|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 - 14:00 schreef igor korneev het volgende:Leeft weer op als van Persie stopt. Jorgenson oogt bescheiden maar wil zich denk ik de belangrijkste voelen wil hij uitblinken eens |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
contract verlengen, Swarts als back-up
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 maart 2019 door CobusIII -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ben er geen groot fan van dat ie nu zoveel op de bank zit. Een van de weinige spelers die nog een flinke transfersom kan opbrengen. Niet dat ie in grootste vorm is, maar je kan moeilijk zeggen dat de spelers om hem heen dat wel zijn.
Maar goed, heeft misschien de pech dat ie met Van Persie voor dezelfde positie moet strijden. En die wil je in de laatste paar wedstrijden van zijn carriere ook niet op de bank zetten. Bovendien is die ook nog gewoon topscorer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
R v P os de topper die kan alleen heel goed renderen met mensen die het spelletje zien. Gaat het om kracht dan wordt het moeilijker Nicolai is een iets minder slimme speler echter wel veel,kracht. Ik denk dat op dit moment Nicolai meer kan brengen aan agressie dan RvP |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2019 - 15:01 schreef piet de paler het volgende:R v P os de topper die kan alleen heel goed renderen met mensen die het spelletje zien. Gaat het om kracht dan wordt het moeilijker Nicolai is een iets minder slimme speler echter wel veel,kracht. Ik denk dat op dit moment Nicolai meer kan brengen aan agressie dan RvP Dat laatste denk ik ook ja. Maar je zou ze eigenlijk allebei op willen stellen. Alleen zie ik dat niet zo gebeuren in onze huidige formatie. Of je moet Jorgensen hangend vanaf links laten spelen of evt Van Persie weer op 10, maar dat zijn allemaal ook geen ideale opties. Misschien zijn die 2 nog het meest gebaat bij een tweespitsen systeem, maar om voor de laatste paar potjes dat nu er in te slijpen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: 20 heb je Muppet Juste erbij |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
17 miljoen euro laten liggen. En dat voor het halen van zo'n kut-knvb-beker. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maak je geen zorgen ..Ome Martin wil beweren dat Jorgensen nog weleens meer kan gaan opleveren dan dat bedrag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 18 maart 2019 - 05:56 schreef Leon FR1908 het volgende:Maak je geen zorgen ..Ome Martin wil beweren dat Jorgensen nog weleens meer kan gaan opleveren dan dat bedrag. Organen, Zuid-Amerika |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 18 maart 2019 - 05:56 schreef Leon FR1908 het volgende:Maak je geen zorgen ..Ome Martin wil beweren dat Jorgensen nog weleens meer kan gaan opleveren dan dat bedrag. Tis te hopen. Prijzen hebben we nu wel genoeg gehaald. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Transfers komen met prestaties.
Edit: Zeker voor 5 miljoentjes naar een clubje verkassen met een klap handgeld. Dacht het niet maat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 maart 2019 door R()b -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Met een paar zeer goeie nieuwe spelers er bij moet Nicolai gewoon bij Feyenoord blijven, het is een klasse spits |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik denk dat hij zijn beslissing al heeft gemaakt bluf. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij is gekocht voor veel geld, dus hij kan veel willen maar we willen ook veel geld terug. Niet huilen Nicolai volgend seizoen krijg je de kans. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik bedoel, na zijn goede optreden tegen PSV had Gio moeten doorpakken, en hem juist vanaf dat moment vertrouwen moeten geven. Nu verneukt hij hem naar mijn mening. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 24 maart 2019 - 19:23 schreef piet de paler het volgende:Hij is gekocht voor veel geld, dus hij kan veel willen maar we willen ook veel geld terug. Niet huilen Nicolai volgend seizoen krijg je de kans. Welke kans bedoel je ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kapitaal vernietigingsclub Feyenoord Rotterdam. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja net als Vermeer. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Mijn zoontje is helemaal gek op zijn land genoot Jorgensen hij houd alle doelpunten bij die gemaakt heeft bij Feyenoord nou zag ik staan in zijn schrift dat hij 2 doelpunten gemaakt heeft, maar ik zeg tegen hem dat hij 4 doelpunten gemaakt heeft tegen PSV in 7 duels. Wie heeft er nou gelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 april 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat de cijfers van Kramer inmiddels beter zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Leuk voor hem. Al maakt ie er 200..never weer |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Van Geil en ar heel hartelijk bedankt voor jullie domme commentaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 april 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Sorry bluf, van geil leidt me af. Ik heb het even opgezocht.. je zoon heeft gelijk. 2 goals tegen PSV sinds Nicolai in dienst is bij Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Geil met een hoofdletter graag Ar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dan moet je je nick veranderen.. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sporen verdiend, lekker transfervrij weg |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gaat los. Geen hijgende Persie in zijn nek. 3 goals. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou.. hoog tijd om af te rekenen met het kunstgras en van Persie syndroom. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jørgensen: ''Soms lijk ik geïrriteerd, maar ik was gefocust''
Nicolai Jørgensen was vandaag in Venlo voor de tweede wedstrijd op rij trefzeker namens Feyenoord. Bij FOX Sports wordt gesuggereerd dat de spits chagrijnig op het veld stond, maar volgens hemzelf viel dat mee.
"Ik was eigenlijk blij. Soms lijk ik geïrriteerd, maar ik was gefocust. We hadden drie punten nodig. We hebben er alles aan gedaan en hebben 0-3 gewonnen. Dat was beter dan vorig jaar", reageert de Deen.
"Voor de wedstrijd hebben we afgesproken om positief te blijven en vertrouwen te houden, omdat we in het verleden problemen hebben gehad met kunstgras. Dat hebben we gedaan. In de tweede helft was er een periode waarin zij kansen hadden, maar verder hebben we het goed gedaan. Drie punten en terug op plek drie, dat is goed."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 april 2019 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fox suggereert wel meer.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan niet zoveel zon hebben |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gaat s'nachts helemaal los |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan niet tegen kou, niet teveel zon, allergisch voor kunstgras De gebruiksaanwijzing is compleet . Alleen opstellen op echt gras tussen de 18 en 21 graden , zonder zon. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Blijven opstellen nu. Rating moet omhoog |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vond m prima. Top 3 spits eredivisie |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Verstandig. Als ze slim zijn, gaan ze ook met die contracten tot 2021 aan de gang. Jaartje of misschien twee verlengen en wat salaris erbij, dan stijgt de waarde ook al wat meer. Lijkt me handig vooral als die gasten een goed seizoen draaien in het aankomende seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil