|
|
Barabas
|
|
|
Zij is inderdaad blond.... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Slechter, Ronaldo blijft voor Portugal spelen. Neemt zelfs geld mee als het moet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan moet er meer achter zitten. Vermoed dat ie een oogje heeft op Pepe.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan heb ik wat met de Alpen uiteraard.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Hij kleed zich altijd zo mooi aan voor Billenboy Badr... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2016 - 11:32 schreef nr 10 het volgende:[..] Slechter, Ronaldo blijft voor Portugal spelen. Neemt zelfs geld mee als het moet. Dat je het verschil niet ziet kan ik je onmogelijk kwalijk nemen. Als je het niet WIL zien dan zegt dat iets over jou... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kleed zich uit bedoel je.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2016 - 11:32 schreef nr 10 het volgende:[..] Slechter, Ronaldo blijft voor Portugal spelen. Neemt zelfs geld mee als het moet. Had heel veel te doen met de Argentijnse voetbalbond, is al een tijdje bezig ze op hun maniertjes en onprofessionele handelen te wijzen. Het zou volgens hem mankeren aan ondersteuning door de bond en daardoor komen de prestaties van het team niet op het hoogste niveau. Wat precies wou hij niet openbaren, maar zo te zien is hij ee nu wel klaar mee.
Nederland heeft dat geloof ik ook met Blind x.x en Oostveen -.-, ben je toch ook klaar mee, ook al heb je nog zo veel goede wil.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2016 - 11:32 schreef nr 10 het volgende:[..] Slechter, Ronaldo blijft voor Portugal spelen. Neemt zelfs geld mee als het moet. Hahahaha, dacht het niet. Messi zoekt het bij zichzelf en neemt het zichzelf kwalijk dat het niet lukt. Ronaldo gaat lopen zeuren over IJsland wat te hard juicht en wat te verdedigend speelt. Verder heeft Ronaldo nog een microfoon van een verslaggever in een meer gegooid. Echt een goede prof, hoor. Walgelijk gewoon. Zonde dat een goede voetballer als Messi stopt met het spelen voor zijn land. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2016 - 11:57 schreef Barabas het volgende:[..] Dat je het verschil niet ziet kan ik je onmogelijk kwalijk nemen. Als je het niet WIL zien dan zegt dat iets over jou... Juist, wijzen doe je altijd van je af. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Sinds zijn tattoos en die baard neem ik die Messi niet meer serieus. Naast meeloperT nu ook nog wegloperT ... zwakkeling! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
10 Italianen in de eigen 16, gaat Spanje niet meer lukken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik gun Spanje helemaal niets. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ook niet. Het mooie is dat ze geen reet te vertellen hebben tegen de Italianen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
GRAZIANOOOOOOOOOOOOOOOOOO |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Echt tof dit. Spanje verhaal is over en uit! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nu nog ff rood voor die eikel van een Ramos 😉 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Seizoen is nog niet begonnen of hij loopt alweer te roepen! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ff een Italiaans shirtje halen nog..:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wel n kut volkslied. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Engelsen zijn in hun element, pingelen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jep Engelsen in hun element :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hoe was spa-ita? Net zo leuk als de uitslag? Pas net thuis van werk... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Deze pot ook wel.leuk zo te zien. Je verwacht niet als je er minuut 20 in komt al 3 goals :) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Klapt de tv verbinding eruit.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Waar speelt nr 8 van Ijsland? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jou partijleider was ook weer aardig opdreef Roony.
hau. Lees hier meer. 20.46 uur: CDA-leider Sybrand Buma vindt dat premier Mark Rutte het er op dit moment bij laat zitten: ,,Vandaag waren de regeringsleiders van Duitsland, Frankrijk en Italië bij elkaar. Waarom zat premier en EU-voorzitter Rutte daar niet bij? In plaats daarvan opende hij een Coca-Colafabriek in Dongen.'' |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2016 - 22:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jou partijleider was ook weer aardig opdreef Roony. hau. Lees hier meer. 20.46 uur: CDA-leider Sybrand Buma vindt dat premier Mark Rutte het er op dit moment bij laat zitten: ,,Vandaag waren de regeringsleiders van Duitsland, Frankrijk en Italië bij elkaar. Waarom zat premier en EU-voorzitter Rutte daar niet bij? In plaats daarvan opende hij een Coca-Colafabriek in Dongen.'' Niet uitgenodigd. Nederland is ook nog een paar dagen scherts voorzitter |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Past wel bij n scherts premier. |
|
|
|