|
|
MMM
|
|
|
Dennis van Eersel verwacht een transfer, na interview met Gio. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ook, tussen de regels door lezend |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar niet minder dan 25
14,5 miljoen is lachwekkend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
14,5 is wel ongeveer een winst van 300% |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Locadia ving PSV 16 voor.
Vind ik Jorgensen als topscoorder en meeste assists afgelopen jaar veel meer waard. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eens hoor. Zeker naar Engeland |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Newcastle United geeft niet op nadat het eerste voorstel door Feyenoord van tafel is geveegd. Volgens the Guardian keren the Magpies met een bedrag van 18,4 miljoen euro terug bij Martin van Geel, technisch directeur van de Rotterdammers. Hij zou echter pas serieus in gesprek gaan bij een aanbieding van twintig miljoen euro. Als Newcastle United opnieuw een afwijzing krijgt van Feyenoord, verlegt het de aandacht naar Islam Slimani van Leicester City.
Nou doei dan maar.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 25 januari 2018 - 10:35 schreef MMM het volgende:Newcastle United geeft niet op nadat het eerste voorstel door Feyenoord van tafel is geveegd. Volgens the Guardian keren the Magpies met een bedrag van 18,4 miljoen euro terug bij Martin van Geel, technisch directeur van de Rotterdammers. Hij zou echter pas serieus in gesprek gaan bij een aanbieding van twintig miljoen euro. Als Newcastle United opnieuw een afwijzing krijgt van Feyenoord, verlegt het de aandacht naar Islam Slimani van Leicester City. Nou doei dan maar.. 25 M of dikke doei inderdaad |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij schijnt zelf graag te willen, in dat geval kun je hem maar beter laten gaan. Zal wel bedrag tegen de 20 mio worden uiteindelijk. Niet gek voor een aankoop van 4 miljoen anderhalf jaar geleden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Absoluut, maar inmiddels ook noodzaak , zoveel afschrijvingen komen er aan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Newcastle vind vraagprijs te hoog. Schakelen nu naar Slimani van Leicester City. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lekker laten schakelen MMM |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zo is het. Ze schakelen er maar op los. Blijven toch vreemde snuiters die Britten. Bij binnenlandse transfers smijten ze me ponden, kan het niet op. Maar als ze bij ons komen shoppen gaan ze opeens zuinig doen.
Graag of niet, houden wij Jorgensen toch lekker. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jahoor lekker behouden en nog jaren bij ons houden. Past zo mooi bij onze club. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mooi zo. Ga maar lekker verder shoppen Goed gedaan Martin. Persie en Jørgensen hoppaaa. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jammer. Ik denk dat Nico hier wel eens lastig van kan worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 januari 2018 door Stylzz -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Dan neemt hij toch een tuinman in de arm. Het is niet zo dat hij op minimumloon zit bij Feyenoord. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Alsof Newcastle zijn droomclub is. We heten niet allemaal Locadia met zijn Brighton till I die |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Newcastle is een grote mooie club hoor. Ook altijd stampend vol met 50.000 man. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eens ,in een mooie stad ook |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Al 20 jaar kampioen miskopen. Zelden een club gezien die structureel zo de plank mis slaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen toevoeging nodig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 januari 2018 door ar -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gaat ie of gaat ie niet. Liever niet. Krijg je weer Weghorst geruchten.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar stel je gaat niet door in beker, je blijft hangen romdom de 3 e. Plaats met een Rvp en een Vente. Moeilijke keuze maar tja 20 miljoen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 - 16:25 schreef piet de paler het volgende:Maar stel je gaat niet door in beker, je blijft hangen romdom de 3 e. Plaats met een Rvp en een Vente. Moeilijke keuze maar tja 20 miljoen Te weinig. Minimaal 25. Laat die Engelsen maar dokken, daar hebben ze normaal gesproken ook geen moeite mee mbt transfers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord moet een deadsline stellen. Morgen geen passend bod, dan geen verkoop. Anders amper tijd om nieuwe vervanger vast te leggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bod is nu 17 Heeft al met NU gesproken schijnt.
Zal wel rondkomen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lekker dan. Krijg je dadelijk weer zo'n paniekaankoop |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In wezen is het raar, stel je voor ik bespreek bij een restaurant waar ze een heel lekker gerecht hebben. Ik eet dat altijd als ik daar ben. En ineens word de kok verkocht die het gerecht maakt. Op dat moment ga ik niet meer naar het restaurant maar ja ik heb besproken. Dus voor dat gerecht hoef je niet te gaan, maar ja je hebt besproken. Draait voetbal nog wel om de kijkers? En zal er een nieuwe speler komen die dezelfde klasse heeft of dat kan worden? Ik ben weer in Nederland maar ga met een vreemd gevoel naar Feyenoord ADO |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar ja als je hem kan verkopen boven de 20,heeft Feyenoord eigenlijk geen keus.
EN GEEN WEGHORST AUB! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 - 09:08 schreef piet de paler het volgende:In wezen is het raar, stel je voor ik bespreek bij een restaurant waar ze een heel lekker gerecht hebben. Ik eet dat altijd als ik daar ben. En ineens word de kok verkocht die het gerecht maakt. Op dat moment ga ik niet meer naar het restaurant maar ja ik heb besproken. Dus voor dat gerecht hoef je niet te gaan, maar ja je hebt besproken. Draait voetbal nog wel om de kijkers? En zal er een nieuwe speler komen die dezelfde klasse heeft of dat kan worden? Ik ben weer in Nederland maar ga met een vreemd gevoel naar Feyenoord ADO Je hebt 25 jaar geslapen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat klopt, maar ik vind het toch raar. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 - 09:08 schreef piet de paler het volgende:In wezen is het raar, stel je voor ik bespreek bij een restaurant waar ze een heel lekker gerecht hebben. Ik eet dat altijd als ik daar ben. En ineens word de kok verkocht die het gerecht maakt. Op dat moment ga ik niet meer naar het restaurant maar ja ik heb besproken. Dus voor dat gerecht hoef je niet te gaan, maar ja je hebt besproken. Draait voetbal nog wel om de kijkers? En zal er een nieuwe speler komen die dezelfde klasse heeft of dat kan worden? Ik ben weer in Nederland maar ga met een vreemd gevoel naar Feyenoord ADO Volgens mij is de kern van Feyenoordsupporter zijn nu juist dat je naar dat restaurant gaat. Welke kok er ook staat en of de gerechten nou smaken of niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens VI ( Krab) bij een eventuele transfer bovengemiddelde kosten , voor Kopenhagen , speler zelf, en makelaars . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Spits van 3 miljoen die Feyenoord sowieso al 14 miljoen heeft opgeleverd, excl. de transfersom. Uitstekende aankoop geweest. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En mocht ie gaan. Hoop ik dat hij als speler nog eens bij Feyenoord terug keert. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 - 11:37 schreef Els het volgende:[..] Volgens mij is de kern van Feyenoordsupporter zijn nu juist dat je naar dat restaurant gaat. Welke kok er ook staat en of de gerechten nou smaken of niet. Dat zo wie zo, ! Maar als de scorende spits verkocht gaat worden , dan gaat alles heel moeilijk worden. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan wordt het nog spannend vant weekend |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gelijk hebben ze ,tis toch al een koopie in mijn ogen. |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
hij Loopt er ook bij als een pussy de laatste tijd!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 januari 2018 door Einzelganger -- |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 - 23:42 schreef Einzelganger het volgende:Gewoon 25 miljoen.volgend jaar is die 20 miljoen.dus of nu 25 miljoen of volgend jaar en dan is die 20 miljoen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Begin jij nu ook al selfies te maken? |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hee Nicolai, ben je al koffers aan het pakken? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Al ruim een week geleden gedaan denk ik |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Buiten het geld het zal voor hem jammer zijn geen speler om in Engeland te gaan spelen |
|
|
|