|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Belgen de weg een beetje kwijt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zelfde als start eerste helft |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Verdediging België zag er heel slecht uit |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En nu dichtgooien die pot |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een harses heeft die Fellaini |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Als Wales doorgaat heeft de volgende een makkie, missen sowieso 2 basisspelers |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Misschien wel de leukste tot nu toe |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2016 - 22:32 schreef MightyAce het volgende:Als Wales doorgaat heeft de volgende een makkie, missen sowieso 2 basisspelers Zegt niet alles , de belgen missen 5 verdedigers Kompany Lombaerts Boyota Vertonghen en ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2016 - 22:37 schreef van geil het volgende:[..] Zegt niet alles , de belgen missen 5 verdedigers Kompany Lombaerts Boyota Vertonghen en ? En kijk wat een fouten er gemaakt zijn! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Geen idee , ik heb weinig gezien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik ook, terwijl ik aardig wat wedstrijden heb gezien :( |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ongelooflijk dat Wilmots niet van begin af aan vol op de aanval heeft gespeeld in de wetenschap dat hij achterin alleen maar derde garnituur over heeft... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Precies!dan wordt het 6-3 ofzo |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Genieten dit. Kunnen ze voorlopig hun grote muil dichthouden de zuiderburen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat een belachelijk toernooi zo. Wales in de halve finale. Portugal dat nog geen wedstrijd gewonnen heeft ook... Straks wint IJsland en wordt Duitsland met twee vingers in de NEUS kampioen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ach... dat viel allemaal best mee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2 mooie goals van Wales.
Belgen er gelukkig uit. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vindt het wel jammer.
Het is wel tof dat die fantastische supporters van Wales nog even mogen blijven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T zal me n ruk wezen wie het toernooi wint, maar dit was n leuk potje. Belgie technisch beter, maar Wales t betere team. Nu Wales Portugal ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Forza Italia! Zal net aan zijn dat ik het kan zien, de jongste moet afzwemmen van 19.00-20.00 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2016 - 22:51 schreef van geil het volgende:T zal me n ruk wezen wie het toernooi wint, maar dit was n leuk potje. Belgie technisch beter, maar Wales t betere team. Nu Wales Portugal ? Zonder Ramsey.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2016 - 22:41 schreef Barabas het volgende:Ongelooflijk dat Wilmots niet van begin af aan vol op de aanval heeft gespeeld in de wetenschap dat hij achterin alleen maar derde garnituur over heeft... Ik vrees voor hem dat hij wordt geslacht morgen in de pers. Er zat natuurlijk veel meer in. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De jeugd nu n doel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2016 - 22:32 schreef MightyAce het volgende:Als Wales doorgaat heeft de volgende een makkie, missen sowieso 2 basisspelers Dachten die Belgen ook,een makkie |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Hahahahahahahahaha! Ze dachten een makkie dus! |
|
|
|