over salarissen maar puur over kwaliteit jeugd. Wat goed is komt bovendrijven en heeft ook te maken met keuzes en instelling. Niet alle jeugd heeft de benodigde kwaliteiten om zaken af te dwingen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 17:19 schreef Stylzz het volgende:Noem eens 5 grote talenten die weg gingen en t daarna ontzettend gemaakt hebben? Dan zegt dat ook veel over het niveau van de jeugdopleiding. Misschien wel onterecht zo geprezen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Of de verwachtingen zijn niet realistisch. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Waarom breekt er in 020 dan wel altijd veel talent door die voor miljoenen verkocht worden. Wij doen daarin iets verkeerd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 17:26 schreef MMM het volgende:[..] Waarom breekt er in 020 dan wel altijd veel talent door die voor miljoenen verkocht worden. Wij doen daarin iets verkeerd Ook al jaren niet meer hoor |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Of het slim halen van spelers op jonge leeftijd. Bazoer vangen ze straks meer dan 30 miljoen voor. Cerny is een groot talent.
En er komen daar veel goede spelers aan. Tuurlijk afwachten maar ik vrees het ergste.
Bij ons loopt er nu niet veel. Chong was de beste. Nu alleen Fernandes en Hamer nog, denk ik |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
De structuur is daar blijkbaar beter. Bij ons gaat het al jaren over onze talenten die té goedkoop of gratis vertrekken. En de oorzaken daarvan zijn duidelijk: We winnen nooit wat, we spelen nooit CL, we waren op sterven na dood, ze verdienen hier niet zoveel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 17:30 schreef Barabas het volgende:De structuur is daar blijkbaar beter. Bij ons gaat het al jaren over onze talenten die té goedkoop of gratis vertrekken. En de oorzaken daarvan zijn duidelijk: We winnen nooit wat, we spelen nooit CL, we waren op sterven na dood, ze verdienen hier niet zoveel. Dat laatste is wat aan te doen door aankopen niet hoger in te schalen dan de talenten. Vilhena en Boëtius zijn beter of niet minder dan de spelers die we nu hebben staan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 17:29 schreef MMM het volgende:[..] Of het slim halen van spelers op jonge leeftijd. Bazoer vangen ze straks meer dan 30 miljoen voor. Cerny is een groot talent. En er komen daar veel goede spelers aan. Tuurlijk afwachten maar ik vrees het ergste. Bij ons loopt er nu niet veel. Chong was de beste. Nu alleen Fernandes en Hamer nog, denk ik Met die Cerny hebben ze een échte topper in huis. En dan hebben ze nog 2-3 jonge spelers die het vast gaan halen. Wij hebben nu bovendien een slechte lichting. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat jullie vergeten is het podium wat ajax kan bieden. Zelfde geldt voor PSV. Daardoor zijn spelers van ajax en psv automatisch meer waard dan die van ons. Helaas waar. Als Dagelijks Blind bij ons gespeeld had, had hij toen nooit 17,5 miljoen opgeleverd. Waarschijnlijk de helft. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 17:31 schreef MMM het volgende:[..] Dat laatste is wat aan te doen door aankopen niet hoger in te schalen dan de talenten. Vilhena en Boëtius zijn beter of niet minder dan de spelers die we nu hebben staan. Ja. Er moet nu dus gekeken worden naar hoe het dus verder moet. Mag nooit meer gebeuren dat een jonge talentvolle speler gratis vertrekt én we moeten meer potentieel binnen zien te halen. Wat het eerste betreft is Van Geel nu aardig bezig. Op het tweede heb ik geen zicht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 17:32 schreef Stylzz het volgende:Wat jullie vergeten is het podium wat ajax kan bieden. Zelfde geldt voor PSV. Daardoor zijn spelers van ajax en psv automatisch meer waard dan die van ons. Helaas waar. Als Dagelijks Blind bij ons gespeeld had, had hij toen nooit 17,5 miljoen opgeleverd. Waarschijnlijk de helft. Is ook wel zo.
Maar een Slabbekoorn was het grootste talent in jaren, Idrissi was iedereen vol lof over, de gouden generatie zou ons miljoenen opleveren. Het gaat wel heel vaak mis, dan zouden we toch ook binnen de club moeten kijken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 17:32 schreef Stylzz het volgende:Wat jullie vergeten is het podium wat ajax kan bieden. Zelfde geldt voor PSV. Daardoor zijn spelers van ajax en psv automatisch meer waard dan die van ons. Helaas waar. Als Dagelijks Blind bij ons gespeeld had, had hij toen nooit 17,5 miljoen opgeleverd. Waarschijnlijk de helft. Niet vergeten... lees m'n post maar eens terug. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 17:35 schreef Barabas het volgende:[..] Ja. Er moet nu dus gekeken worden naar hoe het dus verder moet. Mag nooit meer gebeuren dat een jonge talentvolle speler gratis vertrekt én we moeten meer potentieel binnen zien te halen. +1 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 17:36 schreef MMM het volgende:[..] Is ook wel zo. Maar een Slabbekoorn was het grootste talent in jaren, Idrissi was iedereen vol lof over, de gouden generatie zou ons miljoenen opleveren. Het gaat wel heel vaak mis, dan zouden we toch ook binnen de club moeten kijken. Dat die jongens het net niet redden was ze bij elke andere club ook gebeurt. Je moet desalniettemin altijd kritisch blijven en jezelf verbeteren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 17:36 schreef MMM het volgende:[..] Is ook wel zo. Maar een Slabbekoorn was het grootste talent in jaren, Idrissi was iedereen vol lof over, de gouden generatie zou ons miljoenen opleveren. Het gaat wel heel vaak mis, dan zouden we toch ook binnen de club moeten kijken. Misschien, of ze zijn inderdaad in de jeugd heel goed, maar wanneer ze meer weerstand krijgen kunnen ze de stap niet maken. Of hebben wij niet de middelen ze langer te houden om ze toch nog die kans te geven, in Jupiler team bijvoorbeeld.
Dat is wel waarom we de slag ook vaak missen, we moeten te snel beslissen, door of niet. Al komen die andere jongens vaak ook niet echt elders boven drijven. In de marge slechts. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 17:21 schreef ar het volgende:[..] Dat laatste is vervelend, maar dat is niet het punt. Ik heb het niet over salarissen maar puur over kwaliteit jeugd. Wat goed is komt bovendrijven en heeft ook te maken met keuzes en instelling. Niet alle jeugd heeft de benodigde kwaliteiten om zaken af te dwingen. Dat begrijp ik Ar. Alleen integenstelling tot velen vond ik Vilhena dus wel het meest belovende talent dit seizoen. Knap van hem is dat hij wel zijn zwakke punten aan het verbeteren is. En het lijkt gewoon een eerlijke zaak om hem hetzelfde te belonen als banlzitters of middelmaat. Een beetje loon naar presteren. Er is niemand die mij wijs kan maken dat hij niet beter heeft gepresteerd dan puntje puntje puntje |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Een aardig seizoen bij een subtopper zou bij ons geen miljoen moeten opleveren. Weet niet wat Van der Heijden en Vejinovic verdienen..... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 18:02 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat begrijp ik Ar. Alleen integenstelling tot velen vond ik Vilhena dus wel het meest belovende talent dit seizoen. Knap van hem is dat hij wel zijn zwakke punten aan het verbeteren is. En het lijkt gewoon een eerlijke zaak om hem hetzelfde te belonen als banlzitters of middelmaat. Een beetje loon naar presteren. Er is niemand die mij wijs kan maken dat hij niet beter heeft gepresteerd dan puntje puntje puntje Dit seizoen beter dan voorheen ja, klopt Leon. Ik denk puur omdat hij alles uit de kast heeft gehaald voor dit moment.Een enorm salaris en tekengeld.Welke club het zal wel. Ik snap jou gedachte omdat je Vilhena fan bent, maar ik heb het nooit iets gevonden.
Dus verschil van inzicht qua speler, wat niks uitmaakt natuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2016 door ar -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 18:21 schreef Barabas het volgende:Een aardig seizoen bij een subtopper zou bij ons geen miljoen moeten opleveren. Weet niet wat Van der Heijden en Vejinovic verdienen..... Geen 8 ton mag ik hopen barry |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zou mij niks verbazen.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 18:21 schreef ar het volgende:[..] Dit seizoen beter dan voorheen ja, klopt Leon. Ik denk puur omdat hij alles uit de kast heeft gehaald voor dit moment.Een enorm salaris en tekengeld.Welke club het zal wel. Ik snap jou gedachte omdat je Vilhena fan bent, maar ik heb het nooit iets gevonden. Dus verschil van inzicht qua speler, wat niks uitmaakt natuurlijk. Dat is het m nu juist..Ik ben contra Vilhena stijl. Ik heb een pleuris hekel aan vingertjes en zijn manier van juichen en doen. Vind hem vaak irritant /arrogant. Maar ik ben niet blind |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Er waren Forumleden die Joey Sleegers enorm zagen zitten. Die mocht nooit weg. We zijn nu een jaar verder.... Heeft Feyenoord met hem een grove Fout gemaakt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is altijd achteraf, zo'n koe heeft namelijk een enorme reet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Joh, dat is doorlopend het onderwerp. Je kunt op die manier uren door gaan. En telkenmale dat bij de club, of de td neerleggen.
Discussie opheffen. We verschillen van inzicht.
Waarbij ik mezelf bij de gelijk hebbende kant reken... Haha. |
|
|
|