|
|
MMM
|
|
|
Blessure Nicolai Jørgensen valt bij nader inzien toch niet mee. Deense spits van #Feyenoord is er zondag tegen Willem II sowieso niet bij. Of hij na de interlandperiode wel weer voor zijn club kan spelen, is zeer twijfelachtig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Elk team heeft een spits behalve wij |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Niemand die het zag aankomen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee ik had echt hoop dat ie alles zou spelen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is wel bijzonder, ja. Vertrouwen was wel erg groot in Nic en Nik. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Dit nieuws is dramatisch en lachwekkend tegelijk.
Dick heeft vele voordelen, nadeel is dat hij traag of niet van systeem zal veranderen.
Want 4-4-2 lijkt me nu de beste oplossing, met Berghuis en Narsingh voorin en Toornstra, Diemers, Fer en Teixeira op het middenveld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Scorend vermogen is eigenlijk best kut. Berghuis, Toornstra nog wat, Linssen?, Teixeira? Fer, Kokcu, Bozenik zijn ook al van die enorme goalgetters. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2020 - 19:45 schreef Bowie het volgende:Dit nieuws is dramatisch en lachwekkend tegelijk. Dick heeft vele voordelen, nadeel is dat hij traag of niet van systeem zal veranderen. Want 4-4-2 lijkt me nu de beste oplossing, met Berghuis en Narsingh voorin en Toornstra, Diemers, Fer en Teixeira op het middenveld. zit wel wat in ,jorgensen ben je voorlopig weer weken kwijt , bozenik is een spits voor de toekomst komt nog veel te kort en moet nog een hoop leren , linssen vind ik nog steeds een waardeloze aankoop , zo hou je voorin weinig over terwijl we middenvelders genoeg hebben
je zou ook het systeem van koeman bij barca kunnen kopieren 4-2-3-1 , maar dickie kennende zal ie weinig gaan veranderen |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2020 - 19:58 schreef FR-Henk het volgende:Scorend vermogen is eigenlijk best kut. Berghuis, Toornstra nog wat, Linssen?, Teixeira? Fer, Kokcu, Bozenik zijn ook al van die enorme goalgetters. Kom op bozenik is goed als die zo ook wordt benaderd Fer is gewoon prima en komcu = dipje
Geen spits meer tering zeg het zijn proffecionals. Die gaan datdus oplossen met bozenik. Bannis als invaller erachter en dan als het echt niet meer kan die 4-4-2 optie van hierboven.
Waarom paniek? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Past een beetje in het mineur waar ZZ het over had. We zitten allemaal ff in een dipje, tijd dat er geneukt wordt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen paniek, geen mineur. Gewoon realisme. En natuurlijk kan het verbeteren. Maar die schijn heeft het nog niet. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad geen paniek , sinestera is weer bijna fit die kan ook in de spits en de rocketman schijnt ook aardig op weg te zijn om fit te worden ben overigens wel aardig benieuwd naar de rocketman , gaat het een revelatie worden of een blessure gevoelig probleem |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Henkie et zijn net 3 wedstrijden. Daarop conlusies maken neigt een beetje naar de andere kant van opportunisme. Na 10 wedstrijden is alles hosanna let maar op |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 oktober 2020 - 12:07 schreef pat het volgende:Henkie et zijn net 3 wedstrijden. Daarop conlusies maken neigt een beetje naar de andere kant van opportunisme. Na 10 wedstrijden is alles hosanna let maar op Gelijk hoor, in Duitsland na 2 speelronden al 2 trainers ontslagen, Gekkenhuis! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Echt ongelooflijk, die is er dus weer weken uit. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
is maar beter zo ar, liever nu dan na 10 wedstrijdjes waar hij er 3 inschiet. die zit in ze kop niet goed en bozenik wel.
dikke kans voor bozenik, nu het spel erop aan laten sluiten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat klinkt romantisch. Maar Bozenik heeft (nog) geen niveau. Dan kun je onmogelijk voetballen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoe kan je op niveau zitten als het team zijn niveau nog niet haalt, geef het een kans. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 oktober 2020 - 12:07 schreef pat het volgende:Henkie et zijn net 3 wedstrijden. Daarop conlusies maken neigt een beetje naar de andere kant van opportunisme. Na 10 wedstrijden is alles hosanna let maar op Nou goed dan. Om het wat luchtiger te maken een preventieve Hosanna.
Lijf is goed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Speelde tegen Dortmund nog redelijk tot goed, ook al was het een kut partijtje. Misschien te vroeg gedacht dat hij een beetje terug kwam. Gaan we het nog proberen met Nico? Zou hij op de training ook zo belabberd zijn? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als Dick hem opstelt kun je er zeker van zijn dat hij progressie maakt. Alles beter dan Linssen (althans als centrum spits) ofwil je Narsingh in de spits ? |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
onder hypnose brengen en wijsmaken dat het de beste spits van de wereld is dat is het enige nog dat hem tot leven kan brengen hahaha!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2020 - 12:08 schreef Dirk1 het volgende:onder hypnose brengen en wijsmaken dat het de beste spits van de wereld is dat is het enige nog dat hem tot leven kan brengen hahaha!!!! goed idee |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Vandaag doet ie ff niet mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Heeft wat tandsteen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nico injecteren met adrenaline? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee, dan heeft ie weer last van dat wondje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geef hem z’n geld mee en koop af dat contract |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En ja ik vind het ook sneu voor hem als ik z’n gezicht zie na die treffer maar we moeten als club ook door.
Hij kan er niks aan doen, vraagt er niet om maar Feyenoord kan toch niet door met hem op deze manier.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Triest, maar hou er maar mee op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja ik vind het vooral klote voor hem |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Tragisch om nooit fit te zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind hem sympathiek, gun het hem echt, maar het is een gebed zonder einde. En soms kan een nieuwe omgeving wonderen doen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2020 - 13:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vind hem sympathiek, gun het hem echt, maar het is een gebed zonder einde. En soms kan een nieuwe omgeving wonderen doen. Ja maar dan, Je krijgt geen geld voor hem , alleen als hij afgekeurd wordt voor betaald voetbal. In winterstop kijken naar betaalbare spits en hem op de achtergrond samen met Bozenik de strijd aan laten gaan. Hij stond wel op de goede plaats bij het doelpunt. Sterkte Nicolai |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2020 - 13:43 schreef piet de paler het volgende:[..] Ja maar dan, Je krijgt geen geld voor hem , alleen als hij afgekeurd wordt voor betaald voetbal. In winterstop kijken naar betaalbare spits en hem op de achtergrond samen met Bozenik de strijd aan laten gaan. Hij stond wel op de goede plaats bij het doelpunt. Sterkte Nicolai Er is niet echt een bevredigende oplossing. Maar realistische gezien gaat het voor Jorgensen bij ons niet meer gebeuren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En toch , gebaseerd op niets en tegen beter weten in.geloof ik nog steeds dat hij terugkomt. En mijn visie is , stel je voor dat Berghuis weggaat en er komen bruikbare ballen in het centrum gaat hij scoren.
En tja nogmaals gebaseerd op niets. Maar ik geloof in wilskracht, hij zal wel moeten heeft ook een gezin te onderhouden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik had de hoop dat hij weer het kampioensjaarniveau zou gaan halen, maar nee. Dit is niet meer te handhaven, zit zichzelf, de club en vervanging in de weg.
Het wordt een trieste aftocht, maar verdient een mooi afscheid. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 - 09:34 schreef piet de paler het volgende:En toch , gebaseerd op niets en tegen beter weten in.geloof ik nog steeds dat hij terugkomt. En mijn visie is , stel je voor dat Berghuis weggaat en er komen bruikbare ballen in het centrum gaat hij scoren. En tja nogmaals gebaseerd op niets. Maar ik geloof in wilskracht, hij zal wel moeten heeft ook een gezin te onderhouden. Ik hoop dat de beleidsbepalers niet zo denken in de Kuip en hem lozen na dit seizoen. Blijven hopen na 3,5 seizoen niets is tobsportklimaat. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja als je in topsport gelooft , moet je ook geloven in verassingen in de sport. En daar hoop ik op. En als hij niet te verkopen is.....een fitte Nicolai kan nog steeds meer als Vente |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op 'geloven in verrassingen' kun je geen elftal bouwen. Dat is toch geen topsportklimaat?
Ja alleen is hij nooit fit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|