|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllll |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar t is nog niet gedaan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wtf doet die nummer 22 van Frankrijk bij het schot... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zowaar 10 minuten boeiend |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat dan weer wel idd 😂 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een invalbeurt van die Eder, doet het geweldig! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja prachtig man ,balvast en een vechter |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nieuwe kampioen aanstaande |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
In het land der blinden... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eigen schuld dikke bult Frankrijk was laf. Portugal kon niet beter, gefeliciteerd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dik tevreden met deze finale,de rust |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kutfransen. Kutportugezen. Kuttoernooi. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jammert hoor, nou zien we Ludivine niet naakt😡 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
CR7 het is je gegund jongen! Wat een laffe actie van die Payet! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een lelijk toernooi met een lelijke winnaar. Maar gun het die Portugezen, zelfs Ronaldo. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Was een hele vieze overtreding met maar één doel. Dat lukte, maar gaf de rest blijkbaar zoveel motivatie dat ze Frankrijk de baas bleken! Gerechtigheid wat mij betreft! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 23:43 schreef JanM het volgende:[..] Was een hele vieze overtreding met maar één doel. Dat lukte, maar gaf de rest blijkbaar zoveel motivatie dat ze Frankrijk de baas bleken! Gerechtigheid wat mij betreft! Ik zag er geen overtreding in, beetje ongelukkig duel.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 23:42 schreef FR-Henk het volgende:Een lelijk toernooi met een lelijke winnaar. Maar gun het die Portugezen, zelfs Ronaldo. Tuurlijk. Je kunt zeggen van Ronaldo wat je wilt, maar hij is op en top prof. Plus dat Portugal nooit wat heeft gewonnen. Gunfactor is hoog. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Heel bewust knietje en je zat de knie van Ronaldo 'breken' |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Op 0-0 spelen loont, het voetbal verliest. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 23:46 schreef ar het volgende:[..] Tuurlijk. Je kunt zeggen van Ronaldo wat je wilt, maar hij is op en top prof. Plus dat Portugal nooit wat heeft gewonnen. Gunfactor is hoog. Met elk woord volkomen eens. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik gun die Portugezen helemaal niks, de tyfus voor ze. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Het is en blijft een contactsport, ik geloof niet dat dit bewust was.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik wel, een klutsknie.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Conclusie: Heel veel slecht voetbal en veel ergernis voor de liefhebbers.
Kan niet wachten tot de competitie weer gaat beginnen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Maar ze hebben wel de beker omdat zei een doelpunt maken en dat telt nog altijd met alleen mooi voetbal krijg je geen punten of een beker Gefeliciteerd Portugal verdiend |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fijn dat iedereen t toernooi overleefd heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De winnaar past prima bij dit toernooi. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik gun die portugezen helemaal niets. Ik word ook helemaal ziek van Renaldo, met zijn jankkop..Het is een luizenploeg. En dan die mythevorming rond Renaldo....Gek he dat toen hij eruit moest het elftal beter ging voetballen. Hij drukt een te grote stempel op die ploeg. Voor mij was die Sanchez (die met die tietjes) degene die het verschil maakte dit toernooi voor Portugal (fris en een beetje druistig). |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik zou graag de visie van bluffert nog willen vernemen. Zijn altijd verrassende kennersoog zal vast nog wel talenten voor Feyenoord ontdekt hebben. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2016 - 09:01 schreef FR-Henk het volgende:Ik zou graag de visie van bluffert nog willen vernemen. Zijn altijd verrassende kennersoog zal vast nog wel talenten voor Feyenoord ontdekt hebben. Hazard toch? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik verneem dit graag van Bluffer zelf, hij heeft ervaring En schout jeugd met een hafixoog. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|