|
|
har
|
|
|
heeft een gescheurde vagina heb ik net gelezen... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, dat wordt niet meer beter, gezien zijn leeftijd. Die gekwakkel blijf je houden waarschijnlijk en dat zal zijn prijs nog meer drukken. Zijn toch dure miljoenen geweest van Newcastle een paar jaar terug. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mits fit en als hij een handvol wedstrijden heeft gespeeld achter mekaar, dan vind ik hem nog steeds wel van waarde. Dan zit hij in de buurt van de Jorgensen van 2017. Maar dat is een hele grote mits. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
har - maandag 25 november 2019 - 00:44 heeft een gescheurde vagina heb ik net gelezen...
meld dit bericht
T-FeYeN00rD - maandag 25 november 2019 - 03:38 quote deeplink tja, dat wordt niet meer beter, gezien zijn leeftijd. Die gekwakkel blijf je houden waarschijnlijk en dat zal zijn prijs nog meer drukken. Zijn toch dure miljoenen geweest van Newcastle een paar jaar terug.
Hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: En was ook veel sneller weer beslissend. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
In potentie nog steeds onze beste aanvaller. Maar vandaag dik onvoldoende. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stond echt steeds verkeerd . En als aanspeelpunt veel te laag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja vond de eerste helft goed ondanks Jorgensen. Al was Toornstra nog treuriger |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eerste helft 9 voldoendes . de 2de helft 2 inderdaad .(Senesi en Marsman) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ritme of niet. Voor open doel moet ie erin. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Sinisterra had hetzelfde 2x tegen Glasgow ,zou er een polletje in t gras zitten daar? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wie lult Pelle om? Half jaartje spitsen? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kijk, typisch voorbeeld van het verhaal dat je gewoon moet cashen zodra het kan, anders verlies je het momentum. Alleen, de voorwaarde moet altijd zijn dat je als club daar op voorbereid bent en dus de opvolger al weet. En daar ontbrak het nog wel eens aan, dus dat is ook een belangrijke taak van Arnesen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan geen bal meer aannemen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vreselijk deze man. Echt niets meer van over, kan helemaal niets meer lijkt het wel..
Armoedig |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Als je dan een beperkte spits hebt dan hoop je dat ie daar staat omdat ie makkelijk doelpunten kan maken. Wij hebben een spits die niet kan voetballen, van glas blijkt én nog wel de meeste moeite heeft met scoren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laten staan je hebt er niets aan om hem nu er naast te zetten. Hij komt wel let maar op , heeft heel hard gewerkr |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2019 - 14:23 schreef piet de paler het volgende:Laten staan je hebt er niets aan om hem nu er naast te zetten. Hij komt wel let maar op , heeft heel hard gewerkr Maar je hebt er ook niets aan om hem te laten staan. Doordat hij zo vaak buitenspel staat, loopt hij ook anderen in de weg, hij mist de grootste kansen, hij straalt besluiteloosheid uit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Erg matig. Op eigenlijk alle onderdelen waar je als spits op wordt afgerekend. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2019 - 14:23 schreef piet de paler het volgende:Laten staan je hebt er niets aan om hem nu er naast te zetten. Hij komt wel let maar op , heeft heel hard gewerkr Ben ik mee eens, ik zie lieve toch dat Feyenoord Matavz proberen te halen dan Linssen Matavz is hard nog, buitenspelers bezit Feyenoord genoeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2019 - 15:56 schreef de bluffer het volgende:[..] Ben ik mee eens, ik zie lieve toch dat Feyenoord Matavz proberen te halen dan Linssen Matavz is hard nog, buitenspelers bezit Feyenoord genoeg. Matavz is 30 man..beter niet.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er zijn zat spitsen bij grote ploegen die niet aan spelen toekomen. Daar ligt de kracht van de nieuwe TD, dan is de kans dat je een goede spits kan pakken groot. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nicolai blijft thuis en gaat niet mee naar Porto, wegens prive problemen. Misschien oorzaak van zijn kop er niet bij hebben bij voetbal...... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Heel naar voor Nico. Maar je kunt je afvragen of je niet beter presteert daar zonder hem. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Begrijp dat hij op t punt staat vader te worden. Hopelijk gaat alles goed en is iedereen gezond. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Vorige keer ging het mis toch?
Hoop dat alles nu goed gaat, maar je mist hem echt niet in Porto.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2019 door nr 10 -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Gewoon afwachten wat de reden is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgende keer is t meer nieuws wanneer hij er wel bij is. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Reden is inderdaad dat mevrouw Jorgensen al over tijd is, dit was al zo afgelopen zondag toen ik 't hoorde op Rijnmond tijdens verslag wedstrijd.
Reden is wel of niet legitiem, dat vraag ik me nou af. We kennen, en dat weet Jorgensen zélf als geen ander, de weinige waarde die hij al zeer lange tijd voor de club heeft.
Hij is zeker sinds contractverlenging, 1 van de grootverdieners van de club. Dat geeft óók verplichtingen, zeker gezien het verleden.
Kortom, hij is nu fit, op weg naar ritme, dat iedere wedstrijd er in kan komen, mogelijk dus aanstaande donderdag. Wij, en hij dus ook, kennen de belangen van de wedstrijd voor de club.
Dus ik kom tot het oordeel dat meneer Jorgensen er komende winterstop uitgeflikkerd moet worden en de deur wijd open voor Guidetti, die ook niet gelijk zijn ritme zal hebben maar in ieder geval zijn kloten er in gaat gooien.
Dat missen we in dit elftal.
Ballen!!!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Snap ook best wel dat je gezin het belangrijkste is en na z’n miskraam er emoties opkomen. Zal nu dan wel er aan zitten komen of weer mis zijn, hoop voor ze het beste. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het is maar voetbal, in vergelijking met je gezin onbelangrijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2019 - 11:33 schreef Bowie het volgende:Reden is inderdaad dat mevrouw Jorgensen al over tijd is, dit was al zo afgelopen zondag toen ik 't hoorde op Rijnmond tijdens verslag wedstrijd. Reden is wel of niet legitiem, dat vraag ik me nou af. We kennen, en dat weet Jorgensen zélf als geen ander, de weinige waarde die hij al zeer lange tijd voor de club heeft. Hij is zeker sinds contractverlenging, 1 van de grootverdieners van de club. Dat geeft óók verplichtingen, zeker gezien het verleden. Kortom, hij is nu fit, op weg naar ritme, dat iedere wedstrijd er in kan komen, mogelijk dus aanstaande donderdag. Wij, en hij dus ook, kennen de belangen van de wedstrijd voor de club. Dus ik kom tot het oordeel dat meneer Jorgensen er komende winterstop uitgeflikkerd moet worden en de deur wijd open voor Guidetti, die ook niet gelijk zijn ritme zal hebben maar in ieder geval zijn kloten er in gaat gooien. Dat missen we in dit elftal. Ballen!!!!! Jij gaat wel ver. En dan nog met Guidetti komen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik denk dat je zonder Berghuis beter gaat spelen, en ja kom maar met de kritiek......Narsingh op rechts |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2019 - 12:23 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik denk dat je zonder Berghuis beter gaat spelen, en ja kom maar met de kritiek......Narsingh op rechts OK, dan helpt Stevie bij de bevalling Piet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2019 - 11:33 schreef Bowie het volgende:. Dus ik kom tot het oordeel dat meneer Jorgensen er komende winterstop uitgeflikkerd moet worden en de deur wijd open voor Guidetti, die ook niet gelijk zijn ritme zal hebben maar in ieder geval zijn kloten er in gaat gooien. Dat missen we in dit elftal. Ballen!!!!! Uiteraard zitten we zo dik in de spitsen dat we de enige spits die we zo'n beetje hebben eruit gooien voor een gokje met een spits die ooit in 2011/2012 een aardig seizoen bij ons heeft gebald en daarna nooit meer wat bereikt heeft. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Vind ik niet Henk. Denk dat meneertje goed is voor een ton per maand. Dat geeft verplichtingen, misschien zelfs wel de geboorte van een kind missen. Staat weer tegenover dat ie op de 33e binnen is voor de rest van zijn leven, kan ie alle geboorten van de kleinkinderen dus meemaken...
En Guidetti, die naam cirkelt al sinds de laatste tranferdag van afgelopen periode. Las onlangs in VI dat er selfs al een principe akkoord is tussen Feyenoord en zijn huidige club, rond de 3 miljoen.
En ik schreef al dat hij zeker wat tijd nodig zal hebben, maar hij gooit wel zijn ziel en zaligheid er in, en juist dat laatste mis ik bij Jorgensen, hij is lijkt wel geboren twijfelaar geworden, er zijn stemmen die zeggen dat hij onderuit ging bij de entree van van Persie, hij zag het klasseverschil, ging twijfelen, meer en meer fysieke problemen, en de cirkel is rond. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2019 - 11:54 schreef VVout het volgende:Snap ook best wel dat je gezin het belangrijkste is en na z’n miskraam er emoties opkomen. Zal nu dan wel er aan zitten komen of weer mis zijn, hoop voor ze het beste. Precies dit. Lekker belangrijk voetbal als je bovenstaand heb meegemaakt en dat zijn vrouw nu weer zwanger is en hopelijk mag bevallen van een gezonde jongen/meisje.
Hoop het beste voor Nico en zijn vrouw! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat voetballers bakken met geld verdienen maakt niet dat ze geen mens van vlees en bloed meer zijn. Dat word weleens vergeten heb ik het idee.
Er zijn belangrijkere dingen dan voetbal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Idd en Nicolai is in mijn ogen nog een jongetje, wel met een grrot salaris doet dan niet ter zake |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Misschien kan Ayoub nog helpen met de bevalling.? |
|
|
|