|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hij is nu al aan zijn sprint begonnen zodat ie op tijd is |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weddenschappen starten reeds: is vaker stuk of heel? Ik hou het op 50/50. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ik hoor hem niet meer over dat t zijn droom is. Ik hou het op 15 procent |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Guidetti komt niet hoor. Ook financieel een risico. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We hebben hem weer terug.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ach laat maar komen. Ik zie het wel zitten.. bij ons leeft ie weer op |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben geen keus Was dramatisch |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
We hadden een spits moeten halen...al eerder gezegd, dat breekt ons op...jorgensen zie ik niet snel terugkomen, als hij al terugkomt. vandaag viel me niet mee wat ik zag. Zag geen honger... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En als ie terug is zie ik hem weer zo geblesseerd raken |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
volgende week kunstgras.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Zag geen honger...
Dát vooral. Technisch waardeloos maar ook geen drive.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 september 2019 door Alexmem -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hij keek meteen weer knap chagrijnig |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
FF 2 wedstrijdjes inkomen. Zolang die met winst afgesloten worden is het hem vergeven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Met het invallen al. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Chagrijnig kijken kan natuurlijk niet. Altijd lachen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nog beter, kauwgum kauwen met open mond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat was echt onder zee niveau. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat zag er idd niet uit. Daar mag de algemeen directeur wel wat van zeggen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wat doe jij als JP steeds van die natte scheten loslaat? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Aanstekertje meenemen de volgende keer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja had niet anders verwacht. Duurde bij hem vorige keer ook een tijdje voordat ie weer op niveau zat. Hij zal al gauw een handvol wedstrijden nodig hebben om 100% te worden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Niet meer aan zijn vinger trekken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nicolai Jørgensen heeft vandaag in de gewonnen wedstrijd zijn rentree gemaakt bij Feyenoord. De 28-jarige spits heeft dit seizoen nog geen minuut gespeeld vanwege een blessure aan zijn knie. De Deen heeft de afgelopen weken hard gewerkt en is klaar voor meer speelminuten.
''Het was al een speciaal moment voor me omdat ik er zo lang uit ben geweest,'' vertelt Jørgensen in gesprek met De Telegraaf. ''Dan droom je al die tijd van het moment dat je weer mag opdraven in het elftal en in ons eigen stadion. Ik rekende op vijf minuutjes aan het eind van de wedstrijd. Maar de trainer riep al heel vroeg: ’Hé Nico…’ Vervolgens wist ik niet wat me overkwam. Ik voelde zoveel warmte en zoveel waardering van de fans. Ongelooflijk om mee te maken. Ik werd er helemaal emotioneel van. It was going under my skin.''
''Om eerlijk te zijn schrok ik er zo van, dat het me verkrampte. Ik heb op een WK gespeeld, ik heb hier prijzen gewonnen, ben topscorer geweest en heb toch best wel wat meegemaakt in mijn loopbaan. Ik heb de laatste drie weken ongelooflijk hard getraind. Vaak twee keer per dag. Dan ben je op zeker moment wel fit, maar dan heb je nog geen wedstrijden gespeeld. Dat moet nu gebeuren. Ik heb een week of drie nodig om in het ritme van mijn ploeggenoten te komen. Want ik zit nog niet op hun niveau. Ik heb in drie weken een seizoensvoorbereiding van zes weken moeten stoppen.'' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Wat moeten we nou met het feit dat Jorgensen niet bij de selectie zit.
Kunstgras? Terugslag in revalidatie?
Beiden zijn meer dan zorgelijk als je maar 1 échte spits in de selectie hebt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2019 - 14:06 schreef Bowie het volgende:Wat moeten we nou met het feit dat Jorgensen niet bij de selectie zit. Kunstgras? Terugslag in revalidatie? Beiden zijn meer dan zorgelijk als je maar 1 échte spits in de selectie hebt. Das de grootste fout ooit geweest dit seizoen, maar 1 spits.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2019 - 14:06 schreef Bowie het volgende:Wat moeten we nou met het feit dat Jorgensen niet bij de selectie zit. Kunstgras? Terugslag in revalidatie? Beiden zijn meer dan zorgelijk als je maar 1 échte spits in de selectie hebt. Das de grootste fout ooit geweest dit seizoen, maar 1 spits.. En je weet dat die waarschijnlijk nog wel wat gaat mankeren dit seizoen.. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik hoop van harte dat het bericht van 2 wkn geleden dat Guidetti in de winterstop zal komen 100% waar is.
Je hebt gelijk, met 1 krakkemikkige spits aan een seizoen beginnen, is zelfmoord. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klaar mee. Veel te veel afwezig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vijftien minuten gespeeld Weer geblesseerd |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Speelt toch bij Jong Feyenoord? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nicolai Jørgensen is reeds na een kwartier in de eerste helft geblesseerd uitgevallen tijdens de wedstrijd tegen Jong Heerenveen. Dit meldt journalist en Feyenoord watcher Sinclair Bischop op Twitter. De Deense spits een heeft blessure opgelopen aan zijn rib na een harde botsing. Het is niet duidelijk hoe lang Jørgensen niet inzetbaar is voor de Rotterdammers.
Man man man |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als Stam nou alsjeblieft maar met Bannis gaat spelen . |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stam kan niet meer om Bannis heen. Weer met dezelfde 3 spelen voorin zou echt bizar zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind het ook ,Azarkan en Bannis en Berghuis Kokcu en Toornstra Daarachter Tapia
Haps Ié botje karsdorp. ....Vermeer En het legioen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als je ziet hoe hij geblesseerd raakt gaat ik toch twijfelen. Gebeurt vrij weinig tot helemaal niks. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Gewoon uit voorzorg van het veld lijkt mij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pfffffff nee he hebben we niks aan aan die vent.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je krijgt bijna het idee dat ie het erm doet.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat is niet goed je geeft belangrijke sappen weg, eiwitten mineralen , en stukken ruggen merg Voor topsporters is dat niet geod . Voor tobsporyers zoals ik wel van kevensbelang |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En stukken ruggenmerg????? Weet niet hoe jij neukt beest??? |
|
|
|