|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2016 - 08:30 schreef nr 10 het volgende:Vuile gore tyfus Milik. Komt weer weg met een elleboog. Gelukkig is dat tyfus polen eruit. Zeker na dat gore, laffe gedrag na de strafschoppenserie tegen Zwitserland. Pepe leek de actie te kunnen waarderen, was er dan ook één uit zijn boekje... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Pepe is een prof. Deelt uit en incasseert. Smetje is het wangedrag tijdens de CL-finale tegen Atletico. Maar je zag een het slechte theater toen, dat hij er geen studie van heeft gemaakt zoals bijvoorbeeld die Pedro. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Maar al met al: ze kunnen me wegsjouwen wanneer Portugal Europees kampioen wordt na zeven gelijke spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2016 door nr 10 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kan me een champions league seizoen herinneren waar wij ook een end kwamen met gelijke spelen... |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2016 - 08:30 schreef nr 10 het volgende:Vuile gore tyfus Milik. Komt weer weg met een elleboog. Gelukkig is dat tyfus polen eruit. Zeker na dat gore, laffe gedrag na de strafschoppenserie tegen Zwitserland. En met Portugal heb je een land dat tegen Kroatië niks uitvoert en in 119 minuten niet één keer op doel schiet. Allemaal gelijke spelen. Portugal verdiend het niet in de halve finale te staan. Wat mij betreft vlogen ze er gisteren al uit. Nu dan maar in de halve finale. Liever Wales of België in de finale.
Het is trouwens dat die Fabianski qua strafschoppen gelijk is aan de keeper van Oranje, want die man kan werkelijk geen strafschoppen keepen. De gelijkenis is treffend, telkens de verkeerde hoek en die ene keer dat je goed zit de bal raken, maar nog wel een doelpunt.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2016 - 11:47 schreef nr 10 het volgende:Pepe is een prof. Deelt uit en incasseert. Smetje is het wangedrag tijdens de CL-finale tegen Atletico. Maar je zag een het slechte theater toen, dat hij er geen studie van heeft gemaakt zoals bijvoorbeeld die Pedro. Ga je nou beweren dat een Pedro erger is dan Pepe? Volgens mij zijn er maar heel weinig voetballers erger dan Pepe. Ga maar eens kijken wat die man allemaal heeft uitgespookt op een veld. Misdraagt zich elk jaar wel één of meerder keren en dan vaak op grovere wijzen dan theater. Gaat gerust op benen en handen staan. Nee, Pepe is een goede verdediger, maar misdraagt zich te vaak. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Die gore Pedro is erger dan Robben en Mattheus bij elkaar. die wordt nog niet eens geraakt en ligt te gillen dat ie een elleboog krijgt. Over gerust op handen en voeten gaan staan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Met je witte bril met Portugese glazen... schele |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
even een vraagje: was die gemiste penalty van de polen nou slecht ingeschoten of niet?
Ik vond hem nog wel netjes in de hoek, hooguit te zacht. Oftewel, het was een absoluut geweldige redding van de keeper, toch? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Een goeie penalty gaat stijf in de kruising, onhoudbaar. |
|
|
|