|
|
FR-Henk
|
|
|
Advocaat moet z’n bek houwen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Een houw op Nico zijn bek? Dat gaat mij nu ook weer te ver ;-) |
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
Is het niet slim om hem te ruilen met Ferdi Kadiogluvan bijvoorbeeld Fenerbache? Beide blij ! ! |
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
Sorry spatie vergeten na de naam... Ferdi Kadioglu |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We willen van alles, maar als er vorig jaar al NUL clubs interesse t0onden... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Wel logisch. Zal nu niet anders zijn denk ik. Misschien gewoon terug naar Denenmarken gaan, en daar in de middenmoot gaan prutsen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juni 2021 - 20:05 schreef ar het volgende:[..] Wel logisch. Zal nu niet anders zijn denk ik. Misschien gewoon terug naar Denenmarken gaan, en daar in de middenmoot gaan prutsen. Die gaat echt zijn salaris niet opgeven |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Houdoe held, succes maar niet meer bij ons |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat laatste jaar wel denk ik hoor. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juni 2021 - 20:05 schreef ar het volgende:[..] Wel logisch. Zal nu niet anders zijn denk ik. Misschien gewoon terug naar Denenmarken gaan, en daar in de middenmoot gaan prutsen. Misschien denkt ie van krijg maar allemaal de tyfus voor dat salaris ga ik gewoon nog een jaar op de bank zitten dan ben ik transfervrij.. |
|
|
|
|
Joszef Kiprich
|
|
|
Gewoon laten gaan voor wat wisselgeld.
Beetje jammer alleen dat we geen scorende spitsen meer over hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe bedoel je overhebben? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nee Jørgensen scoort zeker veel. Je hebt nu de keus tussen Bozenik, Vente, Bannis. Zo op het eerste gezicht niets misschien, maar ik denk dat daar nog wel een verrassing in zit. In ieder geval meer als wat Jorgensen buiten zijn ene jaar heeft laten zien voor een riant salaris. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gezakt voor een conditietest :’D |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die komt straks de trap van de tribune niet eens op. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hier zijn ze een nieuwe brug aan het bouwen met diepe funderingen. Eerst moet de oude nog wel met explosieven opgeruimd worden, maar dan krijg je een zooitje natuurlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 - 10:03 schreef VVout het volgende:Hier zijn ze een nieuwe brug aan het bouwen met diepe funderingen. Eerst moet de oude nog wel met explosieven opgeruimd worden, maar dan krijg je een zooitje natuurlijk. Dan hoeven ze geen gat meer te graven, 2 vliegen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
'Nicolai Jörgensen haalt keihard uit: "Niet eerlijk"'
:’D |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij verwijt Feyenoord niets, maar het interview laat een andere indruk achter. Rare uitspraken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb het ook gelezen, tja het is maar hoe je het leest. |
|
|
|
|
Robert Voskuijl
|
|
|
Lastig te zeggen wie er hier gelijk heeft. De club heeft hem ieg niet slecht behandeld. Deze aanvaller is mentaal kwetsbaar. Deel van zijn blessureleed kun je daaruit wel verklaren. Met Advocaat kon hij daarom niet overweg. Die houdt meer van spelers die erop knallen, zoals Malacia. Hij kan wel degelijk goed voetballen. Vind zijn keuze om weg te willen wel dubieus. A zeggen en B doen. Wat nog wel voor hem pleit is dat hij meer een schaduwspits is en niet de spits zoals Bozenek. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
malacia vs haps? apparte vergelijking haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kraay jr: ''Feyenoord wil contract Jørgensen ontbinden'' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij is zelf ook bijna in ontbinding |
|
|
|
|
Joszef Kiprich
|
|
|
quote: Als dat zo is, heeft kraay elke kans op een ‘beetje’ transfersom wel om zeep geholpen… dan wachten ze nog we 14 dagen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Bewezen diensten enzo |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja het word steeds gekker daar krijg je niks meer voor sterker nog die gaat pas weg met een ruime vergoeding op zijn bankrekening niet normaal dat dit kan 4 jaar lang zijn zakken gevuld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En dan te bedenken dat we hem niet kwijt wilde voor minder dan 20 miljoen, wat is die afgegleden zeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Feyenoord heeft nog geen aanbieding ontvangen.. Dat word gewoon contractje verscheuren dadelijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zelfs in z’n eigen land pruimen ze hem dus niet..
T.e.a.b.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Vindt straks eenvoudig een club als ie transfervrij is |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een breiclubje of zo dan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Lekker samen ongesteld worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja Martin haal eens wat zooi bij ons weg |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja jaren nauwelijks wat presteren en er dan 2 tegen ons inschieten zeker, doei. Lekker naar Erdogan er mee of zo. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Schiet ook eens op met een club vinden. Je mag er zelf ook wel wat moeite voor doen. Lekker naar Millwall ofzo, Spuugzat van die ongemotiveerde kut spelers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Afkopen.
Komt geen club voor nu. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 11 juli 2021 - 14:49 schreef VVout het volgende:Ja jaren nauwelijks wat presteren en er dan 2 tegen ons inschieten zeker, doei. Lekker naar Erdogan er mee of zo. Precies transfervrij gaat hij naar een Turkse club , afgelopen winter was er ook interesse van daar alleen vroeg Feyenoord toen nog een transfersom |
|
|
|