|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Misschien wel verstandig, maar ik vind het wel een behoorlijke aderlating. Is toch wel de en dragende kracht. Benieuwd naar Wehrmann. Hoop dat hij bagage aan voerbakken toekomt en dat hij niet alleen maar achter de tegenstander aan hoeft te lopen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Misschien wel verstandig, maar ik vind het wel een behoorlijke aderlating. Is toch wel de en dragende kracht. Benieuwd naar Wehrmann. Hoop dat hij bagage aan voerbakken toekomt en dat hij niet alleen maar achter de tegenstander aan hoeft te lopen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 14:19 schreef Arie.Klooster het volgende:Misschien wel verstandig, maar ik vind het wel een behoorlijke aderlating. Is toch wel de en dragende kracht. Benieuwd naar Wehrmann. Hoop dat hij bagage aan voerbakken toekomt en dat hij niet alleen maar achter de tegenstander aan hoeft te lopen. Dragende kracht ? Je bedoelt dat de andere spelers hem mee moeten zeulen ? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Opdonderen slome De supporters zijn veel te lief voor je. Nou ik ben klaar met je
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 november 2020 door ar -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat iemand slecht speelt ok, kan gebeuren. Maar het lijkt wel of hij er gewoon helemaal geen zin in heeft. En dat is geen incident. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ga lekker met elkaar zitten en kom er uit met elkaar. Hij ongelukkig, Feyenoord ongelukkig.
Geef hem wat centen mee en koop dat contract af.
Dit is nu al 4 seizoenen een schandaal, nietsnut. Weg ermee. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tegen CSKA deed ie ten minste nog een helft mee.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Woedend na z'n wissel. Misschien een spiegel kopen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Frank en Dick zien hem wel zitten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fokker was ooit een goed bedrijf. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ze hadden een goede spits ,maar de vleugels waren kut |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dream on :) Komt bijna geen vleugel aan te pas in het filmpje. Zeker niet meer dan de laatste seizoenen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 november 2020 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 18:35 schreef van geil het volgende:Dream on :) Komt bijna geen vleugel aan te pas in het filmpje. Zeker niet meer dan de laatste seizoenen. Nee hij ging alle ballen ophalen en hard werken . |
|
|
|
|
Joszef Kiprich
|
|
|
Wat een lading assist van Toornstra in 16/17 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedereen in de wereld vindt m slecht en wij gaan hier de oorzaken bij anderen zoeken... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Misschien heb je gelijk, maar ik heb geen goede voorzet gezien. En di ballen die hij op het doel schoot, waren wanhoops schoten, en Bannis kreeg ook geen voorzetten ( maar 15 min) Ik zeg hetzelfde als Willem v H er lopen mensen bij die alleen gaan voor eigen succes, soms is dat mooi. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eigenlijk had hij gisteren bij het verlaten van het veld moeten zeggen: 'Trainer, bedankt dat jullie het elke keer maar weer met mij proberen'."
"'Ik laat sinds 2017 eigenlijk nooit meer echt iets zien, ik sta er soms wel, maar raak al tijden nauwelijks een bal. En oh ja, de supporters staan voor mijn appartement met fakkels en spandoeken. Dat is mooi van die mensen, maar het is eigenlijk iets om me kapot voor te schamen, want ze doen het omdat ik het niet laat zien'. Maar nee, Jørgensen vond zijn wissel onterecht", aldus De Kromme in zijn column in het Algemeen Dagblad. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mocht misschien zo zijn, maar dan moet ie ook zijn contract verscheuren en wij verder niet meer miepen. Zolang hij nog boos wordt, is er nog hoop dat ie zich op scherp zet en die neukpop ff laat voor wat het is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2020 - 16:27 schreef MMM het volgende:Ga lekker met elkaar zitten en kom er uit met elkaar. Hij ongelukkig, Feyenoord ongelukkig. Geef hem wat centen mee en koop dat contract af. Dit is nu al 4 seizoenen een schandaal, nietsnut. Weg ermee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou niet iedereen behalve ik dan. Berghuis geen voorzet ,Linssen deed niet eens mee de eerste helft,Diemers die geeft alleen passes aan zijn holmaat Berghuis ,en die geeft ook geen voorzet . Zelfs als hij er beroerd voor staat richting het doel dan schiet hij nog liever die bal de buhne in dan dat hij Jorgensen probeerd te bedienen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik denk dat jorgensen in eerste instantie gefrustreerd is over zijn eigen spel, maar ook over het systeem dat gehanteerd wordt. Hij krijgt hoge ballen toegespeeld net over de middenlijn, maar in het eindspel wordt hij niet meer betrokken (geen voorzetten). neemt niet weg dat ik al een paar jaar zeg dat hij niet fit is en ws chronische blessures heeft. Dat is voor een speler enorm moeilijk te verkroppen. Afscheid van nemen, maar voor mij blijft hij een held. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jorgensen heeft op deze manier geen toegevoegde waarde. Integendeel. Dat heeft hoe dan ook met speelwijze van Advocaat te maken. Ook dat zal hem frustreren. Los van alle blessures. Wordt tijd dat Advocaat daar ook iets mee gaat doen. Voor de speler zelf en in belang team. En als dat bye bye in de winterstop inhoudt: ook prima.
In het kampioensjaar werd er met veel meer druk naar voren gespeeld. Waren we veel vaker op de helft van de tegenstander. En kreeg Nicolai veel vaker bruikbare ballen ingespeeld en maakte deel uit van gevarieerder aanvalsspel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2020 - 14:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou niet iedereen behalve ik dan. Berghuis geen voorzet ,Linssen deed niet eens mee de eerste helft,Diemers die geeft alleen passes aan zijn holmaat Berghuis ,en die geeft ook geen voorzet . Zelfs als hij er beroerd voor staat richting het doel dan schiet hij nog liever die bal de buhne in dan dat hij Jorgensen probeerd te bedienen. Je kunt niet iemand bedienen die er niet staat... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En goals , speelde een prima seizoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gelukkig probeerde hij niet constant zelf dat doelpuntje te maken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2020 - 15:22 schreef CobusIII het volgende:Ik denk dat jorgensen in eerste instantie gefrustreerd is over zijn eigen spel, maar ook over het systeem dat gehanteerd wordt. Hij krijgt hoge ballen toegespeeld net over de middenlijn, maar in het eindspel wordt hij niet meer betrokken (geen voorzetten). neemt niet weg dat ik al een paar jaar zeg dat hij niet fit is en ws chronische blessures heeft. Dat is voor een speler enorm moeilijk te verkroppen. Afscheid van nemen, maar voor mij blijft hij een held. Ben ik het zo ongeveer wel mee eens . |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Joszef Kiprich
|
|
|
quote: Inderdaad, ik zou Toornstra altijd op Diemers z’n plek zetten, ziet er niet altijd even fraai uit.. maar altijd een hoog rendement en gevaar naar voren |
|
|
|
|
Joszef Kiprich
|
|
|
quote: Tot de transferwindow in ieder geval het beste wat we hebben |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hans Kraay: Die heeft gewoon de hele wedstrijd met zijn rug naar de verdedigers gestaan. Je mag ook wel een keer bewegen en achter de twee centrale verdedigers gaan lopen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mooi iemand ligt mentaal op de grond, en maar schoppen mooi Ik hoop echt dat hij weer op staat ( tegen beter weten in ) beter voor Feyenoord en een eventuele transfer. Nogmaals we moeten het er voorlopig mee doen. Vente en Bannis zijn helemaal ( nog) niets. Dus doorgaan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2020 - 09:37 schreef piet de paler het volgende:Mooi iemand ligt mentaal op de grond, en maar schoppen mooiIk hoop echt dat hij weer op staat ( tegen beter weten in ) beter voor Feyenoord en een eventuele transfer. Nogmaals we moeten het er voorlopig mee doen. Vente en Bannis zijn helemaal ( nog) niets. Dus doorgaan Wat is dit zeg? Hij krijgt er verdomme bakken met geld voor hoor, voor al 3 jaar NIETS.
Iedereen wil dat hij het goed doet en gunt het hem maar na zoveel jaar NIETS mag je best concluderen dat het klaar is.
Met die instelling van jou word het zeker nooit meer wat met Feyenoord. Altijd maar de handen boven het hoofd houden van spelers die niet presteren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 december 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Doe is rustig en leg mij eens uit als je wil. Wat bereik je om hem kapot te maken , een schop geven en dan gratis laten gaan ? En wat koop je dan terug O nee Bannis en Vente gaan het doen. Ik wil alleen maar benadrukken dat we het nu wel weten dat hij niet goed in zijn vel zit en helpt hetmet rooddoorlopen ogen met schuim op de mond roepen hij moet weg .....?en over geld gesproken heb jij Berghuis gezien tegen Utrecht......nou ik ook niet . En nogmaals het is een hele goede voetballer en ik hoop dat hij bij Feyenoord blijft maar we meten met 2 maten. Gisteren bij Rijnmond werd de waarheid gezegd met een lege portomonee ( daar blijven we over te zeuren) en een slechte jeugdopleiding Willen we maar denken dat we mee kunnen draaien . Ja dat kan wel als iedereen heel blijft. Ik denk dat we realistisch moeten blijven , en moeten hopen in investeerders en dan kunnen we zeggen ...als je niet voldoet wegwezen en sterkere spelers kopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 december 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik doe rustig maar jij overdrijft altijd zo.
quote:Wat bereik je om hem kapot te maken , een schop geven en dan gratis laten gaan ? En wat koop je dan terug O nee Bannis en Vente gaan het doen. Ik wil alleen maar benadrukken dat we het nu wel weten dat hij niet goed in zijn vel zit en helpt hetmet rooddoorlopen ogen met schuim op de mond roepen hij moet weg .....? Leg mij eens uit Piet. Wat hebben we de afgelopen 3 jaar bereikt met het slappe beleid wat jij graag ziet. Hem paaien en maar in hem blijven geloven op basis van niks.
Wat heeft dat gebracht? Blessures, rode kaarten en als hij eens speelt keer op keer een wanprestatie. Door mij of door andere kritische forumleden word hij niet minder waard hoor. Door de 3 hierboven genoemde punten wel.
Bannis is ook NOG niet goed genoeg. Maar investeer dan maar in hem in plaats van een spits die alleen maar geblesseerd is of niet presteert.
quote:en over geld gesproken heb jij Berghuis gezien tegen Utrecht......nou ik ook niet . En nogmaals het is een hele goede voetballer en ik hoop dat hij bij Feyenoord blijft maar we meten met 2 maten. Schei alsjeblieft eens uit zeg. We meten helemaal niet met 2 maten. Berghuis is al JAREN de bepalende speler. Een garantie voor goals en assist. En dan kom jij met 2 maten meten, schei uit zeg.. Jorgensen mag de veters van Berghuis niet eens strikken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 december 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
jij vindt dat ik overdrijf prima jou mening. Elk seizoen lees ik geen geld en geen beleid ja dat is zo. Maar denk jij als er schoon schip gemaakt wordt dit veranderd zonder geld ? En dat wij supportere het zouden pikken als we 1 a 2 seizoenen gaan bouwen? Je zegt zelf investeren in Bannis , nou ik wil wel eens horen hoe men gaat reageren als deze jongen blundert. Dan maken we hem ook kapot. Als ik mag kiezen Vente, Bannis of Jorgensen kies ik toch de laatste. Nogmaals besef er is geen geld . Dus je krijgt spelers al Linssen, En noem maar op . Maar we willen dat we nog steeds moeiteloos meedraaien zelfs nu met 8 geblesseerden . En nogmaals je leest niet goed Berghuis is de beste speler. Maar je ziet hem niet als aanjager en dat heb ik op hem tegen. Ik denk als Senessi goed Nederlands zou spreken hij wel voorop gaat in de aanval en gif in het team. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2020 - 09:37 schreef piet de paler het volgende:Mooi iemand ligt mentaal op de grond, en maar schoppen mooi Ik hoop echt dat hij weer op staat ( tegen beter weten in ) beter voor Feyenoord en een eventuele transfer. Nogmaals we moeten het er voorlopig mee doen. Vente en Bannis zijn helemaal ( nog) niets. Dus doorgaan Zoals ik eerder al aangaf hoop ik dat ie de komende 2 Europese wedstrijden ons positief gaat verrassen. Hoop dat Dickie zijn wissel hem een beetje op scherp heeft gezet en ja ook de media en supporters mogen daarover tegen hem kritisch zijn. T's geen kleuter meer en krijgt er goed voor betaald, laat dan ook eens wat zien.
Wat minder zijn oortjes naar die douwpop van hem laten hangen en een beetje vent worden, fußbal spielen "§$&/()=?@@@§% |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vond het leuk van Dick dat hij hem wil prikkelen, dat is ook een manier |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2020 - 10:51 schreef piet de paler het volgende:jij vindt dat ik overdrijf prima jou mening. Elk seizoen lees ik geen geld en geen beleid ja dat is zo. Maar denk jij als er schoon schip gemaakt wordt dit veranderd zonder geld ? En dat wij supportere het zouden pikken als we 1 a 2 seizoenen gaan bouwen? Je zegt zelf investeren in Bannis , nou ik wil wel eens horen hoe men gaat reageren als deze jongen blundert. Dan maken we hem ook kapot. Als ik mag kiezen Vente, Bannis of Jorgensen kies ik toch de laatste. Nogmaals besef er is geen geld . Dus je krijgt spelers al Linssen, En noem maar op . Maar we willen dat we nog steeds moeiteloos meedraaien zelfs nu met 8 geblesseerden . En nogmaals je leest niet goed Berghuis is de beste speler. Maar je ziet hem niet als aanjager en dat heb ik op hem tegen. Ik denk als Senessi goed Nederlands zou spreken hij wel voorop gaat in de aanval en gif in het team. Ik snap wat je bedoeld te zeggen. Maar je moet ergens met een beleid beginnen, daar is Feyenoord inmiddels met Arnesen ook aan begonnen lijkt mij. Maar dat heeft gewoon even tijd nodig en dat kan iedereen ook wel begrijpen volgens mij. En dat beleid bestaat uit meerdere factoren.
En als een jeugdspelertje faalt dan kunnen we dat nog goed relativeren. Vooralsnog doet Bannis geen rare dingen in die schaarse minuten, integendeel... Kom je weer op je beleid, speelminuten, ervaring, meerwaarde creëeren.
Oh.. en Vente kan op de transferlijst naast Jorgensen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2020 - 10:51 schreef piet de paler het volgende:jij vindt dat ik overdrijf prima jou mening. Elk seizoen lees ik geen geld en geen beleid ja dat is zo. Maar denk jij als er schoon schip gemaakt wordt dit veranderd zonder geld ? En dat wij supportere het zouden pikken als we 1 a 2 seizoenen gaan bouwen? Je zegt zelf investeren in Bannis , nou ik wil wel eens horen hoe men gaat reageren als deze jongen blundert. Dan maken we hem ook kapot. Als ik mag kiezen Vente, Bannis of Jorgensen kies ik toch de laatste. Nogmaals besef er is geen geld . Dus je krijgt spelers al Linssen, En noem maar op . Maar we willen dat we nog steeds moeiteloos meedraaien zelfs nu met 8 geblesseerden . En nogmaals je leest niet goed Berghuis is de beste speler. Maar je ziet hem niet als aanjager en dat heb ik op hem tegen. Ik denk als Senessi goed Nederlands zou spreken hij wel voorop gaat in de aanval en gif in het team. Geld maken begint met goed (spelers)beleid, laten we hopen dat Arnesen daar voor gaat zorgen.
Jorgensen is klaar. Wanneer zien sommigen dat eens in? Dat jullie hopen dat hij nog gaat presteren is puur op basis van hoop. Doorselecteren en weg ermee. Elke andere fitte spits is beter, desnoods ga je wat huren als je Jorgensen zijn salaris kwijt ben.
Berghuis loopt zich echt de tering hoor al maanden, die verzaakt absoluut niet. |
|
|
|