|
|
de bluffer
|
|
|
Ik meende dat Paul een nette jongen was maar hij is het toch niet waarom zit hij nog vast in Deventer |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Waarom maken de Tukkers het niet bekend van Paul Bosveld |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Een d of een t maakt niet uit hij zit nog vast
Bedankt Grote KENNER |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Gelukkig hebben wij geen trainers of spelers bij Feyenoord die vast zitten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Beetje oneerbiedig over een speler die aardig belangrijk is geweest bij Feyenoord.. Sterker nog, die langer bij Feyenoord heeft gespeeld dan Twente..
Snap sowieso de meerwaarde van je berichten niet.. Wat een dom geneuzel. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik snap ook niet waarom je dit op het Twente-forum plaatsd? Op school zekers niet zo goed opgelet bij de lessen topografie? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Bosvelt werd niet toegelaten in een horeca gelegenheid in deventer door beveiligers. Nu zijn die beveiligers natuurlijk wel heel nette mensen. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2016 - 09:49 schreef remco k het volgende:[..] Beetje oneerbiedig over een speler die aardig belangrijk is geweest bij Feyenoord.. Sterker nog, die langer bij Feyenoord heeft gespeeld dan Twente.. Snap sowieso de meerwaarde van je berichten niet.. Wat een dom geneuzel. Paul Bosvelt had al een feijenoord hart voordat ie naar FC Twente ging. De Bluffer haalt z,n eigen helden onderuit. Idd oneerbiedig. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Het is maadt. Fijn weekend maadt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Heeft niet vast gezeten |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 13:19 schreef Aartus het volgende:[..] Paul Bosvelt had al een feijenoord hart voordat ie naar FC Twente ging. De Bluffer haalt z,n eigen helden onderuit. Idd oneerbiedig. Ik ken Paul al jaren |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
wordt wel een heeeeeel kort dienstverband. LOL |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja.. Tot A,S maandag nog 20-06-2016. En dan zit het erop. Die van mij bij headliner ook trouwens. Dan kan ik het account laten sluiten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon triest en lomp opgelost, zijn we echt mee geholpen dat Twente naar de klote is. |
|
|
|