|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zou prima uitkomen, haalt de negativiteit wat uit de lucht. |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Je bedoelt 3 keer bal verlies achter elkaar? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien als Berghuis goed voorzetten gaat geven, iplv zelf door te gaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
vandaag moet hij het laten zien. 5-1. 2x jorgensen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lijkt klachten te hebben... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Exit.
Na 3,5 jaar uit vorm te zijn en flink drukkend op het salarishuis, mag je er toch wel een keer van uit gaan dat hij weg mag/moet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja beterschap. En nou wegwezen. Dus weer geblesseerd.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wegwezen, kansloos figuur |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Speelt foutloos opt moment |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Klopt, kijken hoelang hij nu weer in de ziekenboeg zit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Blessure bekend. Ontstoken haarzakje in zijn bovenbeen. 3 weken out.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Baarmoederverf
|
|
|
Jörgensen spoorloos verdwenen
Dick Advocaat heeft Nicolai Jörgensen niet meer gezien na de warming-up voor Feyenoord - ADO Den Haag. De Deense spits liep zondag opnieuw een blessure op.
Jörgensen voelde iets in zijn bovenbeen, wist dat het foute boel was en zocht de kleedkamer op. Hij pakte zijn spullen en verdween meteen. Advocaat wist na de zege op ADO (4-2) niet precies wat er met de Deense spits aan de hand is. "Goede vraag. Ik heb hem niet meer gezien na afloop. Hij had iets aan een spier en was ineens verdwenen", aldus de trainer in De Telegraaf.
In de aanloop naar het nieuwe Eredivisie-seizoen was Jörgensen nog optimistisch. Hij voelde zich naar eigen zeggen fitter dan ooit. In de eerste twee competitiewedstrijden wilde het echter nog niet vlotten: Jörgensen kreeg nauwelijks kansen en de meeste ballen sprongen van zijn voet. In het seizoen 2016/2017 greep hij nog de topscorerstitel tijdens het kampioensjaar van Feyenoord.
Zou hij al terecht wezen ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 september 2020 door Baarmoederverf -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laat hem het vliegtuig maar pakken naar huis, ben er klaar mee! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als iemand continu geblesseerd is heb je er ook niets aan, verandert dus weinig als ie de club verlaat. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
het is toch appart, jorgenson komt niet uit de verf, nu bozenik ook niet. Ik zie bij de beide spitsen geen probleem, ze krijgen de bal gewoon niet.
trouwens zie ik wederom dat we de ruimtes tussen achter en voor bij cruciale momenten veels te groot hebben. de aanval vind dit en de defensie, met het verdedigende midden veld vind iets heel anders. was dat vorig jaar ook niet ons probleem met stam, naast een neit fitte selectie dan... |
|
|
|
|
Baarmoederverf
|
|
|
dat viel mij ook op ! bozenik is gisteren zo,n beetje hele wedstrijd genegeerd en kreeg geen enkele bal. Ook niet als hij in postitie was en vrij stond |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2020 - 14:31 schreef pat het volgende:het is toch appart, jorgenson komt niet uit de verf, nu bozenik ook niet. Ik zie bij de beide spitsen geen probleem, ze krijgen de bal gewoon niet. trouwens zie ik wederom dat we de ruimtes tussen achter en voor bij cruciale momenten veels te groot hebben. de aanval vind dit en de defensie, met het verdedigende midden veld vind iets heel anders. was dat vorig jaar ook niet ons probleem met stam, naast een neit fitte selectie dan... Denk ik ook, heeft ook te maken dat spelers als Berghuis eerder zelf willen scoren..
Maar kan allemaal nog komen, zijn nog maar 3 wedstrijden onderweg... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze spelen de bal naar iemand die wat mee kan Boze won geen duel. Geen vertrouwen hebben ze in m |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ze komen niet in hun kracht, ze zijn niet geweldig in de kleine ruimte. Weinig bruikbare voorzetten van de zijkant ook. Maar ze winnen beide inderdaad ook bijna geen duel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2020 - 15:40 schreef Baarmoederverf het volgende:dat viel mij ook op ! bozenik is gisteren zo,n beetje hele wedstrijd genegeerd en kreeg geen enkele bal. Ook niet als hij in postitie was en vrij stond Bozenik genegeerd???? Niet dus, maar heb je zijn balvastheid wel eens gezien? ABOMINABEL! En dat zien zijn medespelers ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2020 - 17:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ze komen niet in hun kracht, ze zijn niet geweldig in de kleine ruimte. Weinig bruikbare voorzetten van de zijkant ook. Maar ze winnen beide inderdaad ook bijna geen duel. Eigenlijk word er bij geen 1 Nederlandse club gespeeld voor Spitsen zoals Bozeňik of Jørgensen. Zo'n Veerman van Heerenveen zou Feyenoord veel meer aan hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2020 - 21:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eigenlijk word er bij geen 1 Nederlandse club gespeeld voor Spitsen zoals Bozeňik of Jørgensen. Zo'n Veerman van Heerenveen zou Feyenoord veel meer aan hebben. Jawel hoor, Alleen zijn het tegenwoordig de middenvelders en de backs die voorzetten geven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Denk dat Angelino en Dest de laatste waren die af toe weleens een bal goed voor het doel kregen vanaf de zijkant . En Manolev kon het ook wel als de spits 10 met hoog kon springen haha ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 - 19:31 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ja/nee. Eigenlijk kan 3 seizoenen ondermaats presteren niet. Maar je blijft toch denken dat hij beter kan, door dat kampioensjaar. Voor MMM... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Riekt naar twijfel.. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja wat is er toch met hem aan de hand? onbegrijpelijk wie heeft de oplossing dit is voer voor de geleerden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2020 - 22:12 schreef FR-Henk het volgende:[..] Valt wel mee hier. Ik vind allebei onze spitsen niet geweldig. Bozenik nog minder. Maar daar zit nog rek in. Riekt het nu nog? Ik riek het niet. Maar rieken mag natuurlijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je lang genoeg in de stal staat riekt de stront niet meer hoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2020 - 10:08 schreef MMM het volgende:2 gescoord in een oefenwedstrijd en sommigen lopen weer weg met hem hier.. Zullen we nog even afwachten? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Maar jij dacht/denkt nog steeds dat hij het in zich heeft?
One season wonder. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2020 - 22:12 schreef FR-Henk het volgende:[..] Valt wel mee hier. Ik vind allebei onze spitsen niet geweldig. Bozenik nog minder. Maar daar zit nog rek in. Dan beter investeren in een jonge, fitte spits dan oude man die 3,5 jaar uit vorm is.
Echt, Jorgensen bedankt voor de titel. Niemand zal dat vergeten. Fenomenaal jaar. Maar we moeten een keer door. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2020 - 11:21 schreef Dirk1 het volgende:ja wat is er toch met hem aan de hand? onbegrijpelijk wie heeft de oplossing dit is voer voor de geleerden. Wat ik zie is dat linssen niet het midden in gaat zodat haps op kan komen en een voorzet kan geven, nieuwkoop rent zich rot, wat ervoor zorgt dat hun back niet op gaat komen. dat punt wint ie maar de voorzet van nieuwkoop is er niet of gaat over de spits heen. of hij terkt en terug in het midden. zowel jorgenson als bozenik worden daarom niet gevonden.
linssen en berghuis ook natuurlijk, want dat doet ie al jaren zo, moeten dus of anders spelen en de achterlijn halen of ze moeten naar binnen en door voetballen op de back met een goede paas die een voorzet kan versturen ipv een tikje om hem weer terug te krijgen. of zoals berghuis vroeger deed, naar binnen en dan een korte voorzet digaonaal naar de spits in het midden. nu kiest hij voor de doelpoging.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2020 door pat -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Feit is, Jorgensen is er nog steeds. Advocaat ziet het nog in hem. Dus moeten we het hebben over twee spitsen waar uit gekozen moet worden. Maar liever een ander. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aaah herkenbaar maat? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Hij heeft dit gelezen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 september 2020 door nr 10 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eens een held nu een minkukel. Ik geloofnog steeds in deze jongen. Bozenik vindt men ook al niet goed en er is geen geld voor een TOP spits. Dus beide lekker afbreken Komen we lekker verder mee. We zijn geen fan van Barcelone maar van Feyenoord, effe realistisch blijven. Of moet ik even citeren wat we vonden van Pelle..... |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2020 - 15:23 schreef piet de paler het volgende:Eens een held nu een minkukel. Ik geloofnog steeds in deze jongen. Bozenik vindt men ook al niet goed en er is geen geld voor een TOP spits. Dus beide lekker afbreken Komen we lekker verder mee. We zijn geen fan van Barcelone maar van Feyenoord, effe realistisch blijven. Of moet ik even citeren wat we vonden van Pelle..... echt he,
bozenik zal in elk ander team goed spelen, die voorzet van haps in de voorbereiding is de manier om hem te bereiken en dat doet niemand. het zelfde met nico. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2020 - 15:23 schreef piet de paler het volgende:Eens een held nu een minkukel. Ik geloofnog steeds in deze jongen. Bozenik vindt men ook al niet goed en er is geen geld voor een TOP spits. Dus beide lekker afbreken Komen we lekker verder mee. We zijn geen fan van Barcelone maar van Feyenoord, effe realistisch blijven. Of moet ik even citeren wat we vonden van Pelle..... Ja quote mij maar over Pelle |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2020 - 15:27 schreef pat het volgende:[..] echt he, bozenik zal in elk ander team goed spelen, die voorzet van haps in de voorbereiding is de manier om hem te bereiken en dat doet niemand. het zelfde met nico. Eén verschil tussen die beiden is er nog zeker wel, Bozenik kan behoorlijk goed koppen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2020 - 15:23 schreef piet de paler het volgende:Eens een held nu een minkukel. Ik geloofnog steeds in deze jongen. Bozenik vindt men ook al niet goed en er is geen geld voor een TOP spits. Dus beide lekker afbreken Komen we lekker verder mee. We zijn geen fan van Barcelone maar van Feyenoord, effe realistisch blijven. Of moet ik even citeren wat we vonden van Pelle..... Echt hee, als iemand ruk speelt mag dat gezegd worden. Feyenoord is geen Barcelona maar ook deze gasten verdienen veel meer dat Jan met de pet. Wat een geneuzel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Speelde hij nog, was er ook hoop. Hij is alleen sneller uitgeschakeld dan dat hij productief kan worden en dat is echt een probleem wat aanhoud. |
|
|
|