|
|
Maupstar
|
|
|
Wel leuk om de eerste 5 pagina’s van dit Topic even te lezen LMFAO
"Nooit van gehoord" "scoort niet" "middelmaat miskoop" etc. etc. etc. haha Wat heeft hij ons doen verbazen!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Potverdorie, maar je hebt ook mensen he...
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 - 08:36 schreef Stylzz het volgende:Ik word een klein beetje moe dat wij denken dat doelpunten altijd van voorzetten vanaf de zijkant moeten komen. Bij deze spits lijkt me dat nu juist niet nodig. Hij is wel lang, maar kan veel meer dan koppen alleen. quote:Op vrijdag 24 juni 2016 - 09:15 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat hoeft niet een spits kan zich ook terug laten zakken. Stel je Kuyt op als Tien, kan die er overheen. Zou een aardige wisselwerking kunnen zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat was nog vroeg op de dag natuurlijk.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 - 17:13 schreef CobusIII het volgende:Ik zeg welkom...een realistische aankoop qua kosten/kwaliteit.. Filmpjes zeggen wel wat...motoriek, techniek en presence zien er goed uit. Ik denk een goede aankoop binnen de grenzen van wat mogelijk is. Buitenspelertje erbij en Vilhena bijtekenen en ik heb er weer vertrouwen in... pagina 1 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 - 17:51 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik heb er ook wel een goed gevoel over en ben blij met de aankoop. Jullie kunnen mij daar komend seizoen op afrekenen...;-) 15 interlands voor Denemarken, CL-ervaring dat is niet echt verkeerd. v Geel, goed gedaan. pagina 2 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2016 - 08:06 schreef CobusIII het volgende:Stel, hij knalt er 25 in volgend jaar.en dat is niet onrealistisch..Dan is zijn marktwaarde meteen meer dan verdubbeld....Dit kon wel eens de grote casher gaan worden voor Feyenoord. Ik weet het, ik loop op de zaken vooruit, maar heb er een goed gevoel over.... pagina 4...hij moet er nog 4 in knallen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Reageerde ff op Maupstar...;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 - 18:14 schreef van geil het volgende:[..] Nee . Deze lijkt me veel beter, zeker als we hem naar zijn kwaliteit laten spelen. . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou, we hebben weer gelijk allemaal lees ik op de mail.
Maaruh.. L is echt foetsie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Feyenoord kampioen. Valt niks meer te trollen :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
L. zag het vaak wel goed. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als je geblinddoekt met een uzi in de rondte schiet gaan er ook wel eens een paar kogels raak he. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoge bomen vangen veel wind |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vraag maar aan Stylzz. Altijd het haar in de war. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 26 april 2017 - 20:31 schreef tomson het volgende:[..] Als je geblinddoekt met een uzi in de rondte schiet gaan er ook wel eens een paar kogels raak he. Waren geen kogels. Verfbolletjes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 26 april 2017 - 20:31 schreef tomson het volgende:[..] Als je geblinddoekt met een uzi in de rondte schiet gaan er ook wel eens een paar kogels raak he. Ja juist ja d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kilo's gel valt mee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Niets aan toe te voegen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zeker, van de Kruitvatzz |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Etozz is sowieso kut gel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
neliz
|
|
|
quote: L is bezig z'n aandelen Feyenoord City te verzilveren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nicolai heeft er oog voor. King Karim.. Lees je het geile |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind die gozer van VI, Simon Zijlemans ofzo, altijd maar een irritant zielig kneusje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Marseille heeft miljoenen over voor Jørgensen
Olympique Marseille staat momenteel zesde in de Ligue 1 en daar is de Franse club niet tevreden mee. Volgend jaar moet er beter gepresteerd worden en de club gaat daarom de transfermarkt op. Feyenoord-spits Nicolai Jørgensen staat hoog op het verlanglijstje.
Olympique Marseille heeft dit seizoen slechts 53 doelpunten gemaakt, dat is 42 minder dan koploper AS Monaco. Om dit enorme verschil terug te brengen wil de topclub onder andere een nieuwe spits aantrekken. De krant L'Equipe noemt Jørgensen als de versterking voor komend seizoen en is bereid om diep in de buidel te tasten.
"Hij beleeft een fantastisch seizoen. Als je zo goed speelt, trek je de aandacht. Dat is logisch", reageert zaakwaarnemer Mikkel Nissen in gesprek met Foot Legende. "Maar Nicolai speelt graag voor Feyenoord. Voor hem telt nu maar één ding: het kampioenschap." De bedragen die worden genoemd in Frankrijk liggen rond de twintig miljoen.
Wanneer Marseille daadwerkelijk gaat aankloppen bij Martin van Geel, dan heeft de technisch directeur van Feyenoord een stevige onderhandelingspositie. Jorgensen heeft namelijk nog een contract tot 2021 in De Kuip en heeft ook meerdere malen aangegeven graag in Rotterdam te blijven. Alleen een miljoenenbod kan hier verandering inbrengen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Die gaat ons dus verlaten voor ik schat zo'n 25 miljoen ... jammer! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee ik geloof niet dat ie weggaat.. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Nee, die gaat ons door de groepsfase van de CL helpen, of er moet .....tig miljoen op tafel komen.(Een bedrag dat je echt niet kan weigeren) Goede spits erbij halen en Kramer behouden voor de laatste minuten! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 01 mei 2017 - 16:47 schreef Nibke 7 het volgende:[..] Nee, die gaat ons door de groepsfase van de CL helpen, of er moet .....tig miljoen op tafel komen.(Een bedrag dat je echt niet kan weigeren) Goede spits erbij halen en Kramer behouden voor de laatste minuten! Ja inderdaad misschien voor iets wat echt niet te weigeren valt maar ook dat zie ik niet gebeuren. Denk overigens niet dat Kramer nog zo'n jaar wilt spelen hoewel hij zelf heeft aangegeven een broodvoetballer te zijn en op deze manier wel heel makkelijk zijn centjes opstrijkt.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
25 miljoen kan Feyenoord echt niet weigeren! |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Omdat we anders de begroting niet rond krijgen? Of wat? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Omdat we met zulke bedragen grote stappen verder vooruit kunnen zetten! En omdat je een speler op een gegeven moment gewoon niet meer kunt houden qua salaris en zo. Maar wil de speler zelf (ook) blijven, is het natuurlijk niet onmogelijk dat hij toch blijft. En daarmee kan ik ook heel goed leven hè! |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op maandag 01 mei 2017 - 17:44 schreef JanM het volgende:[..] Omdat we met zulke bedragen grote stappen verder vooruit kunnen zetten! En omdat je een speler op een gegeven moment gewoon niet meer kunt houden qua salaris en zo. Maar wil de speler zelf (ook) blijven, is het natuurlijk niet onmogelijk dat hij toch blijft. En daarmee kan ik ook heel goed leven hè! Die grote stappen vooruit moet je wel zetten met goede spelers, doe je Jörgensen nu al weer weg terwijl hij goed en wel gewend is moet er weer wat anders voor terug waarvoor je de hoofdprijs betaald en waarschijnlijk veel meer aan salaris kost! Ik bedoel de noodzaak om te verkopen is natuurlijk veel minder dan enkele jaren terug en je kunt nu een keer zeggen; "Bedankt voor de belangstelling en kom een andere keer maar eens terug"! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mag hopen dat Feyenoord allang z'n prijskaartjes aan spelers heeft hangen, op basis van contractlengte en waarde. 25 a 30 miljoen is acceptabel, mits de alternatieven klaar liggen, passend bij de huidige sterkhouders in het team. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 01 mei 2017 - 18:51 schreef FR-Henk het volgende:Mag hopen dat Feyenoord allang z'n prijskaartjes aan spelers heeft hangen, op basis van contractlengte en waarde. 25 a 30 miljoen is acceptabel, mits de alternatieven klaar liggen, passend bij de huidige sterkhouders in het team. Als die kromme Pool vorig jaar voor 35 miljoen naar Napoli ging,gaan wij natuurlijk niet akkoord voor dat fooitje van 25/30 miljoen voor Jörgensen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja maar die joden vangen nu eenmaal makkelijker geld voor een speler dan wij.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar zijn die tijden nu niet voorbij met nog een contract van 4 jaar? |
|
|
|