|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoe heet ze eigenlijk..(?) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lekker belangrijk :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Thans nou kunnen we googelen..😉 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 - 16:14 schreef MMM het volgende:Volgens Transfermarkt.nl vooral schaduwspits die ook als linksbuiten kan fungeren. Speelde vaak als schaduwspits bij Kopenhagen. Ben benieuwd wat Gio van plan is. Echte spits of om Kramer heen? Ik denk wel spits. Hij heeft nr.9 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2016 door ar -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ze kan niet tippen aan de lippen van mevrouw Payet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Vindt er weinig aan... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lekker snuitje hoor, welke arts zou daar het patent op hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Krijg er spontaan kikkervisjes van voor de ogen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Word er wel vrolijk van.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dezelfde als van haar jukbeenderen denk ik..:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat mag ,jij houd van mannen? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Als we uit mogen gaan van de reacties in Denemarken op deze transfer hebben we een hele goede binnengehaald.
Ik verwacht dat hij meer gaat scoren dan dat hij in Denemarken deed, de Deens competitie bestaat uit slechts 12 ploegen waarbij de krachtsverschillen minder groot zijn. Kopenhagen is bijvoorbeeld kampioen met 62 doelpunten in 33 wedstrijden, Ajax en PSV maakten beide meer dan 80 doelpunten in 34 wedstrijden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahaha , je slaat de spijker op zijn kop ... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Alles wat uit de Deense compititie komt is bijna voor 85% goed maar hij 100% goed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juni 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
cursus Apache voor beginners. Ugh. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De reacties uit Peru waren ook goed over Tapia en over die Zweed Hermann ook. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Webservertjes installeren, oneindige batle in het web met al zijn fratsen. Nou graaf dan de strijdbijl maar uit en veel succes. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En dan iets met pijp en nog iets |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Sorry L. Ouwe baasjes met een hangreet en een dikke kop zijn niet mijn ding. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Als we in Nederland net zo slecht verdedigen als in Denemarken, en daar lijkt het wel op, dan gaan we een mooi seizoen tegemoet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2016 - 14:25 schreef Gerard_FR het volgende:Als we in Nederland net zo slecht verdedigen als in Denemarken, en daar lijkt het wel op, dan gaan we een mooi seizoen tegemoet. Ja dan maakt hij er een meer als Kramer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 - 14:54 schreef RenatoBos het volgende:Feyenoord betaalde 3,3 miljoen: Met hem doen ze om de titel mee[ afbeelding ] Feyenoord legde Nicolai Jörgensen vrijdagmiddag voor vijf seizoenen vast en volgens BT ontvangt FC Kopenhagen 3,3 tot vier miljoen euro voor de 25-jarige aanvaller. Dat bedrag zou door variabelen bovendien nog kunnen oplopen. In Denemarken is er met verbazing op de transfer gereageerd.De zestienvoudig international werd gelinkt aan onder meer Atalanta en Lazio en er werd dan ook vanuit gegaan dat hij naar een topcompetitie zou vertrekken. Zaakwaarnemer Mikkel Nissen vindt echter niet dat zijn cliënt een stap terug heeft gedaan door naar De Kuip te vertrekken: Feyenoord staat niet zo ver van de topteams vandaan. Het is een enorme club met een rijke historie waarbij er 49.000 toeschouwers op de tribunes zitten. Feyenoord heeft dit seizoen de beker gepakt en is derde geworden. Ze hebben een goed team en met Nicolai in de spits ben ik ervan overtuigd dat ze volgend seizoen om het kampioenschap mee gaan doen. De Nederlandse competitie is erg sterk en je kunt je er bovendien direct plaatsen voor de Champions League-groepsfase, aldus Mikkel Nissen. Jon-Dahl Tomasson, die 205 wedstrijden voor Feyenoord speelde en tegenwoordig assistent-bondscoach is van Denemarken, sprak een paar weken geleden nog met hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst over Jörgensen. Ik heb met Van Bronckhorst gespeeld en heb hem voor de oefenstage van de nationale ploeg in Japan opgebeld. Feyenoord is in Nederland de club met de meeste fans. Het is een groot stadion en de stad is gek van voetbal. Ik denk dat het een goede keus is van Nicolai, aldus de 39-jarige Tomasson. Zijn landgenoot speelde eerder voor Bayer Leverkusen, FC Kaiserslautern en Akademisk Boldclub en kwam in dienst van FC Kopenhagen tot 51 doelpunten in 137 officiële wedstrijden. Leuke vrouw. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En jij ook welkom back maatje..😃
Hoe was Barca..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heerlijk . Top weer, prima eten , mooie vrouwen , gezellige avonden met drank etc. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Aan zijn motoriek te zien is hij in geen enkel opzicht vergelijkbaar met Kramer. Meer kracht, snelheid en uithoudingsvermogen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2016 - 17:33 schreef van geil het volgende:Heerlijk . Top weer, prima eten , mooie vrouwen , gezellige avonden met drank etc. Klinkt goed! :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2016 - 17:33 schreef van geil het volgende:Heerlijk . Top weer, prima eten , mooie vrouwen , gezellige avonden met drank etc. 😃👍 |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Hoe smaakt ze eigenlijk. Daar gaat het om. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ze heet Erica Terpstra en ze is aan de diarree. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Iemand had het over strijkplank toch? Volgens mij heeft Nicolai toch echt geïnvesteerd in een paar neppers voor zijn vriendin/vrouw ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das niet helemaal zo super, net of er twee halve kokosnoten op geplakt zitten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Niet zo Super... Je mag ook zeggen dat het er niet uit ziet... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En toch zou ik t niet wegjagen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Bij mij thuis in ieder geval wel 😉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verandering van spijs doet eten zeggen ze toch.
maar dit is er meer 1 voor Renato :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ben benieuwd wat deze gozert kan gaan brengen. Wel het type spits dat ik graag zie. Veel in beweging, goed aan de bal en scherp voor de goal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat interesseert jou dat nou kijk zijn vrouw nou eens..😛 |
|
|
|