|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Tuurlijk grijpt dat aan, maar die zwangerschap duurt toch al niet twee jaar he? Heeft een topseizoen gedraaid met Kuijt toen, daarna gaan sukkelen met van alles en nog wat... Maar ook al is hij niet in topvorm, vind wel dat het elftal beter draait met hem erin... Spelers spelen gewoon op hun positie, zoals Sinistera... Zolang we geen beter spits hebben (Hallo jeugdopleiding???) , gewoon laten staan, want er is (nog) geen alternatief. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
4-4-2 gaan spelen en Burger er gewoon bij zetten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Burger is nog geen echte versterking, moet verhuurt worden, samen met Azarkan en Bannis |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja precies. Ook al ben je nog niet zover, gewoon erin gooien joh.. eigen jeugd hé. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Euhmm ... in dit geval .... jawel? 2x 9 Maand met daartussen een herstel periode?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 december 2019 door Fart -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kom op zeg , of dat je dan geen bal kunt raken. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Daar zeg ik verder niets over. gaf alleen aan dat het in zijn geval 2 jaar kon duren.
Daarbij, wie is u om te bepalen hoeveel impact dat op een persoon heeft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan zou vrijwel niemand meer kunnen functioneren , vrijwel iedereen heeft wel iets aan zijn kop. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dit is niet zomaar iets. Heb mijn vrouw er aan onderdoor zien gaan en juist dat is voor mij een "kopzorg" geweest. Je hebt geen idee wanneer je het niet aan den lijve meemaakt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dit is nou precies waar het steeds weer mis gaat. Niet alles weten, wel oordelen. Iedereen is hetzelfde, en ikke-ikke heb er ook geen probleem mee. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als ie nou eens de kans kreeg, als je 4-4-2 speelt zou je hem wat meer speeltijd kunnen gaan geven. Heb het idee dat je dan gewoon aanvallend op het middenveld Sam, Wouter of Jorgensen kan gebruiken met Stef, Luis, Luciaono of Naoufal er voor. Dat middenveld moet gewoon sterker om voor ook zijn het er dan maar twee, je spelers doelgericht te kunnen bereiken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Half Nederland heeft ook een burn-out tegenwoordig of is psychisch een wrak.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 - 14:50 schreef Fart het volgende:Dit is niet zomaar iets. Heb mijn vrouw er aan onderdoor zien gaan en juist dat is voor mij een "kopzorg" geweest. Je hebt geen idee wanneer je het niet aan den lijve meemaakt. Ja toch, brengt een hoop discussies en voordat je die hebt verwerkt is het weer drie uur 's ochtends en dat praat ik nog geen eens over bijkomstige nadelige acties die je zelf uitvreet. Je bent er gewoon net zo door aangegrepen als je schatje zelf.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 december 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Psies dat inderdaad. 1 Verkeerd woord waardoor een leuke avond binnen 2sec omslaat in een nachtenlange discussie. Maakt niet uit wat je zegt, je snapt het toch niet in de ogen van de vrouw. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zie dat je het bij de hand heb gehad, net dat verhaal. Ik ken het. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Hoop dat z'n vrouw snel een gezond jong werpt. Wij hebben het na 10 jaar opgegeven.
Het hoeft de reden natuurlijk niet te zijn, maar dan die discussie ook afgesloten worden. Voor iedereen beter. Kun je hem gewoon afbranden op z'n prestaties |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Sowieso toch? De rest moet ie lekker zelf weten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 december 2019 door ar -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat een slechte basistechniek |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nico moet het van de vleugels hebben ,maar komt geen bal vanaf de zijkant..Niet 1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Steven zij t wel goed, er wordt te lang gewacht om m aan te spelen, dus dan krijgt ie de bal eigenlijk altijd in een duel en hij heeft niet de vorm die te winnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij staat er ook nooit.( in de spits) Zakt in als aanspeelpunt, waar hij vervolgens 95 procent van de duels verliest door gebrek aan techniek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vaak gaat hij ook pas rondkijken als hij de bal heeft |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mindset is niet goed. Wij weten allemaal de kwaliteiten van Nico,en die zijn behoorlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2019 - 16:42 schreef Stylzz het volgende:Steven zij t wel goed, er wordt te lang gewacht om m aan te spelen, dus dan krijgt ie de bal eigenlijk altijd in een duel en hij heeft niet de vorm die te winnen. Daar ben ik het wel mee eens . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Vind dat ie te vaak overal loopt, behalve op zijn positie, en tegen die tijd heeft ie dan teveel krachten verspeeld om scherp te zijn... Winterstop zal em goed doen, weten dat ie beter kan uiteraard! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2019 - 17:30 schreef Cruzcontrol het volgende:Vind dat ie te vaak overal loopt, behalve op zijn positie, en tegen die tijd heeft ie dan teveel krachten verspeeld om scherp te zijn... Winterstop zal em goed doen, weten dat ie beter kan uiteraard! Iedereen weet dat hij in het centrum van de aanval de bal moet aannemen,op dat moment moet er iemand bijsluiten en aanspeelbaar zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Na de winterstop er op of eronderdoor, ik geloof niet dat er echt een topspits komt, dus ze moeten er om vechten |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Jørgensen heeft het lastig. In het kampioensjaar had hij nog Elia naast zich. Die was echt heel belangrijk voor Feyenoord! Misschien wel de beste buitenspeler van de laatste dertig jaar. Samen met de broertjes Kalou. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is het kindeke al geboren ? ( niet Jesus) |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Hoop dat het dit keer goed komt! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vader geworden van zo te zien een gezonde zoon. Gefeliciteerd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Proficiat met Vincent, Nico en vrouw... Nu weer de volledige focus op onze club! |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Van harte gefeliciteerd fijn voor het stel een gezonde baby!!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fijn dat eea goed is afgelopen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nicolai en Theresa van ons allemaal hartelijk gefeliciteerd met jullie prachtig zoontje Vincent geniet er van |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Goed om te horen dat alles nu wel goed is gegaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hattrick dan maar , stuk of 9 achter elkaar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ook in dit oefenpotje een treurig gezicht. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
En daarna ook niet vooruit te branden, omdat die kleine s'nachts loopt te janken :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
In alles wat ie doet, elke aanname of loopactie zit een soort wanhoop |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Gezeik mis je niets aan kleine jankerd die de hele tijd in zijn broek schijt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ik neem aan van wel wel :-) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: mee eens , wat is er met deze jongen gebeurt zeg ? zonde hoor gun hem beter |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft echt maar n maand of 6 /7 goed gespeeld. |
|
|
|