|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 20 juni 2016 - 18:48 schreef Leon FR1908 het volgende:Dit begint een beetje op dat Amsterdomse topic te lijken. Ik heb echt een bloedhekel aan dat Twente,al 25 jaar lang , maar hoe kan je een club verwijten wat je zelf 10 jaar ook gedaan heb? Haal eerst die balk uit je eigen oog voordat je een splinter bij een ander wilt verwijderen. Ik begrijp best wat je bedoelt, maar volgens mij verschillen die twee zaken behoorlijk van elkaar.
Derhalve zeg ik: Een bom erop! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even dit Rotterdam heeft een veel grotere achterban, en is en blijft een van de top drie ploegen in NL. Twente heeft een veel kleinere achterban, en dacht mee te doen na hun naar nu blijkt kampioensjaar met leugens. Dus hoog spel gespeeld en gevallen. Feyenoord is dat bijna gebeurd maat zelf alles opgelost zonder tussenkomst van de gemeente. Dus hup feyenoord en dag Twente |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 20 juni 2016 - 18:48 schreef Leon FR1908 het volgende:Dit begint een beetje op dat Amsterdomse topic te lijken. Ik heb echt een bloedhekel aan dat Twente,al 25 jaar lang , maar hoe kan je een club verwijten wat je zelf 10 jaar ook gedaan heb? Haal eerst die balk uit je eigen oog voordat je een splinter bij een ander wilt verwijderen. Eens hoor. De constructie bij ons is ook n zeer bijzondere te noemen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
In Eindhoven is sprake van koehandel mbt een stukje grond.
In 020 geven ze aandelen uit.
Bij ons was ook iets aan de hand.
Wat in Twente gebeurd is daardoor oké? Ik weet het niet hoor... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bij ons geen steun van de gemeente alleen veel woorden geen daden. Maar het lievelingetje van de gemeente is er weer Sparta dus alles komt weer goed |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De Graafschap naar de rechter. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Barragewedstrijd twente-graafschap. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: KNVB licht zenuwachtig ? Of geen schijn van kans? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De uitspraak is toch niet bindend volgens mij, anders muchos problemas. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Nu moet crisismanager Onno Jacobs weer onder druk van de twente garantgroep vertrekken, terwijl geldschieters geen enkele invloed mogen uitoefenen op het beleid van de club. Maar omdat Jacobs zelf wegging ziet de KNVB vooralsnog geen reden om de club onder de loep te nemen.
Duister allemaal weer.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Degraderen of opheffen die hap! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zal een keer tijd worden. Zijn we ook van dat geneuzel af. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ziyech halen, Vilhena verkopen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Pleurt toch op, hij wou niet nou mag ie lekker wegblijven die kafmaan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Heee..! Eindelijk verstandig. Top! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zal ik het dan maar doen broedert.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dit gaat zelfs mij te ver! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Weet nie wie ik bedoel zeker, of wa? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pfffffffffff dit seizoen weer van die randmongolen met hun trommels, en dat clublied lalallalalllalalalalalalalaal twente lalalalalalalalalalalal stelletje luchtfietsers weg fraudeurs leugenaars hup de Graafschap |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fc Leugenaar huurt weer een speler,en nog steeds Zyech in de gelederen . Hoe kan dit nu ...????? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ziyech zie ik nog de plaatselijke zuivelfabriek opblazen uit frustratie. Hij had al lang weg willen zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eerlijk gezegd begrijp ik er ook geen peppernoot van ,dat hij nog steeds niet is vertrokken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb een idee dat ze bij Twente denken dat er meer € inzitten dan op dit moment wil lukken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja en daar ging het fout toen ze gingen denken.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fc zwendel komt goed terecht, want zij zijn de Tukkers en wij de rukkers. Wegwezen inpakken of in de Duitse competitie gaan voetballen 3 e liga dat wordt dan Lieg a |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Piet ga je boek promoten! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vincent , ga eens genieten van je vakantie! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij wilde alleen ff checken hoe het met de familie is geile. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Nog een weekje en dan zitten we in Poitiers. Dag later op huus an. Jammer. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij vind elke stad mooi geloof ik.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nou... Lille, Warschau, Dresden, Boekarest, Charleroi, Duisburg en Omsterdom kunnen me gestolen worden! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zolang ze daar hun muil houden trek ik het nog... |
|
|
|