|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En Ronaldo is arroganter dan de rest van de wereld 😝
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juli 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Toch zonde dat Ronaldo uit de wedstrijd geschopt is. Smet op de finale.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juli 2016 door MightyAce -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Fair play,ik hoop dat Portugal wint.. Wie wil er nou zo winnen? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jammer dat het verschil zo gemaakt moet worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja maar daar is er maar 1 van 😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat je als publiek in een EK finale voortdurend je tegenstander uitfluit vanaf seconde 1 vind ik ook triest. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 21:22 schreef van geil het volgende:Dat je als publiek in een EK finale voortdurend je tegenstander uitfluit vanaf seconde 1 vind ik ook triest. Ja joh stelletje nepturken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 21:22 schreef van geil het volgende:Dat je als publiek in een EK finale voortdurend je tegenstander uitfluit vanaf seconde 1 vind ik ook triest. Vind ik juist tof, tijdens de volksliederen tonen ze elkaars respect daarna is alles geoorloofd om de tegenstander uit zijn spel te krijgen. Wij worden ook genoemd als twaalfde man.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nu is het over en uit met CR7 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 21:24 schreef RenatoBos het volgende:[..] Vind ik juist tof, tijdens de volksliederen tonen ze elkaars respect daarna is alles geoorloofd om de tegenstander uit zijn spel te krijgen. Wij worden ook genoemd als twaalfde man.. Hoi persoonlijk meer van eigen team steunen ipv dat gezeur. Heeft met sfeer te maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 21:25 schreef MightyAce het volgende:[..] Hoi persoonlijk meer van eigen team steunen ipv dat gezeur. Heeft met sfeer te maken. Eens, en fluiten als er n aanleiding voor is kan ik begrijpen, niet vanaf seconde 1. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 21:25 schreef MightyAce het volgende:[..] Hoi persoonlijk meer van eigen team steunen ipv dat gezeur. Heeft met sfeer te maken. Ik fluit ook als Ajaks bijvoorbeeld aan de bal is in de Kuip.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zonde dit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juli 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Snap ik, maar de nadruk moet toch liggen op de steun aan eigen team. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dan is er aanleiding toe |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zo.... Maar hij was wel oprecht verdrietig dat hij zeker een uur minder tv-tijd gaat krijgen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ben ik met je eens.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Voorlopig is de hele finale verkracht zonder Ronaldo. Geen kaart ,geen vrije trap,helemaal niks. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 21:28 schreef Barabas het volgende:[..] Zo.... Maar hij was wel oprecht verdrietig dat hij zeker een uur minder tv-tijd gaat krijgen. Payet vertelde hem dat ie zijn haargel heeft gejat.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die gast is gewoon te geil op zichzelf en roept het gewoon over zichzelf af. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En dan wordt Quaresma matchwinner ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Met zo'n kapsel..pfffff |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 21:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Voorlopig is de hele finale verkracht zonder Ronaldo. Geen kaart ,geen vrije trap,helemaal niks. Ach... Het viel best mee. Zo grof was die overtreding helemaal niet. Bovendien was ie geblesseerd aan de wedstrijd begonnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 21:30 schreef Barabas het volgende:[..] Ach... Het viel best mee. Zo grof was die overtreding helemaal niet. Bovendien was ie geblesseerd aan de wedstrijd begonnen. Knieën tegen elkaar is nooit fijn..kan gebeuren, was geen kaart waard.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Had rood moeten zijn voor die kut Fransoos |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 21:31 schreef RenatoBos het volgende:[..] Knieën tegen elkaar is nooit fijn..kan gebeuren, was geen kaart waard.. TFOe sahbi jela jela |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pffffff nee ook niet, vind het helemaal niets.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nu is een knietje wel geel 😘 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nee die Belg dan. Das echt een atoomwolk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je mag best opvallen, maar dan moet je voor mij wel fantastisch spelen. Dan is het een soort van gerechtvaardigd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Of die ene Monny... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Frankrijk moet gewoon kampioen worden. Goed voor het land op het moment..blijdschap. Dat vind de scheids ook |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 21:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Voorlopig is de hele finale verkracht zonder Ronaldo. Geen kaart ,geen vrije trap,helemaal niks. Voodeel is wel dat ie nu ook geen strafschop meer kan missen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 21:37 schreef ar het volgende:[..] Frankrijk moet gewoon kampioen worden. Goed voor het land op het moment..blijdschap. Dat vind de scheids ook Nou hup Portugal dan maar .. Naniiiii |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 21:36 schreef MightyAce het volgende:[..] Je mag best opvallen, maar dan moet je voor mij wel fantastisch spelen. Dan is het een soort van gerechtvaardigd. Kan ik vind het niks net als die idiote voetbalschoenen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: De ergste van allemaal. .:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Slaat nergens op. Net als verschillende keepers handschoenen De kleur dan he.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juli 2016 door ar -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Verschillende keepers die handschoenen dragen? Liever blote handjes? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoort allemaal bij deze tijd blijkbaar, geef mij maar oldskool.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Verder is ook deze wedstrijd weer behoorlijk kut. Maar dat zijn de meeste finales. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 21:41 schreef ar het volgende:[..] Slaat nergens op. Net als verschillende keepershandschoenen. De kleur dan he. Zo mighty ass |
|
|
|