|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij was samen met Kuyt en Berghuis goed voor een onvoldoende Ar |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bijna eens met je Leon. Jørgensen een zesje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja een zesje haald hij altijd ,eerlijk is eerlijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T viel me gisteren op dat er vaak niemand in de spits stond. |
|
|
|
|
G-child84
|
|
|
De ballen op maat waren ook op 1 hand te tellen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dit jaar nog niet een keer echt lekker gespeeld |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Mwah, vind ik meevallen. Tegen Roda vond ik hem wel goed spelen. Twee assists gegeven. En als hij, nadat hij de bal mooi over de verdediger had gewipt, de bal erin had geschoten, had iedereen gesproken over een geweldige wedstrijd van hem. Zo klein kan het verschil dan ineens zijn. Tegen Willem II heb ik helaas niet heel de wedstrijd kunnen zien, dus kan ik moeilijk oordelen. Tegen Vitesse heeft hij nauwelijks een goede bal gehad, maar was het hele team (zeker in de tweede helft) gewoon heel slecht. Maar goed, dat komt naar mijn idee ook grotendeels door Gio in dit geval. In een wedstrijd waarin je El Ahmadi en Vilhena mist, moet je ook nooit Kuyt ernaast zetten. Achja, morgen moeten ze een antwoord geven. En ik vermoed zomaar dat Nicolai weer gaat scoren.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Is dat ook niet juist de wisselwerking met Kuyt? Dat wanneer Nicolai zich naar de zijkant begeeft of zich wat laat inzakken om de bal op te pakken, dat Kuyt doorschuift naar de spits. Sowieso gewoon een zwakke wedstrijd van het gehele team. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Leuk het het commentaar van VI Derksen en de gijpvogel hij kan niet voetballen,......................topscorer van de eredivisie? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Die lullen elke week anders....niet serieus te nemen...doen ze zelf ook niet.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kijk het voorlopig niet meer. Gaat teveel een gimmick worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Yep. Ik kijk tegenwoordig liever natafelen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
ja,ze zijn wel erg popie jopie geworden....wordt een beetje irritant.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 - 13:40 schreef piet de paler het volgende:Leuk het het commentaar van VI Derksen en de gijpvogel hij kan niet voetballen,......................topscorer van de eredivisie? Dat slaat helemaal nergens op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goed voor z'n vertrouwen! Had de laatste goal wel aan Bilal moeten laten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hij wist dat ie een man in zijn rug had en deed het dus zelf vermoed ik.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Lekker, krijgt al wedstrijden alleen ziekenhuisballen. Voorbeeld Berghuis wordt er nu uitgelicht, maar dit is telkens aan de orde. Gewoon afgeven aan je spits! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Niet zijn beste wedstrijd, werkt wel altijd hars. Doch als berghuis had afgegeven dan had hij een hattrick |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die moest ie echt afgeven.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik kan dat niet uitstaan. Bart deed het daaropvolgend prima. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Speler van de week bij fox..stemmen maar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Deed ie zeker mooi.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Leuk voor hem, maar ik vond hem niet geweldig vandaag, zeker niet een van de betere bij ons. Zijn twee goals waren ook alleen voor de statistieken (en zijn gemoedsrust) interessant. Voor het wedstrijdverloop niet bepalend. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is ook, mja andere opties heb je niet.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tuurlijk, omdat ie de enige Feyenoord is stem je op hem, maar goed, tis bekend dat je VI al gauw geselecteerd wordt voor speler van de week als je een paar goals maakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2017 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N goedmaker van de vorige aflevering |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja altijd ijverig en goed voor Feyenoord. Zal nooit op het puntje van mijn stoel zitten bij hem ,maar hij is wat Feyenoord nodig heeft! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jorgensen: ''Ik maak het wel goed met Bilal''
Nicolai Jorgensen scoorde gisteren twee doelpunten in het duel met NEC. De tweede goal kan echter grotendeels op naam van Bilal Basacikoglu komen. De Deen gaf slechts het laatste zetje tegen de bal die al het doel aan het instuiteren was.
Jorgensen erkent dat het een gestolen doelpunt is. ''Ik maak het wel goed met Bilal. Ik heb al sorry gezegd. Maar daarvoor ben je spits, elke goal pak je mee'', reageert hij in De Telegraf. De spits had al sinds 11 december niet meer gescoord. ''Na de winterstop wilde ik het meteen al goed maken voor mijzelf.''
''In de eerste wedstrijd tegen Roda JC had ik al moeten scoren. Dat verweet ik mijzelf daar ook. Een spits gaat soms te veel nadenken en misschien deed ik dat ook eventjes. Heerlijk om er dan weer twee in het net te prikken. Ze gaan niet de boeken in als de mooiste goals in mijn loopbaan, maar in deze fase van het seizoen interesseert dat me niet.'' |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2017 - 21:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Leuk voor hem, maar ik vond hem niet geweldig vandaag, zeker niet een van de betere bij ons. Zijn twee goals waren ook alleen voor de statistieken (en zijn gemoedsrust) interessant. Voor het wedstrijdverloop niet bepalend. Eens. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2017 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:Tja altijd ijverig en goed voor Feyenoord. Zal nooit op het puntje van mijn stoel zitten bij hem ,maar hij is wat Feyenoord nodig heeft! Dat is zeker zo een sobere speler. Berghuis en Bilal moeten eens gaan trainen op assists, die zijn hier ook schuldig aan. Elia in mindere mate, maar om te huilen die andere 2. Liever actie actie naar binnen komen, om FIFA achtige schoten te lossen. Het is ook een kunst om 15 assists per seizoen af te leveren. En volgens mij zijn ze daarom ook gekocht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2017 - 20:43 schreef R()b het volgende:[..] Dat is zeker zo een sobere speler. Berghuis en Bilal moeten eens gaan trainen op assists, die zijn hier ook schuldig aan. Elia in mindere mate, maar om te huilen die andere 2. Liever actie actie naar binnen komen, om FIFA achtige schoten te lossen. Het is ook een kunst om 15 assists per seizoen af te leveren. En volgens mij zijn ze daarom ook gekocht. Ik begrijp wel wat je bedoelt maar ze hebben nogal wat doelpunten gemaakt dit seizoen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dat is ook zo, en wie wint heeft natuurlijk gelijk. Alleen het oogt soms zo simpel en tegelijkertijd zo knullig. Maar goed een kampioenselftal maakt toch gemiddeld wel 75 á 80 goals? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is ook zo ,je ziet ook best vaak één tweetjes tussen een verdedigingsmuur van 5 man . Tja ik denk dat die dingen niet zullen veranderen ,het lijken ook opdrachten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kan niet...het wordt 0-2... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Jorgensen is een beetje uit vorm (wordt ook minder bediend), maar blijft erg belangrijk..15 doelpunten hoppaaa |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind hem ook beduidend minder na de winterstop. Maar goed , anderen vangen het op, straks hij weer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ook zonder grote vorm heeft hij voldoende toegevoegde waarde. Nog altijd erg tevreden met deze jongen. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2017 - 21:04 schreef van geil het volgende:Ik vind hem ook beduidend minder na de winterstop. Maar goed , anderen vangen het op, straks hij weer. Tsja, en toch heeft hij in 4 wedstrijden 'gewoon' drie goals gemaakt en twee assists (als ik het ook goed heb qua assists) gegeven. Toch een meer dan behoorlijk moyenne voor een spits. Hij kan in zijn mindere wedstrijden kennelijk toch heel belangrijk zijn. Kun je nagaan hoe goed hij eigenlijk is. Hij gaat gewoon weer knallen de komende weken ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zeg ik :) Maar het punt is, we hebben nu een team dat elkaar kan opvangen. Dan is die goed, dan weer die etc etc. |
|
|
|