|
|
piet de paler
|
|
|
Ja in de winterstop haal je goede spitsen ....?????????????????????????????????? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: welnee, wat je ermee wint is dat het een keer ophoud. nico staat er alleen in omdat er niks anders is. in de winterstop een spits halen? gewoon met het huidige doen en nico lekker verkopen in de winterstop. beter voor hem en voor ons, de groep voelt zich dan ook niet gepasseert als hij weer niks presteert en je dwingt dickie een andere keuze te nemen.
te veel voordelen, en na de laatste wedstrijd is het wel genoeg zo. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Er zal vast wel een spits zijn die fit is en kan spelen toch? Dan ben je helaas al verder dan Jorgensen.
En al doe je het dit seizoen nog met hem. Ook best. Maar stop er alsjeblieft mee na dit seizoen. Ga met elkaar om tafel en geef hem wat centen mee. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nu zeg je wat ik ook roep na dit seizoen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Uiterlijk na dit seizoen. Maar nu al niet meer laten spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 december 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Liefst in de winter, ergernis weg, salaris ruimte, hopelijk een club die hem net zo goed vind als de helft van ons legioen. Wie weet krijgen we er dan nog 7 miljoen voor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Als Feyenoord geld heeft Jordan Larsson, al hebben we daar de boot ook mee gemist. Of gewoon weer een telefoontje naar Timmer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ook dat nog, mag niet mee doen donderdag vanwege dubbel geel laatste keer !"§$%&/()=@@$%@@ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De wondersloffen van Nico |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik sla liefst steeds een paar pagina's over hier. Wat een kut topic. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Werkelijk niets lukt meer bij hem. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Over Jorgensen is wel genoeg gezegd, maar de slechtste plek op aarde waar je dit moment kan vertoeven is wel in de spits bij Feyenoord. Trage opbouw, verkeerde veldbezetting, weinig bruikbare voorzetten, verdedigende spelstijl, aanspelen van de spits 85% door de lucht. Ik denk zelfs dat Messi er niks van bakt bij ons op het moment. tel daarbij op dat jorgensen totaal uit vorm is en mentaal de weg kwijt is en je begrijpt waarom hij pas 1x gescoord heeft.(overigens heeft berghuis ook pas 4 velddoelpunten gemaakt en Linssen 1, dat geeft wel aan dat er aanvallend wel wat schort aan het spelsysteem van advocaat) |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Nicolai zou een week in de wildernis gedropt moeten worden. Helpt wellicht een beetje zijn spirit terug te vinden |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op woensdag 16 december 2020 - 20:07 schreef igor korneev het volgende:Nicolai zou een week in de wildernis gedropt moeten worden. Helpt wellicht een beetje zijn spirit terug te vinden Met of zonder bal? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Het is ook wel lastig natuurlijk.
Met Berghuis op de vleugel (die alleen maar naar binnengaat) en op de andere vleugel Linssen (die überhaupt nergens heen gaat). |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Moet hij naar Arie Boomsma ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Misschien lucht dat op |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geef geld mee en verscheur z’n contract. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Inmiddels ook al weer n telraam aan kansen gemist. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Joszef Kiprich
|
|
|
Had er wel gemogen die 1e kans. Maar speelde overigens geen slechte wedstrijd, goed aanspeelbaar, telde 2 steekpasjes enz |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:39 schreef Joszef Kiprich het volgende:Had er wel gemogen die 1e kans. Maar speelde overigens geen slechte wedstrijd, goed aanspeelbaar, telde 2 steekpasjes enz Zo!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:39 schreef Joszef Kiprich het volgende:Had er wel gemogen die 1e kans. Maar speelde overigens geen slechte wedstrijd, goed aanspeelbaar, telde 2 steekpasjes enz Eens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kijk eens naar VI. Jorgensen krijgt een 7.
Of is VI ineens niet geloofwaardig meer?
O ja. Diemers een 7.5. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet meelopen met ouwe lullen humor he, ar. Kan besmettelijk zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:56 schreef FR-Henk het volgende:[..] Kijk eens naar VI. Jorgensen krijgt een 7. Of is VI ineens niet geloofwaardig meer? O ja. Diemers een 7.5. Zijn dit serieus de cijfers voor die 2 van vanmiddag volgens VI?
Dan inderdaad niet geloofwaardig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 15:00 schreef MMM het volgende:[..] Zijn dit serieus de cijfers voor die 2 van vanmiddag volgens VI? Dan inderdaad niet geloofwaardig. Joh, het staat er. Maakt het allemaal uit.
Tis allemaal wat genuanceerder dan hier wel eens voorbij komt. Ik hoop dat het snel weer februari is. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
vond Jorgensen vandaag wel meevallen...Senesi voor zijn doen speelde een zwakke wedstrijd.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 15:15 schreef CobusIII het volgende:vond Jorgensen vandaag wel meevallen...Senesi voor zijn doen speelde een zwakke wedstrijd.. Punt is dat je bij Jorgensen denkt dat ie er geen zin meer in heeft. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: dat idee had ik vandaag niet...El ahmadi had wel gelijk in zijn analyse. Als je speelt zoals Advocaat wil, dan moet je jorgensen niet opstellen. Als je meer pressie speelt en wat meer naar voren, dan denk ik dat hij nog wel van waarde is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 15:28 schreef CobusIII het volgende:[..] dat idee had ik vandaag niet...El ahmadi had wel gelijk in zijn analyse. Als je speelt zoals Advocaat wil, dan moet je jorgensen niet opstellen. Als je meer pressie speelt en wat meer naar voren, dan denk ik dat hij nog wel van waarde is. Jorgensen had in het kampioensjaar nog die balvastheid. Dat lijkt wel weg. Ook het scoren is weg. Blijft er te weinig over. Hij staat er omdat de vervanging kennelijk nog beroerder is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En bal aanvoer vanaf de vleugels |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is eveneens ondermaats. Maakt het niet eenvoudiger. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou m niet meer als spits opstellen , eerder op t middenveld. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Zou een optie zijn, zijn passes kwamen wel aan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van origine ook green spits |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou Berghuis er nog uithouden de volgende wedstrijd . Gisteren was Vitesse misschien wel de beste tegenstander tot nu toe. En dan zie je toch progressie in de 2de helft. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
dickie is weer druk aan het drammen dat er een spits bij moet komen , lekker makkelijk als je spelers niet voldoen afkraken en nieuwe vragen pfff , dick moet zorgen dat het team en deze spelers in vorm komen dat is zijn functie niks meer en minder , ik vind na diemers en linssen dat hij al genoeg zijn zin heeft gehad |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: ik ook...wat ZZ zegt, hij is van origine aanvallende middenvelder. op zich ziet hij het spelletje wel. Maar Dickie is niet zo creatief ben ik bang. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
nu ik er over nadenk....dit is het ei van colunbus...jorgensen op 10. Neemt ook een beetje de druk weg van het moeten scoren als spits. Bannis in de spits...diemers op de bank en toornstra op het middenveld. Ik weet niet of fer nog terugkomt, zag er niet fit uit |
|
|
|