|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das lekker wakker worden of niet dan arreke.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: En dan is Nederland er nog niet eens bij, dan was het zeker niet aan te zien |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Gezapt tussen Wales en Engeland. En elk doelpunt van Wales live gezien. Precies het goede ritme. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zou grappig zijn als Bale man van het toernooi wordt en Ronaldo niet...... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lekker aan de drank met mijn pa, dan heb je aan een wedstrijd op de achtergrond al moeite genoeg. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Portugal gaat gewoon verliezen van Hongarije en kan met Rusland mikado gaan spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoop dat Zweden van België wint. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Volgens de mensen in België eerder waarschijnlijk, alleen in Nederland weer een euforistisch uitzichtpunt in gevonden. Mag van mij ook best de kop worden ingedrukt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Belgen zelf werden ook iets te arrogant hoor. Ik vind Belgen leuker wanneer ze bescheiden zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens ja. Mijn top drie tot nu. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bord op schoot voetbal kijken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey die scheids kennen we nog.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hopelijk gooien ze een tros bananen tegen ze kop.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
2 x zo veel slechte wedstrijden :P |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De Duitsers missen zo vaak, het lijken wel Stormtroopers :0 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Kwas m bijna vergeten.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ook totdat ik net z'n kop zag |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik heb m, n vrouw maar een blonde pruik opgedaan, en wat siliconenkit in haar lippen gespoten. 2 druppels Bos..echt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2016 door ar -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 19:31 schreef ar het volgende:[..] Ik heb m, n vrouw maar een blonde pruik opgedaan, en wat siliconenkit in haar lippen gespoten. 2 druppels Bos..echt. Goed bezig ar, als hè succesvol is ga ik er ook over denken, hou me op de hoogte.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja. Nog teveel adrenaline van dat tonny nieuws Helemaal van m, n apropoo.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ga maar n's effe n kopje koffie pakken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Welke van de twee kijken? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ja die dus maar. Alles of niets |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Benieuwd naar de 30ste minuut.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kuipers zou worden aangevallen door hooligans |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Volgens voorzitter Nikola Kajkic van de Kroatische politievakbond zijn er aanwijzingen dat hooligans een aanval op de dienstdoende scheidsrechter Björn Kuipers hebben voorbereid. "Er zijn signalen dat dezelfde groep hooligans die voor problemen zorgde in Saint-Étienne, tijdens de wedstrijd in Bordeaux opnieuw gaat rellen. De hooligans willen zelfs de scheidsrechter aanvallen in de dertigste minuut van de wedstrijd", zegt Kajkic volgens 101Goals. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kan spannend worden vanavond... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 21:08 schreef RenatoBos het volgende:[..] Volgens voorzitter Nikola Kajkic van de Kroatische politievakbond zijn er aanwijzingen dat hooligans een aanval op de dienstdoende scheidsrechter Björn Kuipers hebben voorbereid. "Er zijn signalen dat dezelfde groep hooligans die voor problemen zorgde in Saint-Étienne, tijdens de wedstrijd in Bordeaux opnieuw gaat rellen. De hooligans willen zelfs de scheidsrechter aanvallen in de dertigste minuut van de wedstrijd", zegt Kajkic volgens 101Goals. Dacht dat ace een geintje maakte..serieus joh. Zal door alle aandacht wel meevallen, maar gaat nergens meer over. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zie het niet gebeuren, tis tot nu toe rustig gebleken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo al twee behoorlijke kansen ook voor doe Kroaten.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 21:12 schreef ar het volgende:[..] Dacht dat ace een geintje maakte..serieus joh. Zal door alle aandacht wel meevallen, maar gaat nergens meer over. Alsof ik nooit serieus ben :-) ben diep beledigd haha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tsjechië raakt de paal bij een corner |
|
|
|