|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Volgende keer toch een strakke blondine op de achtergrond Martin, dit is bekaaid management. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als hij blijft, schiet hij er gewoon weer 20+ in... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
.....Persie ...Vente .....Berghuis .... Vilhena Jorgensen Toornstra Malacia Jan Arie Bottegin ......Amrabat ...............Bijlow.................
Geen blessures ; Kampioen Kandidaat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 - 16:07 schreef VVout het volgende:Volgende keer toch een strakke blondine op de achtergrond Martin, dit is bekaaid management. :)) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 - 16:54 schreef van geil het volgende:.....Persie ...Vente .....Berghuis .... Vilhena Jorgensen Toornstra Malacia Jan Arie Bottegin ......Amrabat ...............Bijlow................. Geen blessures ; Kampioen Kandidaat Ik zou sowieso v Persie altijd op 10 zetten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De voorste 4 , volledig vrij laten rouleren . Persie Vente berghuis Jorgensen Enorm veel voetbal(voor Feyenoord begrip) , met daarachter Vilhena Toornstra .Ook voetballers. Dus spel maken in plaats van afbreken en reageren . En niet afjagen , maar afgejaagd worden , en kapot spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Afjagen ging vrijdag ook prima. Ayoub deed dat goed |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geloof ik zo. Maar ik ben er van overtuigd dat voetbal structureel vrijwel altijd overwint. En met de andere variant af en toe een succes pakt. Heb het nu wel over eredivisie , in de El zul je af en toe wat aan moeten passen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mentaliteit gaat boven kwaliteit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voetballend vermogen is al snel uit dit land verdwenen, vanaf de jeugd al. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 - 21:58 schreef van geil het volgende:De voorste 4 , volledig vrij laten rouleren . Persie Vente berghuis Jorgensen Enorm veel voetbal(voor Feyenoord begrip) , met daarachter Vilhena Toornstra .Ook voetballers. Dus spel maken in plaats van afbreken en reageren . En niet afjagen , maar afgejaagd worden , en kapot spelen. Bedoel je nou dat de selectie/spelers eigenlijk toch best goed is/zijn, maar dat onze trainerT ze niet goed gebruikt en/of op de juiste manier laat voetballen ???????????????????? Wat's kebeurt? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oefenpotje tegen Basel he |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2018 - 07:18 schreef JanM het volgende:[..] Bedoel je nou dat de selectie/spelers eigenlijk toch best goed is/zijn, maar dat onze trainerT ze niet goed gebruikt en/of op de juiste manier laat voetballen ???????????????????? Wat's kebeurt? Vente heeft enorme stappen gemaakt. Van Persie is erbij , was vorig seizoen pas op het laatst n beetje wedstrijdfit.Onze twee cv's waren er vrijwel nooit etc. En dan moet Jorgensen blijven .Deze mix was eerst niet mogelijk, nu wel . Probleem is wel dat iedereen heel moet blijven in deze formatie (en dat Vilhena/Jorgensen moeten blijven) De eerste 11 / 13 spelers zijn dan prima, is overigens al jaren , het probleem is daarachter ,dan moet je gelijk weer schuiven en improviseren . Geen reserve spits , geen echte 10 , en werkers ipv voetballers . Vandaar dat ik schrijf , geen blessures, kandidaat .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is Janmaat in beeld? Van Geel beluisterend is dat niet aan de orde? Selectie nu op peil? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens Martin wel.. Of er moet nog iets weggaan.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2018 - 08:04 schreef van geil het volgende:[..] Vente heeft enorme stappen gemaakt. Van Persie is erbij , was vorig seizoen pas op het laatst n beetje wedstrijdfit.Onze twee cv's waren er vrijwel nooit etc. En dan moet Jorgensen blijven .Deze mix was eerst niet mogelijk, nu wel . Probleem is wel dat iedereen heel moet blijven in deze formatie (en dat Vilhena/Jorgensen moeten blijven) De eerste 11 / 13 spelers zijn dan prima, is overigens al jaren , het probleem is daarachter ,dan moet je gelijk weer schuiven en improviseren . Geen reserve spits , geen echte 10 , en werkers ipv voetballers . Vandaar dat ik schrijf , geen blessures, kandidaat . Dus nu alleen nog een trainerT die ze (zo) laat voetballen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Martin heeft zich nog nooit in zijn kaarten laten kijken en zegt wel dat de selectie in principe rond is en er geen geld is voor aankopen … maar tegelijkertijd zet hij de deur wagenwijd open voor o.a. Clasie en Janmaat en spreekt hij over inventief zijn en kansen pakken als die zich voordoen.
Oftewel, 1 september weten we het pas ;-P
Op dit moment verwacht ik als basis:
Jones (helaas geen Bijlow)
St. Juste - Botteghin (of toch Van Beek?) - Vd Heijden - Malacia
Ayoub (Amrabat/Tapia?) - RvP/Jørgensen - Vilhena
Berghuis - Jørgensen/RvP - Larsson
Trainer: Gio
Worden Jørgensen en Vilhena nog verkocht, hoop ik eigenlijk dat het deze wordt:
-------------------- Bijlow -------------------- ------------------------------------------------------ Janmaat --- St. Juste --- AANKOOP --- Malacia ------------------------------------------------------ ---------- Clasie ---------- Ayoub ---------- -------------------- Larsson -------------------- ------------------------------------------------------ Berghuis ---------- RvP ---------- Sinisterra
Trainer: ??? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
best wel wat keus met een paar gerichte aankopen/huuropties erbij. De vraag is wat Gio er mee gaat doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens hoor Jan, doet M(MM)artin slim.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee , Jan , er staat uitleg bij waarom niet niet kan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha precies. Wat jij zei dat Newcastle zijn spits heeft verkocht. Nu een blessure.. :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weghorst prijsje schat ik in. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Janssen maar gelijk polsen, geile? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sinds ik zijn vriendin neukte , appt hij me niet meer. beetje flauw. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zou mooi zijn , ik denk 17 , waarvan 14 ineens en 3 onzeker.(bonussen) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nog steeds niet op de training. Niet dat hij er iets aan kan doen maar het begint weer lekker. De eerste wedstrijd alvast niet inzetbaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Word weer een lastig begin zo voor hem |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zit meer tussen de oortjes denk ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik weet t niet,voetblessure |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als die voet tussen de oren zit heb je volgens mij wel meer dan alleen een voetblessure ;-P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
NU haalt Rondon Nico gaat nergens heen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Buikblessure ? dacht ik bij fox te horen . Buikpijn. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lees net dat hij na verwachting nog enkele weken nodig heeft om aan te sluiten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geknakt ego duurt ff |
|
|
|