|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 06 september 2018 - 19:11 schreef ar het volgende:Tuurlijk is er hoop. Als iedereen weer fit is, en met Ayoub en Sinisterra wat er positief uitziet, hebben we een best aardig elftal. Eens. Sinisterra vandaag weer gescoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat als hij fit is , dat Larsson eruit zal gaan ten koste van Toornstra . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb er zin an , jorgenson in spits ,Rvp erachter, en dan op links jaja Toornstra |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heeft de snelheid en de techniek niet voor die positie. Dus nee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wat zou jouw keuze zijn? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik zou in eerste instantie Larsson het vertrouwen geven. Houd het echt op dan Sinisterra voor de leeuwen gooien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 september 2018 - 17:48 schreef ar het volgende:[..] Ik zou in eerste instantie Larsson het vertrouwen geven. Houd het echt op dan Sinisterra voor de leeuwen gooien. OPLINKS? Dan de optie malacia op links denk het proberen waard |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We gaan verdedigers omturnen naar buitenspelers? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 september 2018 - 17:48 schreef ar het volgende:[..] Ik zou in eerste instantie Larsson het vertrouwen geven. Houd het echt op dan Sinisterra voor de leeuwen gooien. Voor vrijwel iedere optie is wel wat te zeggen inderdaad. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als Malacia wel eens naar voren komt zie ik alles wat een lb moet hebben. Of niet? En bij gebrek aan beter! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon 4-3-1-2 spelen kan ook. Een ruit op het middenveld, kan Ayoub achter v. Persie en Bergluis en daar achter weer Clasie op rechts en links kan je dan kiezen wat het best werkt met Vilhena, Toornstra, Burger en Tapia of mischien zelfs Malacia en ook Nieuwkoop. Ook hij kwam toch van origine van het middenveld of was dat alleen Karsdorp? Ook een fitte Jorgensen kent het systeem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 september 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 08:50 schreef piet de paler het volgende:Als Malacia wel eens naar voren komt zie ik alles wat een lb moet hebben. Of niet? En bij gebrek aan beter! Heeft een hele goede voorzet in zijn benen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik ga het maar eens eens zijn met Piet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
John de Wolf is blij met de terugkeer van Nicolai Jörgensen en hoopt dat Giovanni van Bronckhorst nu wil experimenteren bij Feyenoord.
"Jörgensen is echt een aanspeelpunt. Ik denk dat Van Persie dan nóg beter kan worden. Ik denk dat ze het nog een keer gaan proberen met Berghuis op links en Toornstra op rechts", vertelt De Wolf vrijdag bij FC Rijnmond.
"Jörgensen is een grote target-man, gevaarlijk in de zestien, kopsterk en altijd in beweging. Iedereen roept al een tijdje dat flankspelers naar binnen moeten trekken. Dat is prima als je een speler als Van Persie voor de combinatie hebt, maar Jörgensen is bijna twee meter..."
De Wolf weet niet waarom Van Bronckhorst nog niet voor deze aanpak heeft gekozen. "Dat moet je aan de trainer vragen. Ik werk niet met die gasten. Misschien zegt Berghuis dat hij het op rechts prettiger vindt. Het is een keuze. Daar kies je dan voor. Je kijkt ook naar het rendement. Voor het team denk ik dat het beter zou zijn als je met een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts speelt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
John was al niet een van de slimste. En al die ballen koppen heeft daar geen goed aan gedaan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Maar als t op schnabbelen aan komt is t een genie :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gelukkig had ie meer verstand van voetbal. Met Spakenburg ook niet verkeerd gedaan, waar verdient z'n held deze opmerking aan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blijft wel dat hij in de marge is gebleven. Als Feyenoorder een held. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nu ben ik geen oudprofvoetballer als de Wolf,en ook geen trainer . Maar het is duidelijk waarom Jørgensen na het vertrek van Elia Kuyt en in mindere maten Karsdorp veel minder heeft gescoord dan in het kampioensjaar. Wat mij betreft het proberen waard. Berghuis naar links hoppeta @ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heerlijk, die heeft weer ritme opgedaan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
5 min per wedstrijd dus eind seizoen weer er klaar voor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Slaat helemaal nergens op die wissel |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gio is de baas harde maatregelen en visie prachtig. Resultaten in het verleden .... Maar ja geen centjes we zijn weer terug bij af, de zielige jongetjes van de eredivisie zonder centjes bah bah bah. En de invloed van onze blondie , en wij durven te praten over Feyenoord City ............. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2018 - 14:31 schreef piet de paler het volgende:Gio is de baas harde maatregelen en visie prachtig. Resultaten in het verleden .... Maar ja geen centjes we zijn weer terug bij af, de zielige jongetjes van de eredivisie zonder centjes bah bah bah. En de invloed van onze blondie , en wij durven te praten over Feyenoord City ............. Eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Valt mee, meer uit voorzorg geloof ik. Hij is er morgen of overmorgen weer erbij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is je dochter gisterenavond ook opgepakt? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hahaha ja kleine pyromaan...:))
Lekker zooitje weer hé. Wij hebben er niks van meegekregen verder |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 8 minuten was al teveel schijnbaar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha ik hoorde het vanmorgen in het 6 uur nieuws.. 11 rellen de kinderen opgepakt :,)
Maar goed dat jullie t wel gezellig hebben gehad ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|