|
|
Loetje
|
|
|
Had je iets anders verwacht Pavlov? 😂
Maar eens met betrekking tot het slotje. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Suiten boys het is niet anders |
|
|
|
|
p111
|
|
|
sluiten boys het is niet anders
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juni 2016 door p111 -- |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Nee, natuurlijk niet, Loetje. Maar hoop doet leven. En dromen doen we allemaal wel eens... ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juni 2016 - 21:19 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Haha. Nee, natuurlijk niet, Loetje. Maar hoop doet leven. En dromen doen we allemaal wel eens... ;) Zou die Batistuta nog fit zijn ???....lijkt mij wel wat |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Eej waarom slotje? Stelletje bemoeierikken 😉
Nogmaals dit topic gaat over Zlatan, niet over een transfergerucht. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juni 2016 - 21:24 schreef JOOD het volgende:Eej waarom slotje? Stelletje bemoeierikken 😉 Nogmaals dit topic gaat over Zlatan, niet over een transfergerucht. Daar zorgen mensen als PA wel voor gap. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juni 2016 - 21:24 schreef JOOD het volgende:Eej waarom slotje? Stelletje bemoeierikken 😉 Nogmaals dit topic gaat over Zlatan, niet over een transfergerucht. Dan moet er zeker een slotje op. Is geen Ajacied. En er is een topic voor oud Ajacieden. Plaats het dan daar in. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: ik verspreid helemaal niks, het ging over zlatan en zijn mogelijke nieuwe club.
niet dat hij naar ajax zou gaan.
edit: overigens is de eerste zin van JOOD: Zlatan nieuwe spits?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juni 2016 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juni 2016 - 22:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] ik verspreid helemaal niks, het ging over zlatan en zijn mogelijke nieuwe club. niet dat hij naar ajax zou gaan. edit: overigens is de eerste zin van JOOD: Zlatan nieuwe spits? Wil je je uitspraken even verdedigen?
Een lekkere discussie voeren met een open mind zit er al lang niet meer in hier. Beetje zeiken en zeuren over vorige uitspraken ed. Bah |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juni 2016 - 21:52 schreef remco k het volgende:[..] Dan moet er zeker een slotje op. Is geen Ajacied. En er is een topic voor oud Ajacieden. Plaats het dan daar in. HÈ HÈ zijn we het eindelijk ergens over eens!!
Mafkees!! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juni 2016 - 22:56 schreef JOOD het volgende:[..] Wil je je uitspraken even verdedigen? Een lekkere discussie voeren met een open mind zit er al lang niet meer in hier. Beetje zeiken en zeuren over vorige uitspraken ed. Bah Loetje beweert dat ik denk dat Zlatan naar Ajax komt. Wat ik echt een komische gedachte van Loetje vind. Ik zei dat ik vond/vind dat de onderhandelingen over een transfer van Zlatan wel lang duurt. Daarbij zei ik dat er mogelijk iets tussen gekomen is of een van de 3 elkaar toch niet wil. Er iets tussen komen betekend dat er mogelijk een andere club Zlatan wil en dat hij ook daar wel graag naar toe zou willen. Een andere club kan Ajax zijn, maar er zijn meerdere clubs dan alleen Ajax waar Zlatan heen kan gaan. Ik was wel vergeten te bedenken dat die pizzabakker zijn agent en dat dat de reden kan zijn waarom het zolang duurt en dat de relatie tussen Manu en Zlatan helemaal niet verstoord is.
Discussie voeren dat blijkt nogal lastig, er zijn mensen die eerst kijken wie iets zegt en dan pas kijken wat hij zegt. Discussie met een open mind is ver te zoeken hier
In plaats van inhoudelijk te reageren, gaan ze lachen over wat ik niet eens heb gezegd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2016 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
als iemand toch inhoudelijk wil reageren?
Hij komt niet naar Ajax, duhh.
Maar waar gaat hij wel heen, denkt iedereen dat hij naar Manu gaat?
of zijn er mensen die denken dat hij naar China gaat, omdat hij niet meer voor het sportieve hoeft te doen en hij enkel voor het geld wil spelen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2016 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2016 - 00:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Loetje beweert dat ik denk dat Zlatan naar Ajax komt. Wat ik echt een komische gedachte van Loetje vind. Ik zei dat ik vond/vind dat de onderhandelingen over een transfer van Zlatan wel lang duurt. Daarbij zei ik dat er mogelijk iets tussen gekomen is of een van de 3 elkaar toch niet wil. Er iets tussen komen betekend dat er mogelijk een andere club Zlatan wil en dat hij ook daar wel graag naar toe zou willen. Een andere club kan Ajax zijn, maar er zijn meerdere clubs dan alleen Ajax waar Zlatan heen kan gaan. Ik was wel vergeten te bedenken dat die pizzabakker zijn agent en dat dat de reden kan zijn waarom het zolang duurt en dat de relatie tussen Manu en Zlatan helemaal niet verstoord is. Discussie voeren dat blijkt nogal lastig, er zijn mensen die eerst kijken wie iets zegt en dan pas kijken wat hij zegt. Discussie met een open mind is ver te zoeken hier In plaats van inhoudelijk te reageren, gaan ze lachen over wat ik niet eens heb gezegd. Discussie voeren is voor jou en Bobby inderdaad waanzinnig lastig aangezien iedere posts niet onderbouwd is en voortdurend op hetzelfde neerkomt. Tsjaa, inderdaad erg lastig dan hé. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2016 - 00:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Loetje beweert dat ik denk dat Zlatan naar Ajax komt. Wat ik echt een komische gedachte van Loetje vind. Ik zei dat ik vond/vind dat de onderhandelingen over een transfer van Zlatan wel lang duurt. Daarbij zei ik dat er mogelijk iets tussen gekomen is of een van de 3 elkaar toch niet wil. Er iets tussen komen betekend dat er mogelijk een andere club Zlatan wil en dat hij ook daar wel graag naar toe zou willen. Een andere club kan Ajax zijn, maar er zijn meerdere clubs dan alleen Ajax waar Zlatan heen kan gaan. Ik was wel vergeten te bedenken dat die pizzabakker zijn agent en dat dat de reden kan zijn waarom het zolang duurt en dat de relatie tussen Manu en Zlatan helemaal niet verstoord is. Discussie voeren dat blijkt nogal lastig, er zijn mensen die eerst kijken wie iets zegt en dan pas kijken wat hij zegt. Discussie met een open mind is ver te zoeken hier In plaats van inhoudelijk te reageren, gaan ze lachen over wat ik niet eens heb gezegd. En dus suggereer je.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Jammer genoeg komt deze eindbaas niet naar Ajax. Maakt Ajax in zijn eentje kampioen. Helaas niet realistisch dus moeten we vol voor Huntelaar gaan. Alleen weet ik ook niet of die wel zin heeft.. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Tuurlijk komt hij niet.
Wij bij Ajax moesten hem eerst uitfluiten, zoals we nu nog zo vaak bij hele goede voetballers doen.. Vertrouwen geven kennen we hier niet. Eigenlijk is Zlatan hier vernederd door het publiek. Hij voelt zich altijd nog veel pijn gedaan door dat iedereen pas in hem ging geloven toen hij goals maakte terwijl veel ploeggenoten dit allang in hem zagen.. niemand van supporters steunde Zlatan, pas toen hij in ons ogen ineens bijzondere dingen ging doen. Daar komt ook nog eens bij kijken dat publiekslieveling vd Vaart beschermd moest worden.
We verdienen Zlatan niet. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: WEET IK VEEL JOH ..IK LUL OOK MAAR WAT;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2016 - 12:14 schreef Jaccio het volgende:Tuurlijk komt hij niet. Wij bij Ajax moesten hem eerst uitfluiten, zoals we nu nog zo vaak bij hele goede voetballers doen.. Vertrouwen geven kennen we hier niet. Eigenlijk is Zlatan hier vernederd door het publiek. Hij voelt zich altijd nog veel pijn gedaan door dat iedereen pas in hem ging geloven toen hij goals maakte terwijl veel ploeggenoten dit allang in hem zagen.. niemand van supporters steunde Zlatan, pas toen hij in ons ogen ineens bijzondere dingen ging doen. Daar komt ook nog eens bij kijken dat publiekslieveling vd Vaart beschermd moest worden. We verdienen Zlatan niet. Sodemieter dan lekker op kerel, praat negatief over een ander aanhang, maar niet over ONZE aanhang terwijl je jezelf Ajacied noemt... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: oja ;-)
Stelletje zeikers!! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 - 20:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Sodemieter dan lekker op kerel, praat negatief over een ander aanhang, maar niet over ONZE aanhang terwijl je jezelf Ajacied noemt... Ben jij ook ajacied dan Apik nooooooooit geweten !! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 - 20:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Sodemieter dan lekker op kerel, praat negatief over een ander aanhang, maar niet over ONZE aanhang terwijl je jezelf Ajacied noemt... Te confronterend? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: EN NU OPSODERMIETEREN JIJ mafkees!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Integendeel! Je moet gewoon niet babbelen alsof je 'DE AANHANG' vertegenwoordigd. Wat een flauwekul om zo te praten over 'WE'....
Ik persoonlijk heb NOOIT iets tegen Ibra gehad, ook niet toen hij net begon bij Ajax.
No worries pik, tis maar een forum...
☺ |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 - 00:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Integendeel! Je moet gewoon niet babbelen alsof je 'DE AANHANG' vertegenwoordigd. Wat een flauwekul om zo te praten over 'WE'.... Ik persoonlijk heb NOOIT iets tegen Ibra gehad, ook niet toen hij net begon bij Ajax. No worries pik, tis maar een forum... ☺ Ik vertegenwoordig de aanhang niet. Ik zeg slechts hoe het is gegaan. En niemand kan ontkennen dat het zo is gegaan. Het is idd maar een forum. Ieder zijn/haar mening, maar schelden is onnodig vind je niet? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 - 20:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Sodemieter dan lekker op kerel, praat negatief over een ander aanhang, maar niet over ONZE aanhang terwijl je jezelf Ajacied noemt... En toch heeft ie gelik. Ik zou als speler ook niet weten waarom ik terug zou moeten komen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Schande dat Overmars hem niet heeft gehaald!! Er staan godverdomme miljoenen op de bank. Had hem 5 miljoen salaris gegeven en 10 miljoen tekengeld! Die kut Overmars ook. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:42 schreef Ajax Warrior het volgende:Schande dat Overmars hem niet heeft gehaald!! Er staan godverdomme miljoenen op de bank. Had hem 5 miljoen salaris gegeven en 10 miljoen tekengeld! Die kut Overmars ook. Mag niet van de RVC.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: O ja, maar toch is het de schuld van Cillissen! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee joh. Die doet niets aan de transfers. Het is de schuld van bosz. Zlatan is veel te aanvallend. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 17:34 schreef remco k het volgende:[..] Nee joh. Die doet niets aan de transfers. Het is de schuld van bosz. Zlatan is veel te aanvallend. Hahahaha of van de supporters in de Arena. Die zingen niet genoeg! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk el Ghazi. Die is altijd maar 1 helft goed. Daarom komt ie niet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Correctie......20 minuten |
|
|
|