|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 17 april 2017 - 11:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Alleen als ze er heel slim en verstandig mee omgaan Els. Eigenlijk zouden ze dan zo'n zelfde verrassing als Jørgensen Guidetti of Pellé ervoor terug moeten halen ..voor hooguit 5 miljoen Blijkbaar kunnen we dat wel aan ze overlaten, die drie hebben ze toch ook maar mooi tevoorschijn getoverd.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die moesten zo ongeveer halen van heel Nederland toch.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 17 april 2017 - 11:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Alleen als ze er heel slim en verstandig mee omgaan Els. Eigenlijk zouden ze dan zo'n zelfde verrassing als Jørgensen Guidetti of Pellé ervoor terug moeten halen ..voor hooguit 5 miljoen Met 25 miljoen kan Feyenoord meer dan een spits halen. En CL gaat Feyenoord geen 25 miljoen opleveren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Omdat het ons meer op gaat leveren.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Jij bent toch degene die denkt dat we elke wedstrijd met 5-0 winnen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt maar voor de rest moet je niet alles geloven hoor wat ze over mij zeggen, maar verrek, ben jij die Els die altijd te laat komt bij thuiswedstrijden en tijdens Pasen de weerstand naar trileitjes niet kan weerstaan..(?) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou nou haha waar gaat dit over hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Serieus, ik verzin het niet maat, dat eerste kan ik zelf bevestigen en dat tweede heb ik ergens uit zeer betrouwbare bron vernomen, weer zeker dat ik de enigste niet ben hier.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb overigens ook zeer mijn twijfels maar ja blijkt toch geen bluf.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Inkoppertje hahaha maar ik kop m niet in.. Je kan Els beter voor je dan tegen je hebben haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 17 april 2017 - 20:32 schreef Leon FR1908 het volgende:Inkoppertje hahaha maar ik kop m niet in.. Je kan Els beter voor je dan tegen je hebben haha Heb Els er graag bij, aardige meid, wat interesseert mij het wat zei allemaal met haar trileitjes uitvreet.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 17 april 2017 - 17:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Klopt maar voor de rest moet je niet alles geloven hoor wat ze over mij zeggen, maar verrek, ben jij die Els die altijd te laat komt bij thuiswedstrijden en tijdens Pasen de weerstand naar trileitjes niet kan weerstaan..(?) ;) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 17 april 2017 - 17:23 schreef RenatoBos het volgende:Serieus, ik verzin het niet maat, dat eerste kan ik zelf bevestigen en dat tweede heb ik ergens uit zeer betrouwbare bron vernomen, weer zeker dat ik de enigste niet ben hier.. Ik vind je anders allerenigst, hoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mols: ''Drive Jorgensen slaat over op de rest''
Michael Mols was afgelopen week als rapporteur van de Telegraaf op bezoek bij het onderlinge duel tussen twee van zijn oud-werkgevers: Feyenoord - FC Utrecht. De oud-spits keek met speciale belangstelling naar de verrichtingen van topscorer Nicolai Jorgensen.
En het eindoordeel is uiterst positief. ''Jorgensen heeft een bepaalde drive die overslaat op de rest van het team'', merkte Mols op. De Deen kon zondag weer een assist aan zijn naam toevoegen. ''De manier waarop hij de bal door kopte naar Jens Toornstra was van grote klasse. Met dat doelpunt werd het duel opengebroken.''
Mols durft niet te zeggen of de wedstrijd ook met Michiel Kramer was gewonnen. ''Achteraf is het altijd makkelijk praten, maar het is wel duidelijk dat Jorgensen een belangrijke kracht is voor Feyenoord. Anderen gaan door hem ook beter voetballen, terwijl Kramer toch iets statischer is. Zo vond ik de wisselwerking met Toornstra erg goed. Die blijft maar gaan en duikt in de gaten die Jorgensen trekt.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jorgensen sluit zomers vertrek bij Feyenoord uit
Nicolai Jorgensen is bezig aan een ijzersterk seizoen in het shirt van Feyenoord. De goede prestaties van de Deen, die afgelopen zomer overkwam van FC Kopenhagen, zal ongetwijfeld zorgen voor de nodige belangstelling uit het buitenland. Engelse kranten linkten de spits al aan een transfer naar Everton.
Toch lijken de supporters van Feyenoord zich geen zorgen te hoeven maken. “Ik voel me heerlijk in Rotterdam”, zegt Jorgensen tegenover het Algemeen Dagblad. “Of ik honderd procent kan garanderen dat ik volgend seizoen nog in de Kuip speel? Ja, dat kan ik.” Het huidige contract van de spits bij Feyenoord loopt door tot medio 2021. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 april 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het ruikt hier naar rotte vis...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 april 2017 door MightyAce -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dank u heren dank u..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 april 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Iemand loopt te mindfucken...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 april 2017 door CobusIII -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Cobus die ouwe beffert heeft z'n tanden weer niet eens gepoetst.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heeft ie een meeuw aangerand? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Cobus de Vogelbatsert is op hol geslagen haha |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 17 april 2017 - 14:25 schreef Els het volgende:[..] Met 25 miljoen kan Feyenoord meer dan een spits halen. En CL gaat Feyenoord geen 25 miljoen opleveren. We hebben die 25 miljoen ook niet echt nodig toch? Operationele winst is er al, gewoon door selecteren aan de onderkant van de selectie, en alleen iemand verkopen als het voor de hoofdprijs kan. In de huidige markt is Jörgensen zomaar 30 miljoen waard. (Zie Janssen en Milik) Helemaal als dat Everton gerucht klopt, want die verkopen straks Lukaku voor 100+ miljoen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
CL deelname levert overigens 12,7 miljoen startgeld op, 1,5 miljoen per winst, 500k voor een gelijkspel. Loten we gunstig dan pak je zo nog 2-4 miljoen aan wedstrijdpremies. Market pool levert ongeveer 4 miljoen op. Plaatsing voor 8e finales nog eens 6 miljoen.
Reken al met al op 20 miljoen, overleef je de poule zit je al over de 25 miljoen + 3 uitverkochte Kuipen uiteraard.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 april 2017 door moa -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja jij bent zeker zo'n gozert die denkt dat ze elke wedstrijd met 5-0 winnen..(?) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
In de Kuip kunnen we van iedereen winnen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jorgensen: ''Ik begin hem nu een beetje te knijpen''
Nicolai Jorgensen jaagt niet alleen op het kampioenschap met Feyenoord. De Deense spits zou het ook "wel grappig" vinden als hij dadelijk uitgeroepen wordt tot topscorer van de Eredivisie. Reza Ghoochannejhad en Ricky van Wolfswinkel azen echter ook op de titel.
Biede aanvallers staan één doelpunt achter op de Feyenoord-aanvaller. "Ja, nu begin ik 'm wel een beetje te knijpen. Ik denk dat er meer dan twintig doelpunten nodig zijn om topscorer te worden. Maar Van Wolfswinkel is geschorst, dus het zou fijn zijn als ik scoor'', aldus Jorgensen tegneover de NOS.
In het bekerduel met Vitesse lukte dat niet. "Toen ging er bij ons een heleboel mis. We waren niet scherp genoeg in de duels en lieten Vitesse voetballen. Dat zal nu anders moeten. En het zal ook anders zijn, want wij hebben geleerd van dat duel." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doe er wat aan Nico..score Some goals for us.. |
|
|
|