|
|
MightyAce
|
|
|
Best aardige pot tnt, je verwacht het niet... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat kunnen die Fransen toch zeuren zeg... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Absoluut. Dat doen ze heel het ek al overigens |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zit blijkbaar in het Franse DNA.... ik hoop op de Ieren, ook al is het tegen beter weten in. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2016 - 15:41 schreef Barabas het volgende:Zit blijkbaar in het Franse DNA.... ik hoop op de Ieren, ook al is het tegen beter weten in. Eens |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Leuke speler die Pogba... veroorzaakt een pingel, schopt er bijna een de wedstrijd uit, mooie bewegingen op het middenveld.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dit houdt Ierland nooit 45 minuten vol... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Weet t niet ...Gek genoeg krijgen die Ieren toch hun kansen. Gaat er nog 1 in dan wil ik het nog zien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2016 - 15:41 schreef Barabas het volgende:Zit blijkbaar in het Franse DNA.... ik hoop op de Ieren, ook al is het tegen beter weten in. Karakter mensen,net zoals de rest van europa behalve Nederland |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vind je.... jij bent anders ook best een karakter.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mooie snelle combinatie zeg... en slecht gedekt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat vind ik.. De KLM geven wij zonder enig noemenswaardig protest weg . Als ze bij air France 2000 banen dreigen te verliezen gijzelen ze de directie en slaan ze hun de kolere. (Wat dan weer het andere uiterste is),maar die 2000 banen zijn er nog steeds. En dat ik een beetje karakter heb is misschien omdat ik Frans bloed heb? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Afgelopen. Zoals ik zei, dit houden de Ieren gewoon niet vol |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Jaaaaaaaaa
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2016 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nou... dat was het dan voor Ierland. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je zou er maar blij mee wezen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Blijft bizar dat die corner niet gegeven werd. Niet dat er nou zoveel gescoord wordt uit corners, maar toch... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2016 - 16:23 schreef Barabas het volgende:Blijft bizar dat die corner niet gegeven werd. Niet dat er nou zoveel gescoord wordt uit corners, maar toch... Enorme blunder idd |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2016 - 16:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja dat vind ik.. De KLM geven wij zonder enig noemenswaardig protest weg . Als ze bij air France 2000 banen dreigen te verliezen gijzelen ze de directie en slaan ze hun de kolere. (Wat dan weer het andere uiterste is),maar die 2000 banen zijn er nog steeds. En dat ik een beetje karakter heb is misschien omdat ik Frans bloed heb? Dus de rest van de Nederlanders is een collectie slappe zakken zonder ruggengraat?! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Voor zover het nog niet gelopen was...terecht rood |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Griezmann is zo snel aan de bal! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Speelt alleen voor de verkeerde club. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
John O'Shea.... Ierland eindigt met 9! 😉 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Schop dan die Giroud uit de wedstrijd, die is echt schijt vervelend |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2016 - 16:25 schreef Barabas het volgende:[..] Dus de rest van de Nederlanders is een collectie slappe zakken zonder ruggengraat?! Wat vind jezelf? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2016 - 16:25 schreef Barabas het volgende:[..] Dus de rest van de Nederlanders is een collectie slappe zakken zonder ruggengraat?! Ja, want ik heb ook Frans bloed. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ieren kunnen niet beter. Had van Frankrijk meer verwacht dit toernooi. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lekker dan. Allemaal eigenwijze Fransen hier. Stokbroodje? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Stokbroodje met hagelslag dan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vond het een aardige wedtrijd van Franse zijde |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
van Hooijdonk vindt dit Frankrijk niet EK-kampioen waardig. Dat klopt. Geen enkel team is dat niet.
Hup Duitsland. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
2 prachtige volksliederen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik dacht precies hetzelfde |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2016 - 17:57 schreef FR-Henk het volgende:van Hooijdonk vindt dit Frankrijk niet EK-kampioen waardig. Dat klopt. Geen enkel team is dat niet. Hup Duitsland. Dus elk team is dat wel? Hmm? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Springt er een team uit? Spelend als een kampioen? |
|
|
|