|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij slaat heel je wijf in elkaar geloof ik.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vroeger werd er toch gezegd dat je het in je rug kreeg van te veel ejaculeren hahaahahaah |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Van masturberen word je doof. daarom is die geile hier zoveel aan het schrijven. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Klaar mee...gaat hem niet meer worden. Is chronisch geblesseerd, komt niet meer terug op niveau. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Voormalig profvoetballer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ribbetjes pinlink maar indien niet gebroken pf zwaar gekneusd. Hip hop gewoon voetballen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Tegenwoordig zijn het wel kneusjes allemaal zeg. Kijk eens naar rugby of wielrenners. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, maar wielrenners kunnen niet voetballen.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Die acht stumpers van ons wel ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gekneusde baarmoeder,niks ernstigs. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Dankzij Ayoub en VD Heijden kon Feyenoord geen tweede spits halen. Salaris plafond bereikt spelen er nu twee voor 1,3 miljoen per jaar bij de beloften belachelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is niet dankzij Ayoub en VD Heijden. Van de Heijden is dankzij Jaap Stam. Ayoub dankzij van Geel. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2019 - 09:35 schreef Leon FR1908 het volgende:Is niet dankzij Ayoub en VD Heijden. Van de Heijden is dankzij Jaap Stam. Ayoub dankzij van Geel. Klopt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2019 - 09:35 schreef Leon FR1908 het volgende:Is niet dankzij Ayoub en VD Heijden. Van de Heijden is dankzij Jaap Stam. Ayoub dankzij van Geel. Eens |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Watbis de staus van die deense smulrol |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe is het met de spare ribs van Nicolai, als hij fit is mag hij 15 minuten meedoen. Want we kunnen makkelijke winnen met Narsingh in de spits Kortom ik lees niet oftie nog au au heeft |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 25 september 2019 - 09:41 schreef piet de paler het volgende:Hoe is het met de spare ribs van Nicolai, als hij fit is mag hij 15 minuten meedoen. Want we kunnen makkelijke winnen met Narsingh in de spits Kortom ik lees niet oftie nog au au heeft Privacy wetgeving is echt kut.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: In dit geval misschien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Door zijn rib blessure hop hop vrouwtje niet bovenop
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 september 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doet wel wat met je fantasie, piet? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Ach kunstgras en Nico laat Sini dan maar op de verdediging afdribbelen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wordt alleen maar meer waard |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen punt, we zetten gewoon onze reserve spits erin. Oh shit.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het was weer genieten van fitte Nico. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Hij houdt hem fit voor de nieuwe trainer nobel. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Schijnt toch niet geblesseerd te zijn, maar nog niet klaar voor midweekse wedstrijd. Laten we hopen dat hij er snel weer bij is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik had eigenlijk al geen moment verwacht dat ie zou starten. Zeker omdat ie zondag pas voor het eerst sinds lange tijd startte (en 90 minuten maakte) en YB op kunstgras speelt.
Dus het verhaal van Feyenoord lijkt me wel logisch. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 12:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik had eigenlijk al geen moment verwacht dat ie zou starten. Zeker omdat ie zondag pas voor het eerst sinds lange tijd startte (en 90 minuten maakte) en YB op kunstgras speelt. Dus het verhaal van Feyenoord lijkt me wel logisch. Eens. Zou zonde zijn als hij toch had gespeeld en daarna weer 2 maanden in de lappenmand was beland. Al blijft die kans toch altijd wel aanwezig bij hem. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
Één goed seizoen gespeeld, kan momenteel geen bal vast houden en laat elke bal van zijn schoen schieten. Zo slecht??? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
2e spits naast Jorgensen concurrentie is nooit slecht. Vincent Janssen? Alleen heeft al eer een tijdje niet gespeelt, misschien uit de hoge hoed van de nieuwe TD |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
2e spits naast Jorgensen concurrentie is nooit slecht. Vincent Janssen? Alleen heeft al eer een tijdje niet gespeelt, misschien uit de hoge hoed van de nieuwe TD |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Janssen is verleden tijd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is dus gewoon een eikel . weigerde op kunstgras te spelen onder Stam |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zo zwart-wit ligt het geloof ik niet. Heeft meer met zijn blessures te maken denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee hoor, zei het zelf dat hij niet wilde spelen op kunstgras, bang voor n blessure. Advocaat zei, je speelt gewoon. Bron, Interview Jorgensen en VI. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2019 - 22:30 schreef van geil het volgende:Nee hoor, zei het zelf dat hij niet wilde spelen op kunstgras, bang voor n blessure. Advocaat zei, je speelt gewoon. Bron, Interview Jorgensen en VI. Die quote is voor meerdere interpretaties vatbaar. Meende ook dat Dickie zei dat de knie van Jorgensen nog niet 100% is. |
|
|
|