|
|
Stylzz
|
|
|
Even wat forum voer naar binnen gooien.
Ik ben echt van jullie aan het genieten!
Ga zo door! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis genieten ja.
We zijn 1 grote familie. Lekker kibbelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is geen kibbelen. Kibbelen is nog een dialoog. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Met sommigen kan dat ook in prehistorische vorm. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Vind je het gek met al die pilletjes op..... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Doe maar gewoon een zak wiet en een lekkere lachkick, heb het niet zo op die commerciële middeltjes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Want wiet is niet commercieel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan het zijn ja, klopt. Ook daar hebben we te maken met Tonnie's. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Die moet je anaal inbrengen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
In dat geval geef Leon maar een stuk van een kilo.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kun je volgens mij prima fijnhakken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je rietje groot genoeg is gaat het ook zo. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gek topic. Meer iets voor Fer2 of 1 of 32. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ....of Geer, Goor en Rutte...3x niks dus |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Steekt er ff een zijn neus boven water, brrrr. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goorste post van de dag, Nenam. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: 3 x niks schrijft 'ie maar hij bedoelt waarschijnlijk
HELEMAAL NIETS IN A'DOM |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 22:12 schreef JanM het volgende:[..] 3 x niks schrijft 'ie maar hij bedoelt waarschijnlijk HELEMAAL NIETS IN A'DOM Wordt met Bosz ook niks vrees ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet dat ik ermee zit hoor maar waarom heb ik een ban bij jullie en kan jij hier nog posten? Jij heb hier pittiger gereageerd dan ik op jullie forum. Jij zit toch niet stiekum aan Boudewijn zijn plassert te sabbelen he? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 22:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Niet dat ik ermee zit hoor maar waarom heb ik een ban bij jullie en kan jij hier nog posten? Jij heb hier pittiger gereageerd dan ik op jullie forum. Jij zit toch niet stiekum aan Boudewijn zijn plassert te sabbelen he? Op 20 mei heb ik niet gereageerd....en de plassert van Boudewijn is me te ver rijden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 22:32 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Op 20 mei heb ik niet gereageerd....en de plassert van Boudewijn is me te ver rijden Aha! Dus je bent er al wel eerder geweest. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee maar weet wel waar hij woont... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat is dan wel weer mooi! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 22:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Niet dat ik ermee zit hoor maar waarom heb ik een ban bij jullie en kan jij hier nog posten? Jij heb hier pittiger gereageerd dan ik op jullie forum. Jij zit toch niet stiekum aan Boudewijn zijn plassert te sabbelen he? Pure willekeur Leon. Daarom zou het over en weer gewoon onmogelijk moeten zijn! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 22:43 schreef JanM het volgende:[..] Pure willekeur Leon. Daarom zou het over en weer gewoon onmogelijk moeten zijn! Waarom....ik ken zat Feijenoorders en helemaal geen moeite mee |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Feyenoorders zijn gewoon cool. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 22:43 schreef JanM het volgende:[..] Pure willekeur Leon. Daarom zou het over en weer gewoon onmogelijk moeten zijn! Gezellig man. Dialoog en ruzie met andere nederzettingen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Toch heeft Janm een punt . Was de 20ste namelijk ook niet online . En wat ik geschreven had op jullie forum was milder dan wat jij hier schreef .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 22:43 schreef JanM het volgende:[..] Pure willekeur Leon. Daarom zou het over en weer gewoon onmogelijk moeten zijn! Ik vind dat je gelijk heb Jan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat Renato altijd zegt.....wegblijven op wedstrijdtopics maar in het cafe en dit soort topics moet kunnen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 22:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Toch heeft Janm een punt . Was de 20ste namelijk ook niet online . En wat ik geschreven had op jullie forum was milder dan wat jij hier schreef . Ik weet niet wat je bedoeld maar ik heb hier ook 2 jaar een ban gehad....Renato was 20 mei wel online maar heeft in mijn ogen niks verkeerds gezegd dus wat dat betreft heb jij een punt. Ik zou zeggen stuur een pb naar Boudewijn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 22:52 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Wat Renato altijd zegt.....wegblijven op wedstrijdtopics maar in het cafe en dit soort topics moet kunnen Een enkeling verliest zichzelf. En dan totaalverbod opleggen aan iedereen? Nee. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 22:59 schreef FR-Henk het volgende:[..] Een enkeling verliest zichzelf. En dan totaalverbod opleggen aan iedereen? Nee. Eens.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik had nog een soort te doen met die neusjes. Maar ik ga Boudewijn niks vragen,het is namelijk niks dus al helemaal geen noodzaak. Maar het is wel vreemd dat ik Nenam dan hier zie |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 23:03 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik had nog een soort te doen met die neusjes. Maar ik ga Boudewijn niks vragen,het is namelijk niks dus al helemaal geen noodzaak. Maar het is wel vreemd dat ik Nenam dan hier zie Ik scheld en provoceer niet....de enige manier om mij hier weg te krijgen is de meldknop |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Meldknop... De enige keer dat ik dat even overwoog was met die enge, geitewollensokkenbastaard van een Jui-Jitsu of Positieve Arrogantie of welke nick hij ook gebruikt. Dat belerende kutstijltje. Eng.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2016 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 23:17 schreef FR-Henk het volgende:Meldknop... De enige keer dat ik dat even overwoog was met die enge, geitewollensokkenbastaard van een Jui-Jitsu of Positieve Arrogantie of welke nick hij ook gebruikt. Dat belerende kutstijltje. Eng. Ik alleen als er met ziektes gestrooid word....en alleen op mijn forum. Die gozer die jij bedoeld hebben we al een keer of 4 van het forum gekregen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, ik mag al een tijd niet meer reageren bij jullie. Waarom? Geen idee. Soit. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 23:28 schreef FR-Henk het volgende:Ach, ik mag al een tijd niet meer reageren bij jullie. Waarom? Geen idee. Soit. Dat zeg ik: pure willekeur! En wat voegen de posts van onze 020-vriend vanavond hier nou toe?
HELEMAAL NIETS! HELEMAAL NIETS! NIETS IN A'DOM OLÉ OLÉ! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 23:28 schreef FR-Henk het volgende:Ach, ik mag al een tijd niet meer reageren bij jullie. Waarom? Geen idee. Soit. Ik zat er ook niet mee....maar het blijft raar....het is toch een open forum |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 23:35 schreef JanM het volgende:[..] Dat zeg ik: pure willekeur! En wat voegen de posts van onze 020-vriend vanavond hier nou toe? HELEMAAL NIETS! HELEMAAL NIETS! NIETS IN A'DOM OLÉ OLÉ! Qua voetbal even niet.... Voor de rest wel... |
|
|
|