|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kunstgras is kut, maar om daarover te gaan miepen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een topclub traint daar toch op. Verder ga ik mee in het verhaal van Renato |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Deden ze ook niet, is uiteindelijk wel een slachtpartij geworden.
Vraag rest, is het dat kudtgras. Zo ja, hoe lang doe je je ogen nog dicht voor dit ondeugdelijk materiaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We trainden zelf ook op kunstgras |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is wel het een en ander aan onderzoeken geweest die uitwezen dat de belasting op de gewrichten groter is. Ga je tot het uiterste, zijn de gevolgen naverwant. Het is en blijft een discussiepunt en die zou er niet zijn waarschijnlijk als het allemaal zo toppie zou zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh dat is t ook, wij spelen de 35+ toernooien soms op kunstgras en dan kom ik de volgende ag bijna mijn bed niet uit. Na een toernooi op echt gras ook niet, maar dan is t vaak door de kater. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ghèhè, blijft denken dat je nog 18 bent hè tot de volgende morgen. Waar ken ik het van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
35+ toernooi klinkt best oud.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kunstgras is kut, wij afgelopen zondag ook. De helft van de spelers lelijke schaafplekken, en spieren die moeilijk doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is t ook en toch ben ik jonger dan de meeste hier, kun je nagaan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Allemaal forumleden met een hele hoop ervaring hier inderdaad. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jørgensen is er klaar voor. Dat is een pak van m,n hart. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ja of hij gaat half fit beginnen en je ken hem wisselen na 50 minuten. 2 weken uitgeschakeld. Als ie nou maar ook echt fit is en niet zoals Elia. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo gedraag je he wel in ieder geval.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh ja ik kan slapen als een baby |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niet te stoppen die Stylzz. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dus je ligt ook nog vaak aan de tepel |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 maart 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nu wel . Prima pot. en goals!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weer n gouden veter :) naar Feyenoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Vind het wel gaaf om te zien hoeveel plezier hij er in heeft |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geweldig he..die had het zo naar z'n zin vandaag.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ja, vink mooi. Bij die gozer lijkt het glas altijd halfvol, hou daar wel van |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Is in deze vorm te goed voor de eredivisie |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Of de nieuwe standaard van Feyenoord |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jorgensen: ''Eerste hattrick uit mijn carrière''
Nicolai Jorgensen heeft na zondagmiddag een mooi souviner voor thuis. De Deense spits maakte tegen AZ namelijk een hattrick, waardoor hij de wedstrijdbal terug naar zijn appartement in hartje Rotterdam mag nemen.
''Het is de eerste hattrick uit mijn carrière. Ik heb dit alleen in de voorbereiding gedaan, maar nooit in de competitie'', lacht Jorgensen na afloop tegenover Fox Sports. ''Ik ben trots. We hebben er hard voor gewerkt.''
De doelpuntenmaker gaf bovendien twee assists. Jorgensen had wel even nodig om 'warm' te worden. ''Mijn eerste drie ballen verloor ik, de vierde scoor ik.'' Het was dus een mooi middagje in De Kuip. ''Het is alsof je met een man meer speelt. Nog acht wedstrijden...'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jørgensen met indrukwekkende cijfers in voetsporen Kuyt
Nicolai Jørgensen maakt dit seizoen indruk in het shirt van Feyenoord. De Deen is niet alleen zeer trefzeker (19 doelpunten), maar ook zeer gul voor zijn medespelers met 10 assists.
De laatste Feyenoorder die in beide categorieën dubbele cijfers kon overhandigen was Dirk Kuyt in zijn laatste seizoen bij de Rotterdammers voordat hij naar Liverpool vertrok. Dit weet het Algemeen Dagblad te melden.
Daarmee houdt de vergelijking met Kuyt, vandaag zelf eenmaal trefzeker, niet op. De laatste speler van Feyenoord die namelijk net als Jørgensen vandaag bij vijf doelpunten betrokken was tegen AZ was namelijk Kuyt in 2005. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Las net tussen de Deense tweets: "bij ajaks speelt een talentvolle Deen, bij Feyenoord een fenomeen" Dat dekt de lading wel een beetje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jørgensen: dit was meer dan een perfecte wedstrijd
(https://youtu.be/ZwQWbY_zM9g)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 maart 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz