|
|
MMM
|
|
|
Die is weer klaar voor dit seizoen. Gek van die gozer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Beetje vroeg maar Stam ging zijn elftal om Jorgensen heen bouwen en maakt Toornstra belangrijk? Wil druk zetten en speelt met Scharie en Bot??? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gek wordt je ervan. Heel naar voor Nico, maar het idee om hem eerste spits te maken moet je loslaten. Er moet een ervaren spits bij, kom maar op investeerders... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind het al mal om uitsluitend Jorgensen als ervaren spits in je selectie te hebben. Haal dan minimaal die kroketvreter voor de gein erbij. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit merk je toch ook in je vakantie dat het niet lekker zit, of ben ik nou gek. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vind het juist wel een logische speler om erbij te hebben. Zie eerlijk gezegd ook niet heel veel andere opties. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ging het niet mis in Oostenrijk? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nou, volgens mij niet specifiek daar. Dat heeft al eerder niet lekker gezeten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tis wel een gebed zonder einde inderdaad, maar dacht dat ie in Oostenrijk weer een terugslag had gehad. |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Wel heel makkelijk bijtekenen op deze manier.toch belachelijk dat het zo lang duurt. Wat kan het nu zijn. Met dagelijkse behandeling moet het toch geen maanden duren. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik heb er niet veel vertrouwen meer in. Hij zal best weer fit worden, maar vrees dat hij toch regelmatig tegen blessures op blijft lopen. Haal de vervanger maar snel binnen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik heb al een tijdje het vermoeden dat hij een chronische blessure heeft. Anders was hij al weg geweest. Lijkt me erg frustrerend als voetballer zijnde.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 11:21 schreef CobusIII het volgende:Ik heb al een tijdje het vermoeden dat hij een chronische blessure heeft. Anders was hij al weg geweest. Lijkt me erg frustrerend als voetballer zijnde.. Ja, vooral voor hem natuurlijk een drama. Dacht naar Engeland te kunnen om zich daar financieel binnen te voetballen. Dat gaat natuurlijk nooit meer gebeuren. Nu moet hij blijven in dit land met die kut kunstgras velden. Sneu. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het ergste is dat je wil voetballen en laten zien van wat je kan en een toegevoegde waarde wilt zijn voor je elftal. Komt er zo'n blessure doorheen. Bij Nieuwkoop hetzelfde verhaal. Iedereen die heeft gevoetbald kent dat gevoel...maakt niet uit op wat voor niveau. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij is zijn vrouw nogal opgeblazen momenteel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij is zijn vrouw nogal opgeblazen momenteel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die had altijd al rare opgeblazen tieten naar mijn smaak. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In een bad botox gevallen |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Lijd met Nicolai mee, houd vocht vast, net als zijn enkel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nicolai Jørgensen is nog altijd niet fit, maar maakt wel stappen in zijn herstel. De Deense spits heeft vandaag voor het eerste weer buiten getraind. Jørgensen kampt met een knieblessure en heeft daardoor de gehele voorbereiding gemist en de start van de competitie. Het is onduidelijk wanneer hij weer inzetbaar is. Jaap Stam heeft eerder aangegeven het van dag tot dag te bekijken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die schale kip moet niet zo zeiken en hem lekker relaxed laten leggen en er zelf bovenop gaan zitten en het werk doen. Hij is gewoon zwaar oververmoeid en dan volgen er vervelende blessures. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tegen ADO weer op de bank |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Als Jorgensen die tetten maar niet optilt om er eens lekker aan te zuigen. Is ie er weer drie maanden uit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Niets er van, hij moet ballen das goed voor het spelritme. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Balbehandeling is belangrijk |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Tieten ze vliegen in het rond heel irritant, je kan ze doggystyle vasthouden of in het matras douwen. Er aan zuigen geen smaak aan er tussen ketsen is nog de beste optie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toen jij hier op het forum kwam dacht ik “wat een vreemde snuiter”, je zit hier nu een paar maanden maar bij jou is het echt ergens mis gegaan he..(?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik trakteer mijzelf altijd op een biertje als ik P's bijdragen gelezen en begrepen heb. Drink nu al maanden karnemelk, verdomme. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 04 september 2019 - 23:04 schreef FR-Henk het volgende:Ik trakteer mijzelf altijd op een biertje als ik P's bijdragen gelezen en begrepen heb. Drink nu al maanden karnemelk, verdomme. Ba dum tsss |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 04 september 2019 - 22:34 schreef RenatoBos het volgende:Toen jij hier op het forum kwam dacht ik “wat een vreemde snuiter”, je zit hier nu een paar maanden maar bij jou is het echt ergens mis gegaan he..(?) Heel de wereld is gek geworden doe gewoon mee. Stop er wel mee want ik gun Henk zijn biertje karnemelk is niet te zuipen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Hahaha. Vind het wel een verademing, lekker veelzijdig. Soort zoekt soort? Mijn eens en oneens gaat alle kanten op met positivo. Zit positivo ook op VP onder de nickname seizoenskaart toevallig? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2019 - 18:29 schreef igor korneev het volgende:Hahaha. Vind het wel een verademing, lekker veelzijdig. Soort zoekt soort? Mijn eens en oneens gaat alle kanten op met positivo. Zit positivo ook op VP onder de nickname seizoenskaart toevallig? Nee dat niet ach een beetje chaos een beetje stangen hou ik wel van. Anders moet ik voor de zes honderdste keer lezen dat Tapia verlengd moet worden bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2019 - 06:53 schreef Positivo het volgende:[..] Heel de wereld is gek geworden doe gewoon mee. Stop er wel mee want ik gun Henk zijn biertje karnemelk is niet te zuipen. Deze zin zou ie moeten snappen, dadelijk verdorst ie nog. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Snap ik, maar weet jij wat een biertje karnemelk is? Ik geef het op. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2019 - 19:30 schreef Positivo het volgende:[..] Nee dat niet ach een beetje chaos een beetje stangen hou ik wel van. Anders moet ik voor de zes honderdste keer lezen dat Tapia verlengd moet worden bijvoorbeeld. Ik zag zeisoenskaart op VP een uitspraak doen laatst dat hij bij zijn positivo blijft. Vandaar;-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ranzig, Tapia moet verlengd worden. Gaat helemaal mis hier. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Of nu verkocht. Ik denk in geld. Waardeloos is hij ook niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Een Duitser zou het gelijk uittesten. Mengen van alles met bier |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Interpunctie heeft toch een functie. Karnemelk bier ik gun Henk wel een delicatesse :-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Doe dan maar een U boot als we toch gaan mengen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Met de ballen die hij nu krijgt van links en rechts,moet hij kunnen scoren. Hij moet alleen van de ballen van zijn vriendin afblijven en focussen op slagen bij Feyenoord |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Krijgt concurrentie in de winterstop.Guidetti is coming to town. |
|
|
|