|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgende week maar weer een goaltje Nicolai.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bleef gaan ondanks dat hij met koorts speelde. Nu even een paar dagen rustig aan en zondag knallen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2017 - 08:37 schreef MMM het volgende:Bleef gaan ondanks dat hij met koorts speelde. Nu even een paar dagen rustig aan en zondag knallen! De laatste 20 minuten, daarvoor n schildpad. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jørgensen verwacht geen vertrek: ''Enorm naar mijn zin''
Nicolai Jørgensen kwam afgelopen zomer over van FC Kopenhagen en maakt vanaf het eerste moment al veel indruk bij Feyenoord. De spits scoorde in zijn eerste oefenwedstrijd voor de Rotterdammers direct vier keer. In de competitie is de Deense spits al goed voor vijftien doelpunten in 23 wedstrijden.
Zijn goede prestaties vallen ook op in het buitenland. In gesprek met RTV Rijnmond geeft Jørgensen aan dat hij verwacht ook volgend seizoen actief te zijn in De Kuip. '''Ik denk er eerlijk gezegd nog niet over na. Ik vind het wel grappig dat ik er nog maar net ben en dat er mensen zijn die nu al denken dat ik vertrek. Ik heb ook niets gehoord of met iemand daar over gesproken. Ik heb het enorm naar mijn zin en ben gelukkig in Rotterdam.''
Zondag wacht de topper tegen PSV. Volgens Jørgensen is de wedstrijd niet doorslaggevend in de strijd om het kampioenschap. ''Ik heb nog niemand in het team over het kampioenschap horen praten. Het worden belangrijke maanden en wij moeten bewijzen dat we het waard zijn om kampioen te worden. Maar Ajaks en PSV blijven ook maar winnen. Zondag is belangrijk, maar we winnen zondag nog niet het kampioenschap.''
(https://youtu.be/_k-tlRkOLEI)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Elke wedstrijd vanaf nu is eigenlijk een wedstrijd tegen "PSV" , geen enkele wedstrijd is vanaf nu makkelijk en meer dan 3 punten waard, behoudens bij 020 uit. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2017 - 18:32 schreef van geil het volgende:Elke wedstrijd vanaf nu is eigenlijk een wedstrijd tegen "PSV" , geen enkele wedstrijd is vanaf nu makkelijk en meer dan 3 punten waard, behoudens bij 020 uit. Das de zespunter |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Misschien wel 7. Als je daar wint loop je nog verder uit met doelsaldo ; 2 per goal.(verschil) Dan kun je gewoon 2 keer verliezen, n keer gelijkspelen , en dan ben je waarschijnlijk nog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Oehhh klinkt errug prettig. Maar gauw doen dan ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En die andere drie dan..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zaten moeilijke kansen tussen voor hem. Op het eind miste hij de rust met die uitbraak. Maar gewoon zeer nuttig weer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2017 door ar -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij was bekaf aan t eind.
Iedereen vindt m heel goed, wij zijn misschien soms te kritisch. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Moet eerlijk zeggen, vind het niet zoveel meer na de winterstop. Speelt anonieme potjes. Is van een (ruime) zeven naar een krappe voldoende gegaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nog steeds niet. En weer n 100 procent kans mis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Moet eerlijk zeggen, vind het niet zoveel meer na de winterstop. Speelt anonieme potjes. Is van een (ruime) zeven naar een krappe voldoende gegaan. Eens dus. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij werkt te hard voor anderen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die kans op het einde bedoel je? Was niet makkelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat hoor ik te vaak bij hem. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wellicht. Maar dat maakt het nog niet tot een 100% kans. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik vond dat de keeper m goed had. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Moet eerlijk zeggen, vind het niet zoveel meer na de winterstop. Speelt anonieme potjes. Is van een (ruime) zeven naar een krappe voldoende gegaan. Eens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jep. Nicolai maakte er trouwens nog veel van, van die kans. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Als we een van de twee missen, voelen we het al''
Nicolai Jørgensen heeft een paar wedstrijden niet gescoord, maar is nog steeds de 'most valuable player' van de eredivisie. In de nieuwe Voetbal International vertelt hij uitgebreid over zijn eerste negen maanden in dienst van Feyenoord.
De nederlaag tegen Sparta kwam hard aan, zowel bij hem als de rest van het team, maar er is geen reden tot zorg. "We hebben net tien wedstrijden op rij gewonnen en ook daar zaten dit soort duels tussen. Het is nu wel uiterst belangrijk dat we dat ook laten zien door onze reactie komende zondag tegen AZ. Dat we keihard terugslaan na een tegenslag, dat hebben we tot nu toe steeds gedaan. We zijn niet voor niets koploper."
De aanwezigheid van Karim El Ahmadi en Tonny Vilhena is cruciaal volgens de spits. "Zij zijn zó belangrijk voor ons. Als we een van de twee missen, voelen we het al, omdat ze zo belangrijk zijn voor de balans. Laat staan als je ze allebéí mist. Zij controleren de wedstrijden voor ons. Het zou mooi zijn als ze volgend jaar allebei weer hier zouden zijn."
Jørgensen verbaast zich over en geniet van de strijd om de koppositie in de eredivisie. "We haalden tot afgelopen zondag gemiddeld 2,6 punten per wedstrijd, daarmee zou je overal kampioen worden. Niet hier dus. Feyenoord en Ajaks zijn de twee sterkste ploegen in de League. Wat er tussen ons gebeurt is bijna waanzinnig. Ik vind dat prachtig. Ik heb nog nooit zoiets spectaculairs gezien, waarbij twee ploegen bijna alles winnen. Zelfs nauwelijks treffers incasseren. Wij hebben soms geluk, zij hebben soms geluk."
Voor een spoedig vertrek van de spits hoeft niet gevreesd te worden, al weet je zulke dingen binnen het voetbal maar nooit. "Ik ben hier al populairder aan het worden dan in Kopenhagen. Ik zie Deense vlaggen, hoor mijn naam. Dat maakt me trots voor mijn familie. Het is zo opwindend voor een club met zoveel passie te spelen. Dat maakt me ongelooflijk gelukkig. Daarom moet ik een beetje lachen om die verhalen over interesse van buitenlandse clubs. Ik heb mijn agent verteld dat ik er niets over wil horen. Ik heb voor vijf jaar getekend en dat is het enige wat ik zeker weet. Mijn tijd hier is far from over." |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Traint alweer met de groep mee.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mag van mij best eens een week rust krijgen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar snakken er wel meer naar heb ik het idee.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eigenlijk nog best laat in het seizoen. We moeten op het tandvlees , maar als 020 zo doorgaat verliezen die ook nog punten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We smijten zeker met krachten, dat is moeilijk een seizoen vol te houden. Tis de laatste tijd duidelijk terug te zien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar ze spelen maar 1 keer per week. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik geloof niet zo in het afnemen van de krachten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Misschien trainen ze te hard of....... Geen idee, als je zie hoe ze normaal de tegenstander afjagen kost dat veel kracht toch. Je ziet bij velen dat ze opraken.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 17:40 schreef RenatoBos het volgende:[..] Misschien trainen ze te hard of....... Geen idee, als je zie hoe ze normaal de tegenstander afjagen kost dat veel kracht toch. Je ziet bij velen dat ze opraken.. Dat is niet te hopen. We moeten nog ff. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 17:40 schreef RenatoBos het volgende:[..] Misschien trainen ze te hard of....... Geen idee, als je zie hoe ze normaal de tegenstander afjagen kost dat veel kracht toch. Je ziet bij velen dat ze opraken.. Ik heb anders juist wedstrijden gezien waarin ze de krachten uitstekend doseerden. Zeker dit jaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En juist zeker dit jaar is het allemaal wat minder overtuigend vind ik.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee joh, juist in het najaar was het regelmatig billen knijpen. Spelen in 2017 beter. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Is gewoon per wedstrijd verschillend. Tegen Sparta was het heel slecht, maar ook bij Ado en Roda vond ik ons niet bepaald goed spelen. Daarentegen speel je fantastisch tegen Groningen en vooral PSV (zeker eerste kwartier). Dus ik heb goede en slechte wedstrijden gezien. Nu moeten er weer goede wedstrijden komen na de wanprestatie tegen Sparta. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat kwam door het kutgras |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Twente uit was een uitstekende wedstrijd van Feyenoordzijde, psv redelijk goed, NEC prima, Groningen ook. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op donderdag 09 maart 2017 - 20:10 schreef FR-Henk het volgende:Twente uit was een uitstekende wedstrijd van Feyenoordzijde, psv redelijk goed, NEC prima, Groningen ook. Gomorra uit over drie weken ook |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!