|
|
CobusIII
|
|
|
Het gaat inderdaad om het podium waar je je kan laten zien. Toen oranje 3e werd met veel Feyenoorders in de basis hebben we redelijk gecasht...Je moet dus zorgen dat je een podium hebt. Volgend jaar zijn we verzekerd van 6 europese wedstrijden. Daar kan je het laten zien. het is dan wel noodzakelijk dat je een goed team hebt staan... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Inderdaad. Waarom niet eigenlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waarom zou t niet zo zijn? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: O jee, zijn we weer samen aan het masturberen. Nou ja, alles om van Geil te plezieren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nooit aan getwijfeld.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 18:57 schreef FR-Henk het volgende:[..] O jee, zijn we weer samen aan het masturberen. Nou ja, alles om van Geil te plezieren. 😳
Heb ik iets gemist..(?)
😳 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Van Geil merkte dat op toen Stylzz en ik dezelfde mening hadden. Dat gebeurt nou eenmaal. Die Geile heeft vervolgens de wildste fantasietjes. De stouterd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zat eigenlijk aan de koffie, maar vooruit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Even wachten. van Geil wil graag kijken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahahaaaa. Dat topic van Stylzz kunnen nog veel meer middeltjes gebruiken. Neh laat maar..die bestaan nog niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 18:31 schreef FR-Henk het volgende:Er waren Forumleden die Joey Sleegers enorm zagen zitten. Die mocht nooit weg. We zijn nu een jaar verder.... Heeft Feyenoord met hem een grove Fout gemaakt? Goed punt. Faber heeft steeds voor Limbombe gekozen. Misschien hebben we hem aan de verkeerde club verhuurd.
Kanttekening is wel dat het achteraf makkelijk praten is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 18:31 schreef FR-Henk het volgende:Er waren Forumleden die Joey Sleegers enorm zagen zitten. Die mocht nooit weg. We zijn nu een jaar verder.... Heeft Feyenoord met hem een grove Fout gemaakt? Is een beetje appels met peren vergelijken. Een basisspeler of een A1 talent |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ja man.... Henkiepenkie.... 😁 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 19:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Is een beetje appels met peren vergelijken. Een basisspeler of een A1 talent Nee hoor, ook bij Vilhena is het nog maar afwachten of hij (elders) slaagt! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 19:52 schreef JanM het volgende:[..] Nee hoor, ook bij Vilhena is het nog maar afwachten of hij (elders) slaagt! Elders ja idd. Maar bij ons was hij aardig onderweg. Weet zeker dat hij bij ons zou slagen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 20:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Elders ja idd. Maar bij ons was hij aardig onderweg. Weet zeker dat hij bij ons zou slagen. Voor zijn bromfietscertificaat? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Duidelijk..lekker kort ook.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Goed verhaal he..:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Boëtius vandaag twee keer gescoord. Al doet hij maar 1 helft mee volgend jaar in de champions league. . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vooral nietszeggend ook 😘 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geen speld tussen te krijgen..😉 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 21:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Boëtius vandaag twee keer gescoord. Al doet hij maar 1 helft mee volgend jaar in de champions league. . Zijn geloof ik ook zijn eerste goals? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die Graafschap-supporters hebben de topictitel gelezen? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Degradeert Twente, wordt de Graafschap door de KNVB als straf alsnog niet toegelaten en blijft Cambuur erin! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee hij begon met scoren en was de rest van het seizoen vaak geblesseerd. Aardige rentree. Hopelijk gaat hij schitteren in de CL |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 22:14 schreef JanM het volgende:[..] Degradeert Twente, wordt de Graafschap door de KNVB als straf alsnog niet toegelaten en blijft Cambuur erin! Hahahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 22:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee hij begon met scoren en was de rest van het seizoen vaak geblesseerd. Aardige rentree. Hopelijk gaat hij schitteren in de CL Wat Basel jij nou joh? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Twente degradeert wel. Ze hebben hun best ervoor gedaan. Belonen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 22:14 schreef JanM het volgende:[..] Degradeert Twente, wordt de Graafschap door de KNVB als straf alsnog niet toegelaten en blijft Cambuur erin! Zou wel verdiend zijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 020 is ook nooit gedegradeerd toen hun supporters onze jeugdspelers aanvielen op de toekomst. Mag wat mij betreft alsnog met terugwerkende kracht. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Boëtius komt ook met de opmerking betreft geld, dus met andere woorden : het zijn alleen maar geldwolven ... |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
De laatste drie jaar heb ik echt genoten van Boetius, met als absoluut hoogtepunt zijn vertrek. Deze jongen kreeg en verdiende echt geen topsalaris bij ons, hij was niet eens basisplaats waardig wat mij betreft |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb het gehele interview (Volkskrant) gelezen. JP komt er goed en doordacht in over. Salarissen jeugd in hoge mate lager dan bij aankopen, zegt ie. Leg maar eens op tafel welke verschillen er dan liggen. Anderzijds heeft de club ook geïnvesteerd in de opleiding van dergelijke jongens.
En welke andere vertrokken Feyenoordbasis-talenten hebben we dit horen zeggen? De Vrij? BRUNO? Clasie? Manu? Ik niet, maar kan me vergissen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het kwartje gaat bij deze directie nooit vallen Jean Paul Boëtius. Ik wens jou veel succes bij Basel en het spelen in de Champions league |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 09:16 schreef FR-Henk het volgende:Heb het gehele interview (Volkskrant) gelezen. JP komt er goed en doordacht in over. Salarissen jeugd in hoge mate lager dan bij aankopen, zegt ie. Leg maar eens op tafel welke verschillen er dan liggen. Anderzijds heeft de club ook geïnvesteerd in de opleiding van dergelijke jongens. En welke andere vertrokken Feyenoordbasis-talenten hebben we dit horen zeggen? De Vrij? BRUNO? Clasie? Manu? Ik niet, maar kan me vergissen. De Vrij ( Bruno)en Clasie hadden wel degelijk moeite ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die hebben uiteindelijk wel mooie salarissen plus een dito transfer gekregen nadat ze iets gepresteerd hadden. Tijdje oranje, wk-tje, dat soort dingen. Zelfde geldt voor een Kongolo. Dus Boëtius heeft zeker wel een punt, maar er zit ook een manco in. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Volgens mij hebben die jonge gasten een groepsapp. Het gaat steeds over het ontbreken van een plan. Ik geloof daar weinig van. Indirecte kritiek leveren, maar kritisch naar hun eigen prestaties zijn, ho maar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die vond ik wel t mooiste. Feyenoord moet een plan hebben voor wanneer een speler t beste een transfer kan maken. Volgens mij wil je eigenlijk als club dat je beste spelers behouden blijven, dus daar moet een plan voor zijn. Dat Boëtius het andersom ziet, zegt in mijn optiek veel... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 10:49 schreef Barabas het volgende:Volgens mij hebben die jonge gasten een groepsapp. Het gaat steeds over het ontbreken van een plan. Ik geloof daar weinig van. Indirecte kritiek leveren, maar kritisch naar hun eigen prestaties zijn, ho maar. Het plan moet zijn: "jij speelt gegarandeerd in de basis" en het salaris het hoogste van allemaal, dan willen ze wel blijven! En ze kijken wel vaak in de spiegel, maar niet omdat ze zo zelfkritisch zijn ...
En het Baselse gras is natuurlijk altijd groener dan dat in De Kuip!
All the best voor deze jongens maar ik geloof nooit dat hun mentaliteit ze naar de absolute top gaat brengen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het is allemaal buiten proporties en zelfs dan willen ze het nog overtreffen. We moeten allemaal een beetje ingetogen te werk gaan om tekorten af te dekken alleen zien die verwende pubers dat niet. Gaan ze lopen zeuren dat er geen plan is, nou ik heb geleerd dat je zelf je plan moet trekken als je wat wil presteren. Als Feyenoorder doe je dat bij Feyenoord anders ben je een LUL. Ik kan er echt doodziek van worden van dat arrogante gelul van die kut ventjes. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 10:49 schreef Barabas het volgende:Volgens mij hebben die jonge gasten een groepsapp. Het gaat steeds over het ontbreken van een plan. Ik geloof daar weinig van. Indirecte kritiek leveren, maar kritisch naar hun eigen prestaties zijn, ho maar. Dat gevoel bekruipt mij ook. Geen plan...Plan in hún straatje? Garanties??? Welke wel niet? Beleving spelers kan ver liggen van wat een club op basis van prestaties wil bieden. Dat is soms arbitrair, maar bij Feyenoord geen trendmatigheid. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Napraterij van een stel omhoog gevallen voetbaltalentjes is dus de conclusie.
Niet dat we niet kritisch moeten blijven op de organisatie van de club. |
|
|
|
|
John1
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 10:49 schreef Barabas het volgende:Volgens mij hebben die jonge gasten een groepsapp. Het gaat steeds over het ontbreken van een plan. Ik geloof daar weinig van. Indirecte kritiek leveren, maar kritisch naar hun eigen prestaties zijn, ho maar. Zelfs spelers van andere clubs die door Feyenoord zijn benaderd, zeggen dat het bij Feyenoord ontbreekt aan een plan. Dus het zijn niet alleen Feyenoordspelers die dit zeggen.
Voorbeelden van Feyenoorders en niet-Feyenoorders die het zeiden; Fer, Wijnaldum, Leerdam, Boetius, Vilhena, Chong, Myron Boadu, Danilho Doekhi, Abdallah Aberkane en Mitchell van Bergen.
Ik begin het langzaam te begrijpen, iedereen is gek behalve van geel en zijn kritiekloze fanboys.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2016 door John1 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wederom eens. Er liggen nog wel wat vraagtekens, open eindjes op salarisgebouw. |
|
|
|