|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lijkt me niet eens een nadeel . Ik zou 2 of drie snelle mensen opstellen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahahaaa lijkt me niet eens een nadeel.. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Als hij er maar bij is tegen psv. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Het blijft een aderlating als Jörgensen er niet is en je je eigen spel wat wilt spelen, maar tegen City ga je hem misschien wel het minst missen en ben je zelfs misschien wel goed af met 3 snelle jongens voorin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 september 2017 - 21:05 schreef moa het volgende:Het blijft een aderlating als Jörgensen er niet is en je je eigen spel wat wilt spelen, maar tegen City ga je hem misschien wel het minst missen en ben je zelfs misschien wel goed af met 3 snelle jongens voorin. Precies. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
5-3-2 spelen mischien, had begrepen dat van Beek er weer de beuk in kan zetten, zal alleen nog wel net iets te vroeg zijn voor hem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja een jaar of twee voor city thuis |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Verdomme. En daar heb je dus dat gezeik alweer. Lekker dan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zo erg? Dan nog Diks die nog slechter speelt als Nelom, zorgwekkend. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Jorgensen kampt volgens mij al een tijdje met blessures....oogt al 4-5 maanden niet echt fit. Kan beter ff de tijd nemen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Graag wat meer info met hoelang hij eruit is.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben ik ook erg benieuwd naar, kan namelijk snel over zijn maar kan ook zomaar 1,5 maand duren.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als het lang zou duren was het wel bekendgemaakt lijkt me? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mikos Gouka van het AD gaat er vanuit dat ie nog wel meer wedstrijden mist voorlopig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan is het maar te hopen dat Gio hier wat van geleerd heeft.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mvr Jörgensen zegt dat het lijkt of manlief al een maand ongesteld rondloopt. Die solliciteert naar een blauw oog dus :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Of een zwangerschapstest nemen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Positief dat het herstel voorspoedig verloopt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon op krukken mee laten doen. Sneller dan Kramer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nicolai Jørgensen tegen PEC Zwolle weer inzetbaar
Feyenoord moet het ook dit weekend doen zonder Nicolai Jørgensen. De uitwedstrijd tegen AZ komt nog de vroeg voor de spits van de Rotterdamse club. Na de interlandperiode is hij weer inzetbaar.
Giovanni van Bronckhorst laat op de persconferentie weten dat Jørgensen weer bij de wedstrijdselectie zit voor de thuiswedstrijd op 14 oktober tegen PEC Zwolle. De spits is dan klaar voor de lastige thuiswedstrijden tegen Sjachtar Donetsk en Ajaks. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Cool filmpje, gelijk weer 5 miljoen meer marktwaarde er bij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nog zeker twee weken absent |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toornstra wordt t kind van de rekening |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ben benieuwd hoe de terugkerende spelers ingepast gaan worden. Als het gaat lopen, wil Gio liever niet aan zijn basis rommelen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Toornstra en Vilhena ontlopen elkaar niet veel anders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alleen voor Vilhena heb je niet direct een vervanger zolang Zoef op RB speelt. Als Nieuwkoop fit is, zal Zoef wel eens snel Paddo kunnen vervangen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 02 oktober 2017 - 10:00 schreef Stylzz het volgende:Alleen voor Vilhena heb je niet direct een vervanger zolang Zoef op RB speelt. Als Nieuwkoop fit is, zal Zoef wel eens snel Paddo kunnen vervangen. Zou zomaar kunnen, alhoewel ik denk dat Vilhena veel krediet heeft bij Gio. Ander scenario kan zijn dat Amrabat op de langere termijn de vervanger van El wordt en dus samen met Vilhena het middenveld gaat bestieren. Ik zie in Amrabat ook wel spelverdelerskwaliteiten en heeft meer drang naar voren dan El. Vilhena dan als stofzuiger.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 oktober 2017 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Toornstra wordt idd de kind vd rekening. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ik hoop niet tegen 020 thuis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 oktober 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Amrabat is veel , maar geen 10. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Eens, hij is een concurrent voor Vilhena en El Ahmadi. Niet voor Toornstra. |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
Toornstra laten spelen in thuiswedstrijden, in uitwedstrijden lekker thuis laten, scoort ie toch niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toornstra altijd laten staan voor goals. Hij heeft immers geen echte vervanger . |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Immers was anders ook een tijdje onze #10 ... |
|
|
|
|
Roy2017
|
|
|
lol @ JanM
Toornstra was vorig jaar een van de beste spelers. Hij kan na een paar mindere wedstrijden nu niet ineens afgeschreven worden. Hij verdiend meer vertrouwen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik zou het wel gek vinden wanneer hij dit weekeinde 2 maal gaat spelen voor zweden |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Sterker nog, zou schandalig zijn tegenover de club die hem betaalt. (Ik klink als Johan Derksen) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind het helemaal gek, voor een Deen. |
|
|
|