|
|
van geil
|
|
|
Allebei in de spits , berghuis er naast . Links open laten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zet je navigatie eens aan jongen want volgens mij ben je vergeten waar je naar toe moet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hij had Newcastle al ingetoetst op Google Maps... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Terwijl je locatie als spits toch vrij voor de hand ligt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nico kaatst, loopt naar links. Daar staat Jens ook. Dus moet El, paddo of Amrabat de spits aan... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2018 - 14:52 schreef Stylzz het volgende:Nico kaatst, loopt naar links. Daar staat Jens ook. Dus moet El, paddo of Amrabat de spits aan... Dat dus |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha er is niemand die in dienst speelt voor hem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee hij staat overal behalve in de spits Dat is zijn natuur |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als je toch al een half seizoen geen bal gehad heb vanaf de zijkant ga je zoeken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt. Maar een echte spits gaat nooit zo aan de loop |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mwa, Jorgensen loopt niet meer uit de spits dan bijvoorbeeld Benzema. En dat is altijd al zijn stijl geweest. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vilhena bewijst je gelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2018 - 15:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Mwa, Jorgensen loopt niet meer uit de spits dan bijvoorbeeld Benzema. En dat is altijd al zijn stijl geweest. Tis ook te koud om stil te staan :,) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jep, al zag ik bij hem de tweede helft wel wat herstel bij hem. Stukje verbetenheid ook. Maar goed, bij iedere Feyenoorder is het WK in gevaar. Tis dat NL zich niet geplaatst heeft want je zou de jongens van Feyenoord die daarvoor normaal in aanmerking komen ook niet oproepen in deze vorm. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Team wordt niet beter, individuele spelers niet beter... Tis wel duidelijk waar het probleem zit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je weet toch.... Martin maakt de opstellingen natuurlijk. De welzijnswerker is een stroman.
Stoute Martin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is allemaal lood om oud ijzer . Je kunt wisselen , muteren , het maakt geen ruk uit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind ik niet. Spelers die eerder (ook bij andere clubs) kwaliteiten bezitten en toonden die meer kunnen brengen dan het huidige spel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja bij Twente , Heerenveen , Utrecht, tjeeemig , doe eens serieus man. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Okee, doe ik nu serieus:
Botteghin kwam van Groningen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Meen je dat werkelijk? Laat maar zitten dan. Zinloos. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als ik 5 uitslagen invul bij de toto heb ik ook wel eens prijs. Is dat beleid ? Nee, dat is gokken. Dat kan iedere demente oudere ook nog wel , gokken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alleen spelen die niet met 26 miljoen euro. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Spelers die boven hun team uitstijgen kúnnen een stap verder maken. Da's geen gokken dat is zoveel mogelijk risico uitsluiten. Daar bestaat het gehele voetbal uit.
Haps-St. Juste-Amrabat-Larson-Berghuis waren geen rare aankopen vanuit die optiek, ze vielen op bij hun club.
En op die basis is ook Botteghin gekocht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is gokken als je de investering ernaast legt. Een paar spelers die de complete jaarbegroting van heel AZ PEC en Utrecht overstijgen. hou toch op. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Berghuis en Haps: samen 13 miljoen. Spelers die veel meer kunnen gaan opbrengen. Met een goede trainer en twee creatieve teammaten erbij renderen ze veel beter. Tis maar waar je de angel van het probleem legt. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Jorgensen is een prima spits. Maar nu is hij zoekende en gaat te geforceerd aan het werk. Gewoon in die punt blijven als aanspeelpunt, die doelpunten komen wel weer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
7 goals , Vilhena scoort meer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zeker , maar speelt als een drol. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Onder Dirk Kuijt's leiding speelde Nicolai beter. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij speelt een beetje de postbode voorin |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij moet de ballen ophalen anders kan hij net zogoed in de kleedkamer blijven zitten. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
maak hem aanvoerder, geeft hem misschien weer ballen. (hoeft hij ze ook niet bij iemand op te halen) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Je vergeet erbij te vermelden dat het de schuld is van Van Geel? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
? beetje gefrustreerd Jan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die goal is hem echt gegund! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Speelt een zeer matig seizoen , eigenlijk al meer dan een jaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vrees steeds meer dat zijn eerste halve seizoen een uitzondering was , net als bijvoorbeeld Toornstra |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Hij scoort minder, maar ik vind hem qua spel bij de betere van de selectie behoren...Daarnaast heeft hij een zware periode achter de rug (zware blessure, prive-omstandigheden en transferperikelen). transferperiode in de winter moeten trouwens sowieso afschaffen....competitievervalsing. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met terugwerkende kracht dan. Kunnen we Tapia en Ayoub ook weer teruggeven |
|
|
|