|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Klein aantal Engelse aangevallen door een grote groep Russen. 2 Engelse in kritieke toestand in het ziekenhuis.. Russen waren buiten hun zone . Dit volgens het AD,dus ik denk dat je mis zit bro |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een coach die zo wisselt en een spits de corners laat nemen, dan vraag je er om. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Klopt. Te vroeg geconcludeerd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 - 23:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Klein aantal Engelse aangevallen door een grote groep Russen. 2 Engelse in kritieke toestand in het ziekenhuis.. Russen waren buiten hun zone . Dit volgens het AD,dus ik denk dat je mis zit bro Yep. Faliekant mis. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Eindelijk twee goeie scheidrechters gezien vandaag uit Noorwegen en Italie de rest was niet best |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zij kunnen beter een buitenlandse coach nemen. Altijd klote coachen ,de laatste redelijke was Erikson. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zo'n selectie en dan dit opstellen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ghèhè, Engelsen en Russen ook op de sloef hoor ik 🤕 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En de Ieren en de Polen. Begint goed. Ik vermoed dat dit nog meer ellende gaat aantrekken de komende periode.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niveau heel laag copa america nog lager maarzeer hard |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pak ze vandaag alle 3 maar weer mee |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moet de 1e nog zien. De duitsers dan maar. Mogen van mij winnaar worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kroatië heeft ook een aardige ploeg, 3 uur tegen Turkije. |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
Voetbalplaatjes EK2016
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2016 door Jeay -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hier ga ik voor zitten deze wedstrijd kan wel eens uit de hand lopen twee trotse landen strijd passie |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Heel zwak van Erikson had gewoon dik Geel moeten zijn Heerlijke speler die Modric word één van mijn beste spelers op dit toernooi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Voor al de keeper hahaha en Sahin op de bank |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wat slaat dit op, of zijn dit dan die jongens die er voor gezorgd hebben dat wij thuis moeten blijven en alleen voor de TV mogen kijken Bedankt daarvoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat een Goal van Modric mooiste tot nu toe KLASSE KLASSE |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En nu gaat Turkije huilen en schoppen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Was een verraderlijke bal wel hoor. Stuit net op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Eens. Toch een blunder. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ieder zo zijn mening ar. Zolang je maar wel inziet dat het een blunder was ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Turken gaan steeds meer over het randje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Weer een vreselijk slechte wedstrijd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Voornamelijk saai toernooi tot nu toe |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vind anders dat er aardig wat actie is in Marseille. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ah jij volgt ook het ek kopschoppen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De UEFA wil Rusland en Engeland uitsluiten van verdere deelname aan het EK voetbal in Frankrijk als de ongeregeldheden met supporters aanhouden. Die waarschuwing gaf de Europese voetbalbond zondag naar aanleiding van de rellen die speelstad Marseille de afgelopen dagen in zijn greep hielden.
Russische fans drongen zaterdag in het Stade Vélodrome van Marseille vakken binnen waarin Engelse voetbalsupporters zaten, wat tot vechtpartijen en paniek leidde. Dit gebeurde na het duel tussen Engeland en Rusland (1-1).
Zaterdag overdag en ook in de dagen voorafgaand aan de wedstrijd kwam het in de binnenstad van de Franse kuststad al tot zware gevechten tussen Russische en Engelse supporters. Ook aanhangers van Olympique Marseille en de lokale jeugd waren regelmatig bij de rellen betrokken.
Bij de ongeregeldheden raakten zeker twee Engelse supporters zwaargewond. Volgens Engelse media klagen Engelse supporters dat ze in de Franse stad continu worden geprovoceerd en aangevallen door lokale relschoppers en Russische hooligans. Een deel van de Engelse aanhang gedroeg zich volgens de officiële supportersvereniging ook niet naar behoren.
De tuchtcommissie van de UEFA heeft een strafonderzoek ingesteld naar de Russische voetbalbond. Fans uit dat land staken zaterdag ook vuurwerk af in het stadion en maakten zich schuldig aan racistisch gedrag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens mij was er geen plan maar goed ik kan er naast zitten..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je toch kijkt, is het NL voetbal van hetzelfde niveau, en konden we toch gewoon meedoen. Ja maar als je niet kan winnen van de Urkjes en de Ijsjes ...maar toch denk ik dat je door de voorronden had gekomen in deze poule |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat wel. Maar wel erg mooie goals. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lekker F1 kijken zo, zit best wel spanning in nu. Top 8 zit binnen een seconde in de kwalificatie.
Wat betreft de het EK, er zijn daar te veel mensen die onrust willen. Voorheen al rellen en auto's in de fik steken enz. Ik ben benieuwd of dat goed gaat komen daar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zijn de Fransen zelf die de boel verzieken en de confrontaties met de voetbalsupporters opzoeken.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Krijg iedere keer kippenvel van "God save the Queen" |
|
|
|