|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2016 - 18:39 schreef MMM het volgende:[..] Mwah, vind het hele EK op 3 wedstrijden na niet echt geweldig. Zwitserland nu wel beter maar die Seferovic miste al 2 grote kansen Dus toch iets voor Martin dan..:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Feyenoord heeft Stefan van Meenen toegevoegd aan de medische staf van de eerste selectie. Hij gaat aan de slag als fysiotherapeut en manueel therapeut, meldt de Rotterdamse club.
Van Meenen (41) is de opvolger van Marijn van Ewijk, die vertrekt bij Feyenoord. Van Meenen was sinds 2005 al werkzaam op Varkenoord, waarvan de laatste zeven seizoenen specifiek bij Feyenoord onder 19. Tevens was hij sinds 2011 betrokken bij het Voetbal Revalidatie Centrum, waar amateurvoetballers na een blessure kunnen revalideren als een prof.
De overstap van Van Meenen naar de eerste selectie van coach Giovanni van Bronckhorst past in het streven van Feyenoord om ook stafleden binnen de club op te leiden. "Voor mij is werken bij de eerste selectie van Feyenoord een droom die uitkomt", zegt de fysiotherapeut op de clubsite. "Ik ben een geboren Rotterdammer en mijn leven lang al supporter van Feyenoord."
"Het is een geweldige uitdaging om nu vanuit mijn eigen vakgebied een bijdrage te kunnen gaan leveren aan de prestaties van het eerste elftal", besluit Van Meenen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik zet de tv aan..boem, doelpunt Zwitserland..:) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die Shaqiri kan er helemaal niets van |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: kost veel, scoort weinig? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou willen dat hij eens een spits haalde die veel kost. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan krijg je weer de opmerking "die willen toch niet komen". |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2016 - 18:48 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Feyenoord heeft Stefan van Meenen toegevoegd aan de medische staf van de eerste selectie. Hij gaat aan de slag als fysiotherapeut en manueel therapeut, meldt de Rotterdamse club. Van Meenen (41) is de opvolger van Marijn van Ewijk, die vertrekt bij Feyenoord. Van Meenen was sinds 2005 al werkzaam op Varkenoord, waarvan de laatste zeven seizoenen specifiek bij Feyenoord onder 19. Tevens was hij sinds 2011 betrokken bij het Voetbal Revalidatie Centrum, waar amateurvoetballers na een blessure kunnen revalideren als een prof. De overstap van Van Meenen naar de eerste selectie van coach Giovanni van Bronckhorst past in het streven van Feyenoord om ook stafleden binnen de club op te leiden. "Voor mij is werken bij de eerste selectie van Feyenoord een droom die uitkomt", zegt de fysiotherapeut op de clubsite. "Ik ben een geboren Rotterdammer en mijn leven lang al supporter van Feyenoord." "Het is een geweldige uitdaging om nu vanuit mijn eigen vakgebied een bijdrage te kunnen gaan leveren aan de prestaties van het eerste elftal", besluit Van Meenen. 😂😂😂 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Giroud is ook middelmaat hoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ooh wat erg voor Albanië.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou nou mevrouw Payet.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Daar kun je beter op liggen als op een rol prikkeldraad. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voetbal voor stoethaspels. Die Fransen komen niet ver. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Foto..(?) heb ik gemist..😜 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ludivine Payet, lekker hoor... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zit je nou met jezelf te kletsen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja tuurlijk wel. Anders zou ik dat niet herkennen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mevrouw payet. Mm..mm..mmmm |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stelletje ranzige kereltjes.
Gewoon neuken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ai, die lipjes... Goed op het middenveld, overbrugt hele lengte, heeft diepte.
Kopen Martin! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er beginnen van die kikkervisjes voor m, n ogen te zwemmen Bos.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2016 - 23:42 schreef FR-Henk het volgende:Ai, die lipjes... Goed op het middenveld, overbrugt hele lengte, heeft diepte. Kopen Martin! wie is dit smerige mannetje? Hunk of Henk?
Maar die lippen he..oef |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: daar kun je lyrisch van worden, ar. Prikkelend.
Heeft die Bos toch knap gepost. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ouwe zelfbevlekkert.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Mooi affiche om 15:00 vandaag :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja balen dat die wedstrijd om 3 uur is |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: en veel doelpunten maakt |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: hele mooie blondine ze lijkt bijna op mijn vriendin |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: wat voor mondje is dit |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Veel lading op deze wedstrijd. Ben benieuwd wat het wordt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Begon aardig. Wordt rap minder leuk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jezus die Engelsen zijn een stel vallende mietjes |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Inderdaad... Sterling doet dat overigens niet alleen in de zomer, maar het hele jaar door... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Boring game... very very boring... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat is het toch een matige keeper.... Leek mij een houdbare bal.
Wel tof voor Cymru!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juni 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
2e helft zal vast een spektakel worden. Of het allemaal goed voetbal zal zijn moet nog blijken, maar die Engelsen gaan écht wel proberen de winst binnen te slepen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Je bent weer scherp vandaag ouwe 😉 |
|
|
|