|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 12:59 schreef John1 het volgende:[..] Tony's vader heeft dat in de pers gezegd. Als het niet waar zou zijn zou Feyenoord het wel ontkennen. Je hebt iets met konten van mannen, probeer je iets duidelijk te maken? Beter dat dan fanboy van jezelf John1.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is elke journalist. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Klopt. Maar die Gouka blinkt er in uit. Vandaar de eervolle vermelding. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou een mooi koppeltje zijn haha |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik ben fanboy van Vilhena.....maar doe overigens niet aan kontneuken en aanverwante artikelen... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Baffen wel natuurlijk...wie niet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Tsja, dan heb je niet geboft... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik ben altijd n buitenbeentje geweest. Niet mijn ding. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je weet niet wat je mist joh.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: De volgende klaagmuur! Elke keer hetzelfde : Geld en/of plan !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat gaat elke speler die weg moet nu roepen. Had je toen je muil open moeten trekken |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Je speelt bij Feyenoord. Als je faalt stroom je niet door..simpel. Een keertje in de spiegel kijken helpt ook wel eens,ze zijn mij allemaal te verwend die matties dit soort teksten in koor roepen "geen plan". Pleurt op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar als je een plan mist trek je de muil toch open? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Er zijn er die een plan verstaan als MIJN plan. Een ander plan is dan geen (duidelijk) plan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet iedereen heeft zo'n muil als wij,zijn vader is in iedergeval een hele rustige ingetogen persoon.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
John1
|
|
|
quote: Ik ben benieuw welke scheldnamen verzonnen worden voor Marlon, hoe durft hij te zeggen dat van Geel bepaalde zaken niet op orde heeft |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 - 22:21 schreef John1 het volgende:[..] Ik ben benieuw welke scheldnamen verzonnen worden voor Marlon, hoe durft hij te zeggen dat van Geel bepaalde zaken niet op orde heeft Zit je daarop te wachten dan? Ik bedoel....Verheug je je daarop? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eerlijk intervieuw.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 - 22:21 schreef John1 het volgende:[..] Ik ben benieuw welke scheldnamen verzonnen worden voor Marlon, hoe durft hij te zeggen dat van Geel bepaalde zaken niet op orde heeft Daar ben ik ook wel benieuwd naar idd.. Overigens geeft het niet direct de schuld aan van Geel maar aan de opleiding in zijn algeheel. Ik blijf erbij dat toen die Hertog hoofd opleidingen werd op Varkenoord ,het met de snelheid van t licht achteruit met de opleiding. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ik zie ook het probleem niet ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Toch. Kunnen we gaan zeiken dat ie ook bevestigd dat er geen plan was, maar voor hetzelfde geld word het aan hem gevraagd.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 - 22:32 schreef RenatoBos het volgende:[..] Toch. Kunnen we gaan zeiken dat ie ook bevestigd dat er geen plan was, maar voor hetzelfde geld word het aan hem gevraagd.. Dat maak ik sowieso op uit het verhaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Degenen die niet zien dat er iets goed mis is kunnen contact opnemen met Danny Blind. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja ik weet dat het negatief klinkt maar Geile heeft gewoon gelijk.. Er is iets heel erg mis |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Er lopen er aardig wat weg waarvan verwacht werd dat ze het wel zouden gaan maken, das apart. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die kennen geen Danny Blind.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 - 22:44 schreef RenatoBos het volgende:Er lopen er aardig wat weg waarvan verwacht werd dat ze het wel zouden gaan maken, das apart. Dat is misschien wel het probleem. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Vertrekkende spelers geven aan dat er tov aankopen te weinig salaris wordt betaald aan de eigen jeugd. Of dat er geen plan is, waarin hun ontwikkeling uitgestippeld wordt. Over het paard getilde geldwolven. Allemaal, uiteraard. En ze praten elkaar na. Koeman, smerige amateur, die gewoon op de volgende tein wacht, stipte het gebrek aan topsportklimaat aan. Rutten daarna ook, en in december begon Gio erover. Ook allemaal van die smerige napraters. Want de directie is helemaal niets te verwijten. We zijn financieel gezond, dat maakt alles goed. Toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 - 23:05 schreef Els het volgende:Vertrekkende spelers geven aan dat er tov aankopen te weinig salaris wordt betaald aan de eigen jeugd. Of dat er geen plan is, waarin hun ontwikkeling uitgestippeld wordt. Over het paard getilde geldwolven. Allemaal, uiteraard. En ze praten elkaar na. Koeman, smerige amateur, die gewoon op de volgende tein wacht, stipte het gebrek aan topsportklimaat aan. Rutten daarna ook, en in december begon Gio erover. Ook allemaal van die smerige napraters. Want de directie is helemaal niets te verwijten. We zijn financieel gezond, dat maakt alles goed. Toch? Complot, aluminium hoedjes etc etc. In plaats van logisch nadenken en niet achterloos de persberichten van meneer v Geel geloven vergt energie en inbeeldingsvermogen in plaats van zogenaamde "feiten" aan te nemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En weg weer de nuance. Geen zin meer in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tot morgen, fris en fruitig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Generaliseren slaat meteen de discussie plat en neemt de lust tot reageren weg. Wel lekker. Scheelt ergernis. Nu minstens vier personen waar ik niet meer op ga reageren. Heerlijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Discussie niet mogelijk. Of missen de vaardigheid. Alsof je hun portemonnee jat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik erger me vooral aan de 'ik ben beter dan jij, jij hebt een andere mening dus bent dom'-toon.
Daar kan ik niets mee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2016 - 07:16 schreef Stylzz het volgende:Generaliseren slaat meteen de discussie plat en neemt de lust tot reageren weg. Wel lekker. Scheelt ergernis. Nu minstens vier personen waar ik niet meer op ga reageren. Heerlijk Het spijt mij maar je heb totaal geen zelfreflextie. Jij baseert jou reactie op feiten die er bijna nooit zijn ,en andere reageren weer op gevoel...Maar als je jou gelijk wil hebben!Bij deze jij heb helemaal gelijk. Klaar en je hoef niet meer te reageren op geluiden die jij niet herkend. |
|
|
|