|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Avondklok Arie. Heeft al snel effect. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
vraagprijs 4milj , turken denken aan 3milj , het is niet veel maar aan de andere kant heeft hij weinig gepresteerd (mede door blessures) de afgelopen 2 jaar |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kijken kijken niet kopen, nou de groeten voor 3 of 4 miljoen, gaan ze maar ergens anders kijken maar niet bij ons.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nooit laten gaan voor dat bedrag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 4 jaar NIETS!!!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 4 jaar niets maar volgens Arie komen die goals wel weer.
Kapitaalvernietiging. Hahahahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In de zomer afscheid nemen. Het is genoeg. Waarschijnlijk voelt Nico zelf ook aan dat Slot een andere koers gaat inzetten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je kan m.i. niet redelijkerwijs nog verwachten dat het goed gaat komen. Zonde, aardige jongen, maar hij is nu al zo lang ziek, zwak of misselijk. Het houdt een keer op. En laten we wel wezen, dat moment zijn we eigenlijk ook al lang voorbij. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In de zomer ja , maar ik geloof noets van een transfer deze winter. Zou ook dom zijn, nu heb je de keuze tussen nu 2 dadelijk 4 spitsen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vier jaar uit vorm of stuk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie het vanmiddag wel, vond de wedstrijd tegen 020 hoopvol. Zet hem op 10 dat is eigenlijk zijn positie, heeft techniek en snelheid genoeg.en in de spits heb je dadelijk keuze. Kijk naar het verhaal Linssen .......die is er ook weer En ja Nicolai is vaak geblesseerd maar ons keepertje ook. En ons verdedigertje ook, en Hapsie ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
alleen laten gaan als verkoop niet verhuur met optie aankoop en alleen voor redelijke prijs 5 miljoen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 11:42 schreef Dirk1 het volgende:alleen laten gaan als verkoop niet verhuur met optie aankoop en alleen voor redelijke prijs 5 miljoen. Idd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met 5 miljoen is dat behoorlijk rijkelijk beloond vooralsnog. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vraag me af hoe je nog 5 miljoen durft te vragen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Kun je niet meer tellen?
Jij kijkt trouwens naar de statistieken zo te lezen. Maar dit is de echte wereld hè, beste MMM, geen spelletje. Je gaat toch niet iemand voor een fooi weergeven terwijl je voor het bedrag wat je voor hem gaat vagen echt niet een fatsoenlijke spits kunt halen. Daarbij ben ik ervan overtuigd dat Nico zijn oude vorm gaat terugvinden. Jij denkt alleen maar in het hier en nu, en je ziet dat hij de afgelopen drie jaar amper heeft gepresteerd, maar je kijkt niet naar het hoe en waarom. Hij is (te) veel geblesseerd geweest en hij heeft een jaar onder het juk van Van Persie moeten presteren. Van Persie's komst is heel slecht voor hem geweest. Daarnaast denk ik dat hij nu net op de weg terug is. Dat lijkt het in elk geval wel op. Maar goed, jij speelt dus liever met Pratto of Bozenik? Ik niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2021 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 09:11 schreef FR-Henk het volgende:In de zomer afscheid nemen. Het is genoeg. Waarschijnlijk voelt Nico zelf ook aan dat Slot een andere koers gaat inzetten. Sorry Henk, maar wat een onzin. Hij kent Slot niet eens, hoe kan hij dat in vredesnaam dan aanvoelen? Slaat werkelijk nergens op. Hij zou juist een nieuwe kans moeten zien. Nieuwe trainer, nieuwe kansen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 12:02 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Sorry Henk, maar wat een onzin. Hij kent Slot niet eens, hoe kan hij dat in vredesnaam dan aanvoelen? Slaat werkelijk nergens op. Hij zou juist een nieuwe kans moeten zien. Nieuwe trainer, nieuwe kansen. Buiten de nieuwe trainer om Arie.. Het is gewoon klaar... we moeten door. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 12:02 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Sorry Henk, maar wat een onzin. Hij kent Slot niet eens, hoe kan hij dat in vredesnaam dan aanvoelen? Slaat werkelijk nergens op. Hij zou juist een nieuwe kans moeten zien. Nieuwe trainer, nieuwe kansen. Da's nou juist het punt. Nico weet zelf ook wel dat hij al jaren niets heeft laten zien, er mentaal niet sterker op is geworden en met Slot aan het roer z'n toekomst ongewis is. Arnesen is al druk mee bezig met een andere koers, Slot past daar in. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
We hebben amper geld voor andere spelers! Dan zet je een speler die in potentie de beste spits, of een van de beste, van Nederland is toch niet voor een habbekrats bij het oude vuil? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Realistisch zijn, Arie. 3 en een half jaar niet meer de vorm van het kampioensseizoen getoond. Heel vaak geblesseerd, en mentaal ook niet top. Je kunt niet van een club verlangen een hoog salaris te blijven neertellen. Hij was toen goed. Maar toen is te lang geleden. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 12:13 schreef FR-Henk het volgende:[..] Da's nou juist het punt. Nico weet zelf ook wel dat hij al jaren niets heeft laten zien, er mentaal niet sterker op is geworden en met Slot aan het roer z'n toekomst ongewis is. Arnesen is al druk mee bezig met een andere koers, Slot past daar in. Maar wie zegt dat Nico daar niet bij hoort? Jij? Ik? MMM? Het is juist aan Slot hem weer op niveau te krijgen, net zo goed als bij een speler die nog maar net komt kijken. En Arnesen moet dat zien. Verschil is trouwens dat Nico het niveau aan kan en dat je het bij een jonkie nog maar moet zien. Daarnaast kun je het complete bedrag investeren in een nieuwe spits, maar die zal eerst nog moeten wennen plus dat hij het niveau ook nog maar moet zien te halen. We moeten dit jaar bij de eerste twee komen, want anders wordt de kans dat we kunnen bijblijven steeds kleiner. Dan gaat de concurrent de CL in en dan lopen zij nog verder bij ons vandaan. We moeten dit jaar boven pisvee komen, anders is het voorlopig klaar. Dan staan ajakkes èn pisvee financieel mijlenver op ons voor. Dan moet je blij zijn dat je Bozenik en Vente kunt opstellen (jaja, is wat gechargeerd). We zijn steeds verder achterop aan het raken. Dat kunnen we alleen maar doorbreken door boven de concurrentie te eindigen. Anders werkt het averechts... En dus hebben we een scouts nodig die er direct is. Die kans is groter met Nico, want die lijkt er weer aan te komen. En nieuwe spits van laten we zeggen € 5 mln zal dat niet direct al kunnen... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dus jij denkt dat je voor € 5 mln een spits kunt halen waarmee we meer kans hebben op een goede spits dan dat Nico terug komt op niveau? Ik denk het niet. Met Nico hebben we er meer kans op. Je moet hem niet in dit stadium vervangen. Haal dan in de zomer een andere, met het oog op doorselecteren. Dan heeft hij nog een hangkast de kans zich toch te bewijzen.
Daarnaast zou ik trouwens Haps proberen voor een mooi bedrag te slijten (Malacia is toch beter) zodat je dat bedrag kunt gebruiken voor een echte spits. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 12:33 schreef Arie.Klooster het volgende:Dus jij denkt dat je voor € 5 mln een spits kunt halen waarmee we meer kans hebben op een goede spits dan dat Nico terug komt op niveau? Ik denk het niet. Met Nico hebben we er meer kans op. Je moet hem niet in dit stadium vervangen. Haal dan in de zomer een andere, met het oog op doorselecteren. Dan heeft hij nog een hangkast de kans zich toch te bewijzen. Daarnaast zou ik trouwens Haps proberen voor een mooi bedrag te slijten (Malacia is toch beter) zodat je dat bedrag kunt gebruiken voor een echte spits. Hoho, ik zeg niet dat ie NU weg moet! Dat zou juist niet verstandig zijn. Dat heb ik vandaag al elders aangegeven. Beter houden want een nieuwe moet zich eerst weer aanpassen en inpassen en je komt met dat weinige geld ook nog eens uit op teleurgestelden, ongemotiveerden, uitgerangeerden.
Wil Nico zelf deze winter weg, laten gaan. Wil Nico de handschoen oppakken, laten blijven en wie weet....Laat ie het nog zien. Dan is er mogelijk reden om te kijken. Maar dan is komende maanden wel buigen of barsten. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zien we toch nog een beetje op dezelfde golflengte... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Tering stelletje hypocrieten hier zeg whahaha En maar tieren En maar zeiken
Ff dit GUN ik nico, het is al jaren kommer en kwijl. De enige manier dat hij weer lol gaat krijgen in voetbal is een andere omgeving. Prijs intresserrt geen kont, gewoon die kans pakken |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Oh en weten we nog WAAROM nico niet best speelde??? Hij wilde naar engeland, 17 miljoen en nee van feyenoord. Dus als hij nu wil en we zeggen nee loopt ie de rest van het seizoen met ze emoties en prezteerd hij weer niks. Conclusie is dat je er nooit iet terug voor krijgt.
Zo is het gegAan |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Niet anders, pakken dat geld en deze held gunnen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ongelooflijk deze discussie na 1 helft aardig mee voetballen |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Ofniedan tering zeg Ik lig dubbel hiero |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 11:59 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Kun je niet meer tellen? Jij kijkt trouwens naar de statistieken zo te lezen. Maar dit is de echte wereld hè, beste MMM, geen spelletje. Je gaat toch niet iemand voor een fooi weergeven terwijl je voor het bedrag wat je voor hem gaat vagen echt niet een fatsoenlijke spits kunt halen. Daarbij ben ik ervan overtuigd dat Nico zijn oude vorm gaat terugvinden. Jij denkt alleen maar in het hier en nu, en je ziet dat hij de afgelopen drie jaar amper heeft gepresteerd, maar je kijkt niet naar het hoe en waarom. Hij is (te) veel geblesseerd geweest en hij heeft een jaar onder het juk van Van Persie moeten presteren. Van Persie's komst is heel slecht voor hem geweest. Daarnaast denk ik dat hij nu net op de weg terug is. Dat lijkt het in elk geval wel op. Maar goed, jij speelt dus liever met Pratto of Bozenik? Ik niet. Kan jij niet tellen
2017-2018 2018-2019 2019-2020 2020-2021
En ja, dit seizoen reken ik ook al mee. Is niks en zal ook niks meer worden
Ik kijk zowel naar statistieken als het voetballende gedeelte, beide al 4 seizoenen schandalig. Dat is inderdaad de echte wereld waar ik naar kijk, niet de sprookjes waar jij nog in wil geloven..
Rot toch op zeg. Er na 4 schandalige seizoenen nog in geloven dat iemand zijn vorm terugvind. Wat is dat voor gelul? Wil je vooruit moet je eens afscheid nemen van dit soort grootverdieners die NIETS presteren.
En we hebben het hier over dezelfde supporter die Nelom goed genoeg vond.. Dat zegt eigenlijk alles.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Misschien een package deal? Samen met Kokcu naar galatasaray |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 12:28 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Maar wie zegt dat Nico daar niet bij hoort? Jij? Ik? MMM? Het is juist aan Slot hem weer op niveau te krijgen, net zo goed als bij een speler die nog maar net komt kijken. En Arnesen moet dat zien. Verschil is trouwens dat Nico het niveau aan kan en dat je het bij een jonkie nog maar moet zien. Daarnaast kun je het complete bedrag investeren in een nieuwe spits, maar die zal eerst nog moeten wennen plus dat hij het niveau ook nog maar moet zien te halen. We moeten dit jaar bij de eerste twee komen, want anders wordt de kans dat we kunnen bijblijven steeds kleiner. Dan gaat de concurrent de CL in en dan lopen zij nog verder bij ons vandaan. We moeten dit jaar boven pisvee komen, anders is het voorlopig klaar. Dan staan ajakkes èn pisvee financieel mijlenver op ons voor. Dan moet je blij zijn dat je Bozenik en Vente kunt opstellen (jaja, is wat gechargeerd). We zijn steeds verder achterop aan het raken. Dat kunnen we alleen maar doorbreken door boven de concurrentie te eindigen. Anders werkt het averechts... En dus hebben we een scouts nodig die er direct is. Die kans is groter met Nico, want die lijkt er weer aan te komen. En nieuwe spits van laten we zeggen € 5 mln zal dat niet direct al kunnen... Wat een post vol sprookjes.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
We hebben het ook over die supporter die zei dat Verdonk een uitstekende speler is waarna hij aan alle kanten zijn gelijk kreeg toen Calvin de pannen van het dak speelde tegen ajakkes en ook over diezelfde supporter die zei dat Malacia oranjewaardig zal worden, diezelfde supporter zei dit al vóór Verdonk weg mocht.
Maar waar mij het om gaat is dat je Nici wel bij het oude vuil kunt zetten, maar dat je er nog niet zomaar een goede spits voor terug hebt. Dan kun je hem toch beter houden? Daarnaast denk ik wel, velen niet, dat hij weer op niveau komt. Op dit moment is er geen geld om een nieuwe spits te kopen. Doe je Nico weg voor een nieuwe spits zit je met twee spitsen die totaal nog niet gewend zijn. Denk je dat je dan bij de eerste twee eindigt ? No way. En dan kun je wel zeggen gelul, ik kijk tenminste verder dan Jørgensen. Jij ziet alleen maar een spits waarover je niet tevreden bent en wilt verkopen en kopen. En dan verwijt je mij dat ik teveel reageer alsof het een fifa-spelletje is? Dat is juist hoe jij er in gaat.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
We hebben het ook over die supporter die zei dat Verdonk een uitstekende speler is waarna hij aan alle kanten zijn gelijk kreeg toen Calvin de pannen van het dak speelde tegen ajakkes en ook over diezelfde supporter die zei dat Malacia oranjewaardig zal worden, diezelfde supporter zei dit al vóór Verdonk weg mocht.
Maar waar mij het om gaat is dat je Nici wel bij het oude vuil kunt zetten, maar dat je er nog niet zomaar een goede spits voor terug hebt. Dan kun je hem toch beter houden? Daarnaast denk ik wel, velen niet, dat hij weer op niveau komt. Op dit moment is er geen geld om een nieuwe spits te kopen. Doe je Nico weg voor een nieuwe spits zit je met twee spitsen die totaal nog niet gewend zijn. Denk je dat je dan bij de eerste twee eindigt ? No way. En dan kun je wel zeggen gelul, ik kijk tenminste verder dan Jørgensen. Jij ziet alleen maar een spits waarover je niet tevreden bent en wilt verkopen en kopen. En dan verwijt je mij dat ik teveel reageer alsof het een fifa-spelletje is? Dat is juist hoe jij er in gaat.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 14:14 schreef Arie.Klooster het volgende:We hebben het ook over die supporter die zei dat Verdonk een uitstekende speler is waarna hij aan alle kanten zijn gelijk kreeg toen Calvin de pannen van het dak speelde tegen ajakkes en ook over diezelfde supporter die zei dat Malacia oranjewaardig zal worden, diezelfde supporter zei dit al vóór Verdonk weg mocht. Maar waar mij het om gaat is dat je Nici wel bij het oude vuil kunt zetten, maar dat je er nog niet zomaar een goede spits voor terug hebt. Dan kun je hem toch beter houden? Daarnaast denk ik wel, velen niet, dat hij weer op niveau komt. Op dit moment is er geen geld om een nieuwe spits te kopen. Doe je Nico weg voor een nieuwe spits zit je met twee spitsen die totaal nog niet gewend zijn. Denk je dat je dan bij de eerste twee eindigt ? No way. En dan kun je wel zeggen gelul, ik kijk tenminste verder dan Jørgensen. Jij ziet alleen maar een spits waarover je niet tevreden bent en wilt verkopen en kopen. En dan verwijt je mij dat ik teveel reageer alsof het een fifa-spelletje is? Dat is juist hoe jij er in gaat.... Verdonk hahaha. Schei is uit zeg. Ga je echt je gelijk halen met een speler van FC Famalicão, de nummer 13 van Portugal die er ook weinig van kan? Iedereen speelt weleens een goede wedstrijd..
Alles is beter dan Jorgensen, elke cent die je nog krijgt voor hem moet je pakken. Elke cent aan salaris die je aan hem kan besparen moet je pakken. Weg ermee. 4 seizoenen NIETS. En jij wilt hem op basis van een half potje tegen die neuzen WEER een nieuwe kans geven. Wat is dat voor tobsportklimaat?
Op basis waarvan komt hij op niveau? Je lult uit je nek. Als iemand 4 seizoenen er NIETS van bakt, kun je niet zeggen dat hij z'n vorm weer terugkrijgt.
Arie, om je uit je droom te helpen. Met Jorgensen eindig je ook niet bij de eerste 2.
'Jij ziet alleen maar een spits waarover je niet tevreden bent en wilt verkopen en kopen'. Goh, zo werkt de voetbalwereld. Echt, wat een tekst met gelul weer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kunnen wel blijven lullen, maar als Advocaat er voor gaat liggen en Nico ook wil blijven dan nog 5 maanden kostende werknemer van Feyenoord. Een goeie vervanger vind je nooit anders had Arnesen allang Jorgensen geïnformeerd en had Dickie ook z'n kanis wel gehouden.
Alleen op Pratto, Bozenik hopen is ook geen garantie. Vooralsnog. En speelt Nico sterren van de hemel, komende tijd, prachtig. Acht kans echter heel klein. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zou lekker die miljoenen pakken en gokken op die 2. Een fitte spits is al een verbetering ten opzichte van Jorgensen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als vervanger van Jorgensen? Nu, in deze winterwindow? Kans lijkt me klein. Nogmaals: zou Arnesen echt wel wat op de radar hebben. Maar heeft ie niet. Heeft Pratto namelijk gehaald. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 15:43 schreef FR-Henk het volgende:Als vervanger van Jorgensen? Nu, in deze winterwindow? Kans lijkt me klein. Nogmaals: zou Arnesen echt wel wat op de radar hebben. Maar heeft ie niet. Heeft Pratto namelijk gehaald. Ik zou niemand meer halen en het gewoon doen met wat er staat. Jorgensen heeft de afgelopen 3 seizoenen 7, 5 en nu 2 goals gemaakt. Alsof je die echt zou missen.. Ik snap echt die heisa niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 15:44 schreef MMM het volgende:[..] Ik zou niemand meer halen en het gewoon doen met wat er staat. Jorgensen heeft de afgelopen 3 seizoenen 7, 5 en nu 2 goals gemaakt. Alsof je die echt zou missen.. Ik snap echt die heisa niet. Bozenik en Pratto zijn ook nog geen garanties. Da's het punt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Volledig met je eens Henk, maar Jorgensen ook niet. En zeker qua fitheid niet. Waarom zou je dan miljoenen laten schieten?
Jorgensen kon afgelopen woensdag ook weer eens niet spelen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hebben allebei aanvoer nodig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Spelrimte Bozenik zal nog even duren, Pratto moet er mogelijk ook nog in raken. En voordat elk zover is hebben we de essentiële toppers alweer achter de rug. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 16:09 schreef FR-Henk het volgende:[..] Spelrimte Bozenik zal nog even duren, Pratto moet er mogelijk ook nog in raken. En voordat elk zover is hebben we de essentiële toppers alweer achter de rug. Klopt. Maar kampioen worden we toch niet... |
|
|
|