|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat kon je van Kramer nooit zeggen.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zie je wel dat je blijft hangen..... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zolang hij voor Feyenoord blijft spelen.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2016 - 19:44 schreef van geil het volgende:Vandaag weer overdreven in het meedoen. Veel momenten met ballen van de zijkant waarbij hij in de 16 MOET zijn. Anders kun je beter middenvelder worden. Klopt, aantal momenten was hij net een stap te ver weg. Maar ik moet wel zeggen, de aansluiting was erg matig, weinig ondersteuning. En nauwelijks voorzetten, aangezien alles naar binnen komt.
Maar goed, desalniettemin zat ie waarschijnlijk alsnog bij de beste 5 o.i.d. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jorgensen: ''Dat woog zwaar mee in mijn beslissing''
Nicolai Jörgensen had 'misschien wel' naar Engeland kunnen gaan. Maar de Deense aanvaller koos voor een toekomst bij Feyenoord. "De club gaf mij goede vibes," vertelt hij in de nieuwe uitgave van ELF Voetbal.
''Rotterdam heeft wel wat van Kopenhagen, dat vond ik wel belangrijk. Mijn vriendin moet het hier ook naar haar zin hebben, dat woog zwaar mee in mijn beslissing. Misschien had ik ook wel naar Engeland kunnen gaan waar de bomen tegenwoordig tot de hemel groeien. Maar geld is voor mij niet zaligmakend. Ik doe wat het beste voor mij is en in deze fase van mijn carrière is dat Feyenoord.''
''Ik zou er de kans krijgen om op een hoger niveau te spelen. In een competitie waar aantrekkelijk wordt gevoetbald. Een competitie die ik goed ken, omdat er op de Deense televisie altijd veel aandacht is voor de Eredivisie. Er hebben nogal wat bekende Deense voetballers gespeeld. Veel mensen hebben mij de club aangeraden.'' |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En die vriendin he..pfffff.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mwah... doe mij die van het Cafe-topic maar.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:
Met haar vreselijke neptieten, nee dank je! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Plastic not so fantastic :-( |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Een beetje een wannabe golddigger. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Maar ik heb ze dan ook zelden lelijker gezien dan deze. Blind(e) chirurg? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die Dennie die tiet het nie |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wederom goed gedaan. Erg balvast en er ook niet vanaf te krijgen eenmaal in bezit. Goed aanspeelpunt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was met Kramer niet echt leuk meer om te zien.
Maar ja toen stond t 4-1 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goede pot, ondanks dat hij niet echt lekker in de wedstrijd zat het eerste half uur. Maar toen Feyenoord het nodig had zette hij 3x keer iemand vrij voor de keeper. Das ook een kwaliteit. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Je kon het verschil tussen Jörgensen en Kramer zo wel mooi zien. Dit is dus ook waarom Kramer weinig meer aan de bak zal komen! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kramer stoort voor de vorm....dat zet geen zoden aan de dijk... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat ik nog wel mis in zijn spel is een soort agressie..in de duels en voor de goal...Als hij dat verbeterd, gaan wij er veel plezier aan beleven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2016 - 12:31 schreef CobusIII het volgende:Wat ik nog wel mis in zijn spel is een soort agressie..in de duels en voor de goal...Als hij dat verbeterd, gaan wij er veel plezier aan beleven. Dat is zijn persoonlijkheid denk ik. Hij verricht veel werk voor anderen en behoud ook z, n focus voor zijn eigen acties. En hij heeft een venijnig schot hoor. Tis geen Pelle, ander type ook, maar ik ben erg blij met hem. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Had de indruk dat hij een beetje geforceerd en tegen zichzelf aan het spelen was. Snap niet zo goed waarom eigenlijk. Als hij nou de eerste 3 wedstrijden geen pepernoot had geraakt en nog niet had gescoord, had ik dat kunnen begrijpen. Ik snapte de frustratie in zijn spel niet. Hoop dat dit een incidentje was. Anders ken ik wel iemand die misschien bereid is om zijn plaats in te nemen, want die Kramer viel lekker fel in. :) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
goeie aanwinst bal vast scoren komt nog wel klasse speler altijd basis speler
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Komt zeker uit Denenmarken? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Op advies van onze Torben |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Staat D K niet in deze topic? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2 goals bij Denenmarken, tot nu toe.
Tegen Liechtenstein, dat dan weer wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hier ben ik ook blij mee..!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ben benieuwd wanneer Kramer zijn eerste doelpunt gaat maken in Oranje..... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik doe het in m, n broek. . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Door de opmerking van Co.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
A okay, ik denk waar gaat dit weer heen.. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb je er ook 1 met ondertiteling..(?) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Stelletje blinden, t staat er onder?
quote: When you score, Mr. Jorgensen We will love you more than you will know Whoo ooo ooo
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|