|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Feyenoord populairste merk in Nederland (FeyenoordNet.nl)
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is wel apart. Dit kan goed nieuws betekenen voor de toekomst.
Nu de bijbehorende resultaten nog. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nog iemand een komkommer? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Lekker belangrijk! Ik zie liever een titel ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je kan doen alsof t niets is, maar dit is waar een voetbalclub het voor doet. Naast de prijzen |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
is manipulatief, het valt of staat met resultaat.... tijd voor succes dus, haha. KAMPIOENEN! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is gewoon belangerijk ,meer geld,meer kans! |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Het verbaasd me helemaal niets. Kun je na gaan wat er gebeurd als je weer eens een keer kampioen wordt! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Apart, nog nooit van dat marketingburo gehoord. Maar prima: het merk Feyenoord is sterk, de communicatie, gepaard aan de identiteit weet te appeleren aan mensen en weet te verbinden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nu nog een keer eenheid uitstralen, 5 jaar geen supportersrellen en we winnen de Champions League, in 2035. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zoals Clooney zegt in die reclame: "what else? FEYENOORD!" |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
NN Group ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juni 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die deden Oranje, maar doen volgens mij geen clubs. Ziggo was bijvoorbeeld 30 begrote miljoenen kwijt toen ze 020 gingen sponsoren, dat willen ze bij NN denk ik niet...
Blijft gissen, maar zoiets zal het zijn. |
|
|
|