|
|
Barabas
|
|
|
En wederom een tabloid-verhaal in een zogenaamde kwaliteitskrant.
Niveau in dit land wordt steeds lager. Polarisatie lijkt het belangrijkste, de waarheid is nl. niet zo interessant of spectaculair. Triest. |
|
|
|
|
John1
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 11:50 schreef Barabas het volgende:En wederom een tabloid-verhaal in een zogenaamde kwaliteitskrant. Niveau in dit land wordt steeds lager. Polarisatie lijkt het belangrijkste, de waarheid is nl. niet zo interessant of spectaculair. Triest. Het verhaal in de VK wordt door andere spelers onderschreven.
Zie mijn lijstje van de pagina hiervoor.
Het is heel makkelijk pers die onwelgevallige berichten schrijven de hoek in te schoppen, maar dan blijft je eigen kleine werkelijkheid over die niet op feiten is gebaseerd.
Een trend die je bij de fanboys van van geel steeds meer aantreft
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2016 door John1 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fanboys van van Geel.....Die zijn hier niet. Je zet jezelf in een hoek, slimmerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach, misschien heeft hij een punt, maar er zijn er dan ook wel weer genoeg die wel voor Feyenoord kiezen, kan even Googlen hoor, maar recentelijk Naoufal Bannis. Die komt dan omdat er geen plan voor m is?
Vind t t zo makkelijk om een aantal voorbeelden de wereld in te slingeren, die niet te duiden en ze vervolgens als waarheid aan te nemen en iedereen die anders beweert als domoren af te schilderen. |
|
|
|
|
John1
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 11:58 schreef FR-Henk het volgende:Fanboys van van Geel.....Die zijn hier niet. Je zet jezelf in een hoek, slimmerd. Hoe noem je de posters dan die alles wat van geel doet kritiekloos mooipraten en spelers die een kritisch bericht laten horen bestempelen als leugenaars, geldwolven, etc.?
Dan maar een slimmerd, bedankt
Edit: verkeerde quote
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2016 door John1 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 11:48 schreef John1 het volgende:[..] Zelfs spelers van andere clubs die door Feyenoord zijn benaderd, zeggen dat het bij Feyenoord ontbreekt aan een plan. Dus het zijn niet alleen Feyenoordspelers die dit zeggen. Voorbeelden van Feyenoorders en niet-Feyenoorders die het zeiden; Fer, Wijnaldum, Leerdam, Boetius, Vilhena, Chong, Myron Boadu, Danilho Doekhi, Abdallah Aberkane en Mitchell van Bergen. Ik begin het langzaam te begrijpen, iedereen is gek behalve van geel en zijn kritiekloze fanboys. En dit hele rijtje ook. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 11:52 schreef John1 het volgende:[..] Het verhaal in de VK wordt door andere spelers onderschreven. Zie mijn lijstje van de pagina hiervoor. Het is heel makkelijk pers die onwelgevallige berichten schrijven de hoek in te schoppen, maar dan blijft je eigen kleine werkelijkheid over die niet op feiten is gebaseerd. De waarheid zal, zoals vaak het geval is, ergens in het midden liggen. Feit is dat die jonge gasten worden beïnvloed door hun zaakwaarnemers. Daar spelen belangen die haaks staan op de belangen van de clubs. Als je als organisatie kwetsbaar bent dan kun je ervan opaan dat de aasgieren alles uit de kast zullen halen om zoveel mogelijk poen binnen te slepen, zogenaamd in het belang van hun cliënten. Deze jonge kereltjes met een bevoorrecht leven en zonder realiteitszin blaten vervolgens iets in de media en praten elkaar na. Daarbij denken ze echt alleen maar aan zichzelf, want dat is hoe ze gevormd zijn. En veel mensen slikken dat als zoete koek. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Boadu zou 'te weinig perspectief zien in het sportieve aspect'. Feyenoord liep om dezelfde reden eerder ook al Danilho Doekhi (Excelsior) en Abdallah Aberkane (ADO) dit jaar mis, en vorig jaar Mitchell van Bergen (nu Vitesse).
Dus dat stuk klopt wel. Maar er komen er ook een hoop wel, dus zeg t maar. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 16:21 schreef Leon FR1908 het volgende:Nee maar schijnbaar kan je nog een jaar schrijven en uitleggen waarom mensen zo verontwaardigd zijn over bv Vilhena ,en Dirk Kuijt terug (naar zijn grote liefde)komt met een bankrekening van tussen de 20 en 30 miljoen maar toch nog een salaris vraagt van meer dan een miljoen. Tonny is een geldwolf en Dirk natuurlijk niet.. Dirk heeft destijds zijn contract verlengd terwijl de transfer naar Liverpool al zo goed als rond was. ?Alleen gedaan zodat Feyenoord nog behoorlijk aan hem kon verdienen. Dus is absoluut geen geldwolf. Hij heeft destijds voor Turkije gekozen, omdat Feyenoord hem geen perspectief wilde bieden in de technische staf. |
|
|
|
|
John1
|
|
|
quote: En dit vind je geen flauwekul??
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 10:49 schreef Barabas het volgende:Volgens mij hebben die jonge gasten een groepsapp. Het gaat steeds over het ontbreken van een plan. Ik geloof daar weinig van. Indirecte kritiek leveren, maar kritisch naar hun eigen prestaties zijn, ho maar. Een onwelgevallige bericht wordt afgeserveerd door een verzinsel van jezelf.
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 12:05 schreef Stylzz het volgende:[..] Boadu zou 'te weinig perspectief zien in het sportieve aspect'. Feyenoord liep om dezelfde reden eerder ook al Danilho Doekhi (Excelsior) en Abdallah Aberkane (ADO) dit jaar mis, en vorig jaar Mitchell van Bergen (nu Vitesse). Dus dat stuk klopt wel. Maar er komen er ook een hoop wel, dus zeg t maar. Hoop napraterij, maar feit is ook dat we pas een korte tijd financieel gezond zijn. Dat wat we nu moeten kunnen bieden is ergens op gebaseerd. In voorgaande jaren was het gebakken lucht geweest. En wat perspectief op het sportieve vlak betreft: We zijn hier in Nederland. Een heel klein landje met een kleine competitie. Dat gaat nooit veranderen. Presteer hier en je krijgt de sportieve kansen waar je naar hunkert, maar wel in het buitenland. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 12:07 schreef John1 het volgende:[..] En dit vind je geen flauwekul?? [..] Een onwelgevallige bericht wordt afgeserveerd door een verzinsel van jezelf. Begrijpend lezen is ook een gave.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 12:11 schreef Barabas het volgende:[..] Hoop napraterij, maar feit is ook dat we pas een korte tijd financieel gezond zijn. Dat wat we nu moeten kunnen bieden is ergens op gebaseerd. In voorgaande jaren was het gebakken lucht geweest. En wat perspectief op het sportieve vlak betreft: We zijn hier in Nederland. Een heel klein landje met een kleine competitie. Dat gaat nooit veranderen. Presteer hier en je krijgt de sportieve kansen waar je naar hunkert, maar wel in het buitenland. ik kan me niet voorstellen dat als een grote groep het zegt, dat er dan niets van waar is. Wat wel zo is, dat als iets eenmaal gegeven is als reden, dat vaker herhaald wordt. Fer en Wijnaldum wilden weg omdat ze prijzen wilden winnen bijvoorbeeld, bij Feyenoord ging dat toen inderdaad niet lukken, maar die jonge spelers die niet willen komen, dat is zorgelijk, aan de andere kant, er komen er ook veel wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 12:01 schreef John1 het volgende:[..] Hoe noem je de posters dan die alles wat van geel doet kritiekloos mooipraten en spelers die een kritisch bericht laten horen bestempelen als leugenaars, geldwolven, etc.? Dan maar een slimmerd, bedankt Edit: verkeerde quote Ik zie niemand hier die van Geel kritiekloos beoordelen. Noem ze maar eens. Kritiekloos spelers nawauwelen omdat ze van de eigen jeugd zijn, en dan met voorbeelden komen, kom ik vaker tegen hier. Er zijn trouwens ook jeugdspelers die opgewaardeerd zijn bij hun verblijf. Hoe vaak hebben jonge spelers hun contract verlengd bij de club? Deden ze echt niet alleen omdat ze zo van De Kuip houden.
Ehhh...Karsdorp al horen klagen eigenlijk? |
|
|
|
|
John1
|
|
|
quote: De fout bij de ander leggen, dat is altijd het sterkste (niet) antwoord als je er niet meer uitkomt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 12:01 schreef Stylzz het volgende:Ach, misschien heeft hij een punt, maar er zijn er dan ook wel weer genoeg die wel voor Feyenoord kiezen, kan even Googlen hoor, maar recentelijk Naoufal Bannis. Die komt dan omdat er geen plan voor m is? Vind t t zo makkelijk om een aantal voorbeelden de wereld in te slingeren, die niet te duiden en ze vervolgens als waarheid aan te nemen en iedereen die anders beweert als domoren af te schilderen. O ja, domoren. |
|
|
|
|
John1
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 12:13 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ik zie niemand hier die van Geel kritiekloos beoordelen. Noem ze maar eens. Kritiekloos spelers nawauwelen omdat ze van de eigen jeugd zijn, en dan met voorbeelden komen, kom ik vaker tegen hier. Er zijn trouwens ook jeugdspelers die opgewaardeerd zijn bij hun verblijf. Hoe vaak hebben jonge spelers hun contract verlengd bij de club? Deden ze echt niet alleen omdat ze zo van De Kuip houden. Ehhh...Karsdorp al horen klagen eigenlijk? Lol, moet je eens de topic over Vilhena nalezen. Wat die allemaal naar zijn hoofd heeft gekregen omdat van geel de onderhandelingen afblies. Geldwolf en ruggegraatloze kwal waren nog de aardigere kwalificaties. Enkel en alleen om van geel goed te praten.
Een voorbeeld, goed gevonden, maar laten we even afwachten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 12:15 schreef John1 het volgende:[..] De fout bij de ander leggen, dat is altijd het sterkste (niet) antwoord als je er niet meer uitkomt. Ik betrap jou er op anderen in een hoek te zetten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 12:13 schreef Stylzz het volgende:[..] ik kan me niet voorstellen dat als een grote groep het zegt, dat er dan niets van waar is. Wat wel zo is, dat als iets eenmaal gegeven is als reden, dat vaker herhaald wordt. Fer en Wijnaldum wilden weg omdat ze prijzen wilden winnen bijvoorbeeld, bij Feyenoord ging dat toen inderdaad niet lukken, maar die jonge spelers die niet willen komen, dat is zorgelijk, aan de andere kant, er komen er ook veel wel. Natuurlijk is er iets van waar. Daarom moet je altijd kritisch naar je eigen organisatie en je eigen mensen kijken. Realisme is daarbij een belangrijke factor. Daar kunnen die blaaskaken nog iets van opsteken. Op mij komt het vooral over als napraterij omdat de woordkeuze van deze mannetjes vaak exact hetzelfde is. Dat wekt de schijn van praktijken die het daglicht niet kunnen verdragen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 12:15 schreef John1 het volgende:[..] De fout bij de ander leggen, dat is altijd het sterkste (niet) antwoord als je er niet meer uitkomt. Als je het niet begrijpt dan mag je ook gewoon om uitleg vragen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 12:18 schreef John1 het volgende:[..] Lol, moet je eens de topic over Vilhena nalezen. Wat die allemaal naar zijn hoofd heeft gekregen omdat van geel de onderhandelingen afblies. Geldwolf en ruggegraatloze kwal waren nog de aardigere kwalificaties. Enkel en alleen om van geel goed te praten. Een voorbeeld, goed gevonden, maar laten we even afwachten Van Geel wordt niet goed gepraat, het gaat erom wat feitelijk van Geel te verwijten is. En er zijn hier (waaronder ik) die de balans nog richting van Geel houden. Naar begroting heeft ie naar behoren gepresteerd. Vilhena wordt aangepakt vanwege Vilhena, en niet anders dan dat. Anderen gebruiken de kwestie Vilhena om van Geel te beschuldigen. Prematuur wa? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nee man... je bent een fanboy! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan mij het ook schelen. Als hij er zich op klaar kan trekken.... |
|
|
|
|
John1
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 12:25 schreef FR-Henk het volgende:[..] Van Geel wordt niet goed gepraat, het gaat erom wat feitelijk van Geel te verwijten is. En er zijn hier (waaronder ik) die de balans nog richting van Geel houden. Naar begroting heeft ie naar behoren gepresteerd. Vilhena wordt aangepakt vanwege Vilhena, en niet anders dan dat. Anderen gebruiken de kwestie Vilhena om van Geel te beschuldigen. Prematuur wa? Net zoals Fer is aangepakt (Ferader), net zoals Wijnaldum is aangepakt (geldwolf). Wat heeft Vilhena verkeerd gedaan? Van geel heeft de onderhandelingen afgeblazen. Zogenaamd om geld, terwijl van geel zelf niet te beroerd is om slechtere spelers meer salaris te geven.
Wat heeft Vilhena verkeerd gedaan dat hij door posters kutventje, droeftoeter, bloedhond, stuk stront, kwal, geldwolf, etc. is genoemd? Als ik deze posters fanboy noem, verlaag ik me niet tot hun niveau.
quote: Val je mooi door de mand.
Het was Barabas die jou fanboy noemde.
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Je moet niet alles geloven wat je leest John1 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zeker niet de woorden van knulletjes die niet begrijpen hoe de wereld in elkaar steekt. |
|
|
|
|
John1
|
|
|
quote: Hoe kan ik jouw volgende quote anders lezen??
quote: Zal wel weer met begrijpend lezen te maken hebben. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 12:37 schreef John1 het volgende:[..] Net zoals Fer is aangepakt (Ferader), net zoals Wijnaldum is aangepakt (geldwolf). Wat heeft Vilhena verkeerd gedaan? Van geel heeft de onderhandelingen afgeblazen. Zogenaamd om geld, terwijl van geel zelf niet te beroerd is om slechtere spelers meer salaris te geven. Wat heeft Vilhena verkeerd gedaan dat hij door posters kutventje, droeftoeter, bloedhond, stuk stront, kwal, geldwolf, etc. is genoemd? Wat heeft van Geel verkeerd gedaan? Vilhena heeft gewoon 3 jaar lang matig gepreseteerd, kwam bij Rutten op de bank terecht, evenals bij Gio (2015). En dan niet in ingaan op een verbeterd aanbod. Waarom dan niet in de zomer 2015 willen verkassen naar bv. Vitesse? En dan je club nog een transfersom kunnen laten opstrijken?
Nee Tonny, wandelt weg, z'n club verdient er niets aan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
@John1
Ik vrees van wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 11:52 schreef John1 het volgende:[..] Het verhaal in de VK wordt door andere spelers onderschreven. Zie mijn lijstje van de pagina hiervoor. Het is heel makkelijk pers die onwelgevallige berichten schrijven de hoek in te schoppen, maar dan blijft je eigen kleine werkelijkheid over die niet op feiten is gebaseerd. Een trend die je bij de fanboys van van geel steeds meer aantreft Ga door ,kan er geen genoeg van krijgen.
De van Geel fanboys hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je kwetst me in m'n ziel. Moet ik wéér opgenomen worden. |
|
|
|
|
John1
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 12:41 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wat heeft van Geel verkeerd gedaan? Vilhena heeft gewoon 3 jaar lang matig gepreseteerd, kwam bij Rutten op de bank terecht, evenals bij Gio (2015). En dan niet in ingaan op een verbeterd aanbod. Waarom dan niet in de zomer 2015 willen verkassen naar bv. Vitesse? En dan je club nog een transfersom kunnen laten opstrijken? Nee Tonny, wandelt weg, z'n club verdient er niets aan. Koeman is dat niet met je eens, Gio is dat niet met je eens, ik ben dat niet met je eens.
Het feit blijft dat van geel de onderhandelingen heeft afgeblazen, zonder dat het tony vooraf was geïnformeerd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als je van Geel-fanboys hebt, heb je dan ook Vilhena-kontneukers?
Hahahaha! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 12:44 schreef John1 het volgende:[..] Koeman is dat niet met je eens, Gio is dat niet met je eens, ik ben dat niet met je eens. Het feit blijft dat van geel de onderhandelingen heeft afgeblazen, zonder dat het tony vooraf was geïnformeerd. Verkoop je ook shirtjes met jou naam erop? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 12:44 schreef John1 het volgende:[..] Koeman is dat niet met je eens, Gio is dat niet met je eens, ik ben dat niet met je eens. Het feit blijft dat van geel de onderhandelingen heeft afgeblazen, zonder dat het tony vooraf was geïnformeerd. Waarmee je er van uit gaat dat Tonny altijd de waarheid spreekt. Je zit Tonny ook al zo in z'n kont te roeren, he? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een reactie voor als je het even niet meer weet? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, je weet wel beter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja klopt maar deze John1 is een held in de klasse van Geil en MMM. Zeer welkom deze man |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 12:44 schreef John1 het volgende:[..] Koeman is dat niet met je eens, Gio is dat niet met je eens, ik ben dat niet met je eens. Het heilige Feyenoord -trio |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 12:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja klopt maar deze John1 is een held in de klasse van Geil en MMM. Zeer welkom deze man Geen held, maar altijd welkom. Heeft meningen en reageert. Aanwinst. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan je wel zeggen, het past niet en je wordt gelijk een etiket op je neus gedrukt. Iedere speler die wil trekt zijn plan of zou het bij Karsdorp, Kongolo, de Vrij, v. Beek, Clasiw, BMI enz. zomaar zijn aan komen waaien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Voor mij wel en zeker welkom |
|
|
|
|
John1
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 12:47 schreef FR-Henk het volgende:[..] Waarmee je er van uit gaat dat Tonny altijd de waarheid spreekt. Je zit Tonny ook al zo in z'n kont te roeren, he? Tony's vader heeft dat in de pers gezegd. Als het niet waar zou zijn zou Feyenoord het wel ontkennen.
Je hebt iets met konten van mannen, probeer je iets duidelijk te maken?
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 12:59 schreef John1 het volgende:[..] Tony's vader heeft dat in de pers gezegd. Als het niet waar zou zijn zou Feyenoord het wel ontkennen. Kijk, 1 ding wil ik wel kwijt: het zou eens goed zijn als Feyenoord wat openhartiger zou zijn in de pers aangaande sommige zaken. Beslotenheid hierin roept allerlei scenario's op, bij de achterban met name. Waarmee niet per se gezegd dat ze iets te verbergen hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 13:03 schreef FR-Henk het volgende:[..] Kijk, 1 ding wil ik wel kwijt: het zou eens goed zijn als Feyenoord wat openhartiger zou zijn in de pers aangaande sommige zaken. Beslotenheid hierin roept allerlei scenario's op, bij de achterban met name. Waarmee niet per se gezegd dat ze iets te verbergen hebben. Transperantie is er alleen in de cijfertjes |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 12:59 schreef John1 het volgende:[..] Tony's vader heeft dat in de pers gezegd. Als het niet waar zou zijn zou Feyenoord het wel ontkennen. Natuurlijk gaat de club niet reageren op dat soort uitspraken. Beetje naïef om te denken dat ze dat wel zullen doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 12:44 schreef John1 het volgende:[..] Koeman is dat niet met je eens, Gio is dat niet met je eens, ik ben dat niet met je eens. Het feit blijft dat van geel de onderhandelingen heeft afgeblazen, zonder dat het tony vooraf was geïnformeerd. Volgens mij was de deadline verlopen en toen heeft Feyenoord gecommuniceerd?
quote: #Feyenoord begreep vandaag dat Vilhena laatste voorstel niet accepteerde, heeft tot 20:00 gewacht en daarna op website verklaring afgelegd.
#Feyenoord laat weten dat Vilhena niet wist dat er persbericht op website zou komen, maar dat deadline allerlaatste aanbod was verstreken.
Volgens Gouka dan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die broodschrijver bedoel je? |
|
|