|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De grootste uitslagen zonder Jorgensen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, denk ook dat Vente beter is dan Jorgensen...Ze staan al om hem te springen bij de PL... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2018 - 16:20 schreef CobusIII het volgende:[..] Ja, denk ook dat Vente beter is dan Jorgensen...Ze staan al om hem te springen bij de PL... De nieuwe Phantom |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toch typisch. Loopt Jorgensen niet teveel aanspeelbaar te wezen en daarmee de spits te verwaarlozen. Vente stond daar wel steeds en behield mogelijk meer ruimte voor zijn medespelers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2018 - 18:45 schreef FR-Henk het volgende:Toch typisch. Loopt Jorgensen niet teveel aanspeelbaar te wezen en daarmee de spits te verwaarlozen. Vente stond daar wel steeds en behield mogelijk meer ruimte voor zijn medespelers. Ja dat vond ik dus ook ,werd ook soms overgeslagen terwijl hij vrij stond. Zal verders geen namen noemen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nee, ik denk dat de verdedigers en middenvelders Jorgensen te vroeg zoeken ipv ook andere opties te kiezen. Het wordt dan voorspelbaar. Gebrek aan creativiteit en inzicht... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als hij blijft , wordt hij ook niet aangespeeld . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jörgensen is een held ,spits van t kampioenschap. Nog een paar wedstrijden en hopen dat hij de beker pakt,maar wil absoluut weg na dit seizoen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Jorgensen dik boven de 15 miljoen verkopen, Bilal, Tapia verkopen en Amrabat mag van mij ook wel weer weg. Dan Fran Sol, Lars Unnerstall en Bacuna halen en Gustafson terug halen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dus alle namen die Willem aanhaalt moet Feyenoord maar gelijk halen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Sol is het ook niet, en is al te oud. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mwa, Sol is net 26, zo oud is dat ook weer niet. Vergelijkbaar met de leeftijd die Jorgensen had toen ie naar Feyenoord kwam.
Ik moet zeggen, hij heeft op zich wel wat. Het zijn knappe goals en dat ie zoveel scoort bij een matig draaiend Willem II zegt ook wel iets.
Eenjarig contract nog, misschien interessant. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geen sol v Wolfswinkel wil ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2018 - 17:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:mwa, Sol is net 26, zo oud is dat ook weer niet. Vergelijkbaar met de leeftijd die Jorgensen had toen ie naar Feyenoord kwam. Ik moet zeggen, hij heeft op zich wel wat. Het zijn knappe goals en dat ie zoveel scoort bij een matig draaiend Willem II zegt ook wel iets. Eenjarig contract nog, misschien interessant. Absoluut ,elke doelpunt is ook nog eens een lust voor t oog. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dit riepen we ook van Kramer...... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kramer wilden we ook hebben zo kan ik er nog een paar noemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet ik mezelf nog even quoten? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, ik heb er ook nog wel wat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom op gooi alles er uit , laat je gaan mannen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ghe ghe , prima reactie Piet. We roepen allemaal wel eens wat . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En zo'n grote miskleun was Kramer nu ook weer niet in het inmiddels imposante rijtje. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou zit geile weer van alles te roepen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 april 2018 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Jørgensen is dus eigenlijk ook gewoon een miskoop van Van Geel? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel een brekebeentje. Dus een risico. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft eigenlijk maar 6 maanden goed gespeeld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee ,was vorig seizoen topscorer van een kampioenselftal. Nu krijg hij geen bal vanaf de flanken. Zo snel mogelijk Berghuis verkopen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 11:48 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee ,was vorig seizoen topscorer van een kampioenselftal. Nu krijg hij geen bal vanaf de flanken. Zo snel mogelijk Berghuis verkopen. Nee, Berghuis is waardevol maar moet ongenadig op z'n lazer krijgen en een spiegel voor z'n neus. En weten dat hij de groep niet overstijgt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 11:48 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee ,was vorig seizoen topscorer van een kampioenselftal. Nu krijg hij geen bal vanaf de flanken. Zo snel mogelijk Berghuis verkopen. Voor ik meen 3,5 miljoen gekocht en gaat komende zomer voor een veelvoud daarvan weg. Tuurlijk is dat slechts in de ogen van een enkeling - die alles wat MvG doet / gedaan heeft afzeiken - een miskoop! Is een klasse-spits die idd de pech heeft dat er voorin een paar egotrippers lopen en onze trainer niet de man is die daar verandering in kan brengen ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat een onzin weer , ik heb nog nooit iets in die richting hier neergezet . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Huh? Hij reageert op Leon. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 12:29 schreef JanM het volgende:[..] Voor ik meen 3,5 miljoen gekocht en gaat komende zomer voor een veelvoud daarvan weg. Tuurlijk is dat slechts in de ogen van een enkeling - die alles wat MvG doet / gedaan heeft afzeiken - een miskoop! Is een klasse-spits die idd de pech heeft dat er voorin een paar egotrippers lopen en onze trainer niet de man is die daar verandering in kan brengen ... Eens ,vooralsnog vind ik dat er slecht is geanticipeerd op t middenveld. Maar dat zou een proces kunnen zijn ,en daarom zie ik dit jaar als een overgangsjaar . Graag hoop ik dat iedereen (M.v.G Gio en de rest) volgend seizoen nog de kans krijgt. 2x achter elkaar kanpioen worden had ik toch niet verwacht. Laat ze wel in godsnaam de beker pakken ! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 15:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eens ,vooralsnog vind ik dat er slecht is geanticipeerd op t middenveld. Maar dat zou een proces kunnen zijn ,en daarom zie ik dit jaar als een overgangsjaar . Graag hoop ik dat iedereen (M.v.G Gio en de rest) volgend seizoen nog de kans krijgt. 2x achter elkaar kanpioen worden had ik toch niet verwacht. Laat ze wel in godsnaam de beker pakken ! Ik hoop dat ze zich allebei realiseren dat hun houdbaarheidsdatum is verstreken en ruimte maken voor nieuwe, vooruitstrevendere TS / TD. Met hopelijk natuurlijk die 4e prijs als afscheidscadeau! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weg of niet, vertrekken met opgeheven hoofd. Beiden hun waarde voor de club getoond. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee hoor, want Jan de Jong wilt een "Wenger" concept. We zitten nog minimaal 20 jaar vast aan Martin en Gio. Hopppaaaa!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De Jong is veeeeeeeeel eerder weg als ie zo doorgaat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die had hij wel heel erg nodig |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Had hem al eerder kennen maken als Boetiüs hem had afgespeeld ipv met buitenkant rechts richting cornervlag te schieten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|