|
|
RenatoBos
|
|
|
Die speelt me dan ook ff kut die Milik zeg.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2016 - 17:34 schreef piet de paler het volgende:Als je toch kijkt, is het NL voetbal van hetzelfde niveau, en konden we toch gewoon meedoen. Ja maar als je niet kan winnen van de Urkjes en de Ijsjes ...maar toch denk ik dat je door de voorronden had gekomen in deze poule Maar dan wel met een andere technische staf er bij |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja 1 die van Modric |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Milik kan HELEMAAL NIETS.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Allemaal één pot nat, hebben niets beters te doen dan zich beter te voelen dan de rest en alles naar de klote te helpen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Deze is echt bar slecht.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gelukkig sla ik deze pot over haha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zei je wat Renato ?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je kan toch lezen Tillie.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Alleen selectief lezen... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou v Geel er ook zotten voor een noord Ierse spits mmmmmmmmmmgrrrrr |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Huilen hebben ze volgens mij de hele wedstrijd gedaan. Geiten mekkeren he... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In Lille is t ook weer knokken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die EK tune is best irritant. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: bar slecht, zeg maar gewoon zeer zeer slecht |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Benieuwd of die Oekraïners nog gaan scoren.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het wordt wel wat minder bij ze. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Duitsers blijven Duitsers |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Bij de Oekraïners maat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar dat is logisch haha
Het is de eerste wedstrijd die ik niet kon kijken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2e helft nog meer genoten van die duitsers. Ijzersterk en regelmatig onnavolgbaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tot nu toe het sterkste land. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zeeeeeeeeeeer verdiend gewonnen 2-0 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zou kunnen, dit was de eerste wedstrijd die me echt trok. Het gemak waarmee die Duisters Oekraïne lam legde was opvallend, al had het zomaar verkeerd voor ze kunnen aflopen. Oekraïne had toch ook een paar doelrijpe kansen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2016 - 23:30 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zou kunnen, dit was de eerste wedstrijd die me echt trok. Het gemak waarmee die Duisters Oekraïne lam legde was opvallend, al had het zomaar verkeerd voor ze kunnen aflopen. Oekraïne had toch ook een paar doelrijpe kansen Klopt, vooral laatste kwartier 1e helft. Daarna Oekraïne slordig, en Duitsland heer en meister. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Duitsland wordt gewoon Europees kampioen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2016 - 23:04 schreef FR-Henk het volgende:2e helft nog meer genoten van die duitsers. Ijzersterk en regelmatig onnavolgbaar. 2e helft echt heel sterk. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
En weer scoren in blessuretijd hè, die Duitsers scoren altijd op het eind. Ongelofelijk toch eigenlijk |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Waardering Till he dies |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Peru wint van Brazilië, Tapia valt nog even in. Dat Peru stelt wel iets voor. Tapia dus ook. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2016 - 20:46 schreef FR-Henk het volgende:Peru wint van Brazilië, Tapia valt nog even in. Dat Peru stelt wel iets voor. Tapia dus ook. Tuurlijk. Al dat gemekker. Laten we eerst maar eens kijken wat hij echt kan, want dat hebben we namelijk nog niet gezien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz