|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ga lekker met L. klaverjassen joh! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Allemaal veel sterkte vanavond! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: O daar ben ik best voor in, weet niet of L wilt.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je weet niet wat je mist, natte boel trouwens in Hongarije hè.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 juli 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tof land, althans.... vond Budapest wel erg fijn! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heb het er altijd naar mijn zin gehad in de tijd dat we daar zaten. Lekker eten in Buda en stappen in pest. Sör en goulash in Mohacs en best veel lekkere wijven daar. In Buda in de octopus was het alleen oppassen dat ze niets tussen de benen hadden hangen, jep een tof land. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In een stilstaande trein op Rotterdam cs maar geen kaartje voor de Kuip . Wel leuk om de sfeer van de stadiongangers even mee te pakken .. gezellie :) Nu weer op weg, fijne wedstrijd all
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 juli 2016 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 - 19:09 schreef VVout het volgende:[..] Heb het er altijd naar mijn zin gehad in de tijd dat we daar zaten. Lekker eten in Buda en stappen in pest. Sör en goulash in Mohacs en best veel lekkere wijven daar. In Buda in de octopus was het alleen oppassen dat ze niets tussen de benen hadden hangen, jep een tof land. Prima vakantieland, zeker ook voor mensen met jonge kinderen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling Feyenoord: P. Hansson; Karsdorp, Botteghin, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Kuyt, Vilhena; Toornstra, Jørgensen en Elia.
Wisselspelers: Bijlow, Vejinovic, Van der Heijden, Basaçikoglu, Woudenberg, Tapia, Gustafson, Kramer, E. Hansson en Hamer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vier a vijf zou ik er niet opstellen, maar ja. Gio beslist. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De Grabbelaar, Neeeeeeeeeeeeeeeelom, El en Toornstra. Probeer het toch met Bijlow, Woudenberg Tapia en Gustafson of zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gaat beginnen zo, ga de tv maar eens opzetten. Frikandellen en friet zijn klaar, nu nog ff een biertje tappen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou zelf waarschijnlijk alleen Nelom en Kuyt/Toornstra niet opstellen. Hansen wordt nu op 1 oefenwedstrijdje al afgerekend.. lijkt me wel heel rap. Bijlow heeft evengoed nog alles te bewijzen, dus bepaald geen zekerheidje.
Anyway, vind dat het middenveld puur voetbal mist, dus zie liever daar Gustafson in plaats van Kuyt. Die laatste of Toornstra op rechtsbuiten. Is me om het even. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Jens komt daar never tot zijn recht op rechtsbuiten. Zet hem of Gustafson nou maar AM en Dirkie op de flank volges mij draait het dan een stukkie beter. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 - 19:56 schreef Sensi het volgende:Jens komt daar never tot zijn recht op rechtsbuiten. Zet hem of Gustafson nou maar AM en Dirkie op de flank volges mij draait het dan een stukkie beter. Toornstra kan dat wel redelijk, zoals Kuyt dat ook jarenlang op hoog niveau gedaan heeft. Geen typische rechtsbuiten allebei, maar ze kunnen er wel hun waarde hebben. Toornstra vind ik qua spel veel van Kuyt weghebben. Jens heeft bovendien als voordeel dat hij meer snelheid heeft dan Dirk, de jaren voor Dirk beginnen te tellen. Dus ja zeg het maar. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Beetje kut kwaliteit ff kijken of er nog andere is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
720 p toch aardige kwaliteit link die ik net gaf.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Weinig geloof in.
Verbaas me maar |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Linkerkant met Kongolo en Neeeeelom licht aardig open of nie?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 juli 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Uitverkocht, maar hoog no show percentage dan zo te zien. |
|
|
|