|
|
piet de paler
|
|
|
Zou Berghuis Als centrumspits ( willen) kunnen ? Kan mij niet herinneren dat hij dat ooit gedaan heeft, of zit ik mis |
|
|
|
|
pat
|
|
|
volgens mij hebbie gelijk piet, sini heeft er ook gespeeld natuurlijk en die is op een goede weg terug. denk dat berghuis niet in de spits wil. die wil volgens mij nummer 10 |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: we zijn het ook best vaak eens piet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 21 december 2020 - 13:48 schreef piet de paler het volgende:Zou Berghuis Als centrumspits ( willen) kunnen ? Kan mij niet herinneren dat hij dat ooit gedaan heeft, of zit ik mis Is al eens geprobeerd Piet. Was niet echt een succes. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou Berghuis gewoon nog 2 wedstrijden op de bank houden. Kan hij een beetje bijkomen ,en de rest word gedwongen om nu zelf dat doel eens te gaan opzoeken. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Berghuis is echt de enige die goals maakt. Veel penalty's en veel afstandsschoten.
Als het van Jørgensen moet afhangen dan winnen we dit seizoen nog drie wedstrijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 december 2020 door Frstu -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jorgensen met Toornstra achter Bannis (wat is er btw met Conteh) Sini Links en Narsingh rechts. Moet kunnen toch en dat gaat er dan nog verrassend uitzien met Fer er achter die de verdeling verzorgd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Precies dat VVout ,laat het maar zien de komende 2 wedstrijden. Ik zou het goud vinden omdat dat voor iedereen goed is binnen de club. Zowel voor Berghuis als de rest. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 21 december 2020 - 13:16 schreef CobusIII het volgende:nu ik er over nadenk....dit is het ei van colunbus...jorgensen op 10. Neemt ook een beetje de druk weg van het moeten scoren als spits. Bannis in de spits...diemers op de bank en toornstra op het middenveld. Ik weet niet of fer nog terugkomt, zag er niet fit uit Dick leest mee. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
alle ballen naar jorgenson en aanvoerder maken, misschien voelt hij zich dan weer belangrijk. en een tik op de billen van dick. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het word steeds gekker hier. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hattrick vanavond maat!!!!!!! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We hebben de n we hebben de i we hebben de c we hebben de o we hebben de l we hebben de a we hebben de i We hebben Nicolai. Ik ga postief naar hem kijken zet hem op Deense viking Zit niet bij de selectie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Denk dat het mis gegaan is met em, toen van persie erbij kwam |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Er niet bij dus, nou prettige kerst Nico. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die vriendin ligt lekker met zijn midvoor te spelen hahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer eens geblesseerd?
Contract afkopen en weg ermee. Iedereen blij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gebeurd weer precies wanneer hij weer even een glimp van zijn oude vorm terug heeft. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Waarom nu weer afwezig.
Liesklachten dus weer. Echt on-ge-looflijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2020 door ar -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ballen aan het stiften en ondertussen niet thuis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Pffff schei eens heel gauw uit zeg |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
we mogen van geluk spreken dat sintersjaak hem nog een loonverhoging en contract verlenging heeft gegeven , kunnen we verlopig gelukkig nog genieten van onze ster speler |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft geen bal goed geraakt dit seizoen. En het seizoen daarvoor niet. En het seizoen daarvoor ook niet.
Tegen Vitesse was het ook gewoon weer slecht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Welnee hij had overal een redelijke voldoende. Snap wel wat je bedoeld ,en het is wel zo maar hij is gewoon een bruikbare speler als hij in vorm is. Alleen als het dan bijna zover is ,dan ligt tie er weer uit. Conclusie is wel dat je er uiteindelijk niks meer mee kan.Dat wel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Fijne feestdagen, en succes bij je nieuwe club. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2020 - 22:14 schreef Leon FR1908 het volgende:Welnee hij had overal een redelijke voldoende. Snap wel wat je bedoeld ,en het is wel zo maar hij is gewoon een bruikbare speler als hij in vorm is. Alleen als het dan bijna zover is ,dan ligt tie er weer uit. Conclusie is wel dat je er uiteindelijk niks meer mee kan.Dat wel tis nu wel tijd om je verlies te accepteren, zowel hij als wij. dit doet niemand toch goed leon? het is al gezegd maar toen ik linssen ipv nico zag staan vroeg ik me meteen af "wat nu weer" dit helpt helemaal niemand meer, hij moet een andere omgeving, nieuwe uitdagingen hebben. ook hij moet verder, het is om medelij mee te krijgen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hebben jullie Vente gezien...........als Nicolai die kans had gemist......... Hebben jullie Narsingh gezien ,, ,, ,, ,, Nicolai viert geen Kerst maar blijft door trainen, denken jullie nu heus dat hij het expres zo slecht doet ? Ik verdedig hem zeker niet, en denk ook dat hij weg moet. Maar de toonzetting vind ik soms wat overtrokken. In de winterstop kunnen wij echt geen topper aantrekken die Tosun is niet te betalen en Sierhuis?brrrrrrrrrrrrr Ook komt de naam Pelle naarboven..........ik weet het niet maar we lullen zelf de waarde omlaag van deze jongen , gewoon opstellen je ziet dat Linssen nu ineens de gevierde man is. Gewoon doorgaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 december 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jorgensen krijgt van Feyenoord geen vrij. Verplicht door trainen.
We lullen de waarde van Jorgensen omlaag? Zou dat niet komen omdat hij al 3,5 jaar geen bal goed geraakt heeft?
En dan met voorbeeld Linssen komen die er een keer 3 maakt....
Het is allemaal maar hopen. Kijk eens naar de feiten en schrijf deze jongen af. Weg ermee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 december 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Van ons allen, Nicolai van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag een fijne dag ook de rest van de familie, en zondag veel succes |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vooral ook aan zijn vrouw. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Die breng ik wel een persoonlijk cadeautje..........
Een ritje op de ezel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In de Efteling is zo'n trilplaat. Is daar toch stil. Vindt ze lekker. |
|
|
|
|
Joszef Kiprich
|
|
|
Nicolai Jørgensen en Feyenoord hebben de afgelopen weken serieus gedacht aan een verhuurperiode, zo meldt journalist Martijn Krabbendam in de Dick Voormekaar Podcast. De Deen worstelt al jaren met zijn vorm en de Rotterdammers en de spits denken dat een nieuwe omgeving hem goed zal doen. ''Ik hoorde trouwens van mensen vanuit binnen de club dat hij misschien wel verhuurd gaat worden en dat hij daar zelf ook niet onwelwillend tegenover staat’’, zo vertelt Krabbendam in gesprek met Voetbal International. ''Jørgensen wil meer spelen. Nu heeft hij goed gespeeld tegen Ajax, maar je weet nooit hoe dat gaat in andere wedstrijden. De Beer heeft niet voor niks de overstap gemaakt.'' Michel van Egmond begrijpt niks van Feyenoord. ''We hebben dus een half jaar achter de rug waarin Dick elke week zeurt om een extra spits, nu is er een extra spits en dan gaan we de eerste spits verhuren.'' Krabbendam vult aan: ''Je heb natuurlijk altijd te maken met een speler zelf. Ik weet niet wat voor afspraken er zijn gemaakt, maar het kan na de wedstrijd van gisteren net zo goed zijn dat Advocaat zegt 'hier komt niks van in'.'' |
|
|
|
|
har
|
|
|
zou ik toch effe niet doen. Pratto is geen topper maar als ze elkaar kunnen afwisselen en op verschillende manieren gebruikt kunnen worden dan kun je toch mooi van 2 halve spitsen er eentje maken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Har pratto is geen toppermmmmmm Als je de wedstrijden rechtstreeks uitzend je gespeeld hebt bij een van de topploegen uit de Argentijnse competitie. Ja dan ben je geen topper ........................
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 januari 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik denk dat Pratto inderdaad geen topper is. Wat doet hij dan bij feyenoord? hij is 32 en heeft het beste achter de rug. Het is een ervaren spits maar nog niet fit. Zal het met jorgensen moeten uitvechten en dat is goed. jorgensen deed het goed tegen 020. hopen dat dit doorzet. Dat Dick pratto spaarde, was een lulverhaal. Als Dick vertrouwen heeft in Pratto dan had hij hem op zeker laten spelen tegen 020. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gelukkig een ziener, Laten we afwachten ik schrijf deze man nog niet af, en ineens is Jorgensen weer top ( ik heb dit altijd gezegd) hetzelfde geldt voor Pratto. Beoordeel hem pas na een paar wedstrijden ( ik kan ook nog wat posts naar voren halen over Senessi ) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nico mocht tegen 020 tegen twee dwergen spelen. Hij was de spits. Hoe veel scoringskansen heeft hij gehad en/of gecreëerd? Hij speelde voetballend prima. Maar we hebben weer geen goal gemaakt en dat komt grotendeels omdat de personen die de kansen krijgen niet de personen zijn die normaal gesproken de goals moeten maken, op Berghuis na die twee keer hopeloos miste. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
tis een opleving dit gaat geen vervolg krijgen. zo wel hardstikke mooi, kunnen we nog wat voor em vangen maar volgend jaar gewoon lekker transferreren |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
jorgensen was topscorer in een team dat veel meer dwingend naar voren speelde. Hij was aanspeelpunt en bewoog zich buiten en vooral binnen de 16. De huidige speelstijl past niet bij Nicolai.
Jorgensen is geen kutvoetballer, maar heeft in deze speelwijze weinig te zoeken: te ver van de 16 van de tegenstander, potje kaatsen en volgens in je up in de 16 staan, waar de rest (behalve Toornstra bij regelmaat) erbuiten staat te wachten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 januari 2021 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat staat ie wel als we er zo nu en dan komen. Dickie-beleid. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nico moet blijven. Hij is veel te goed om te lozen voor een fooi.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Die goals komen wel weer. Kapitaalvernietiging ahja je hem nu juist laat gaan... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Goed vanaf zien te raken dus, kan je altijd nog verschenken aan PEC of zo. |
|
|
|